2.006 visninger
|
Oprettet:
Søger rejse ven/veninde {{forumTopicSubject}}
Hey alle der ude, jeg står og gerne vil ud at rejse og opleve en masse. Men syntes det kunne være lidt sjovere at have en med.
Jeg har ikke nogen begrænset tid og jeg forventer at rejse minimum 6 måneder. Om det bliver et eller flere steder ved jeg ikke.
Det er områder som Spanien newzealand osv jeg er frisk på, man skal jo kunne nyde det gode vejr.
Jeg er en frisk gut på 23 år, så hvis det kunne have interesse syntes jeg du skal skrive en PB. Så kan vi tage resten der i.
Der er ikke store krav til din økonomi da alle ophold bliver hos familier hvor vi for kost og Logi, ved at arbejde lidt for dem.
Mvh Niclas
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 68
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 55
Mvh Niclas
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 68
Men hvordan foregår dét med at bo hos familier rundt omkring? Er det folk du selv kender, eller findes der et sted på nettet hvor man kan finde oplysninger om sådanne familier/steder?
okt 2012
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 272
Et sted i Asien.
Et sted i USA.
I Australien.
Og et fjerde land er endnu ikke fundet, men der er jo også rigelig med tid til det. Du skulle nok have været ude noget før hvis du søgte nogle at rejse med. Ellers er der jo hjemmesider hvor der er mange andre der søger rejsekammerat.
okt 2012
Ellers er planen at rejse alene hvis jeg ikke finder nogen.
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 49 Svar: 217
Jeg vil foreslå dig at gå ind på Backpackerplanet.dk - Djoin.dk
Disse to hjemmesider henvender sig primært til folk som mangler en rejsepartner.
okt 2012
Hvor går dine rejser hen?
Hvis jeg ikke finder nogen tror jeg planen er at finde et sted i Spanien jeg kan blive på ubegrænset tid og så lære spansk
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 49 Svar: 217
Jamen jeg er næsten lige kommet hjem fra rundrejse i Indonesien, og overvejer her senere på året, enten at tage til USA eller måske noget australien/NZ - eventuelt noget frivilligt arbejde et par mdr.
Har intet fastlagt - - Dog har jeg ingen intentioner om at gå fra familie til familie for at få kost og logi, så lige på det punkt er vores plan forskellig =)
okt 2012
Søger rejse ven/veninde