1.171 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Afbudsrejse Afbudsrejse

Da jeg har valgt at invitere manden med ud og rejse i august gerne 14 dage. Hvilken rejseselskab er bedst og er der nogle som har erfaring med uspecificeret rejser:) eller om vi bare skal tage en afbudsrejse hvor vi kan se hvor vi skal bo. Vi har snakket om Tyrkiet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afbudsrejse
  • #1   10. maj 2013 For mig er rejseselskabet ikke vigtigt, bare det fragter mig ud og hjem.
    Jeg har prøvet uspecificeret flere gange og endt på lige fra 1 stjernet og til 5 stjernet, så alt kan ske, samt at man også kan blive rykket fra det ene hotel til det andet. Men vælger man den metode, så kan man ikke tillade sig, at brokke sig, uanset hvordan ferien ender. Og lige netop Tyrkiet, landede jeg på et 1 stjernet, hvor intet fungerede, poolen var tom, alt var lukket på hotellet.

Men kig på Ryanair efter billetter og Ebeach.dk efter hoteller. Solfaktor.dk er også et godt bud.

• #2   10. maj 2013 okay takker:)

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #3   11. maj 2013 Har hverken erfaring med selskaberne, eller uspecificeret. Men overvej dog at gå uden om Tyrkiet, ihvertfald Alanya. Det er intet andet end et rent og skært Cirkus Land, ingen steder kan du gå i fred for de nærgående og ubehøvlede sælgere på gaden, og specielt i august hvor turist sæson begynder at lappe mod enden, der er de desperate.

Og måske det blot var mig, men synes tyrkerne var et forfærdeligt folkefærd, jeg følte mig langt mere velkommen på mine ture i grækenland, hvor man sagtens kunne falde i snak med de lokale uden at skulle frygte for sin pung, eller tænke hvad de havde af bagtanker. - Det kan du ikke i tyrkiet.

• #4   11. maj 2013 Okay vi snakket lidt igår om evt Mallorca. Men det du skriver tager jeg lige med manden senere:)

• #5   11. maj 2013 Tyrkiet i alanya er fantastisk, kan varmt anbefales, tjek afbudsrejser til "Beach Club Diganay" det bedste hotel der findes i og omkring alanya efter min mening smiley

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #6   11. maj 2013 Vil lige knytte en kommentar til mit forrige indlæg, hvis jeg var en 18 årig tøs eller knægt, som blot skulle til syden, drikke hjernen ud og kneppe mig tværs gennem landet, ja så havde tyrkiet også været det oplagte valg for mig.

Men jeg var afsted som 25 årig, og der følte jeg mig 6 år for gammel til det, og kan se du er 29 år gammel, ja så synes jeg stærkt i skulle genoverveje det. Malloca lyder mere fornuftigt.

• #7   11. maj 2013 Folk der synes Alanya er forfærdelig skal IKKE tage til Egypten... Jeg gentager IKKE.. F.U.C.K nogle skod mennesker..

Jeg ville i Tyrkiet også meget hellere til Marmeris eller Side, der er meget mere roligt og menneskene er ikke nær så pågående,

Grækenland er ikke så rart som det har været ( krisen har jo ramt dem hårdt) spanien er altid dejligt ( men dyrt) jeg vil vurderer at det let koster 1500,- mere pr person pr. uge i Spanien kontra Tyrkiet. Hvor Thailand kun koster det halve..

Afbud uspecificeret er som oftest sindssygt godt til prisen... Men der er også dem som har boet af h til og skulle flytte hotel 3 gange.. Jeg er dog kun selv blevet positiv overrasket smiley

• #8   11. maj 2013 Har gode erfaringer med Apollo og Falk Luritsen, men desværre utrolig dårlige erfaringer med Spies.
    - Alle afbudsrejser.

• #9   11. maj 2013 Tyrkiet ville jeg stadig varmt anbefale, vi er på familieferie (far, mor, mig og lillesøster) og vi nyder det alle 4 og alderen er altså fra 4 til 60 år, vi rejser med Apollo og afbudsrejserne fungere fint smiley

• #10   12. maj 2013 Takker for alle jers svar. det er helt sikkert noget vi kan bruge:)

Kommentér på:
Afbudsrejse

Annonce