1.171 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Afbudsrejse Afbudsrejse
Da jeg har valgt at invitere manden med ud og rejse i august gerne 14 dage. Hvilken rejseselskab er bedst og er der nogle som har erfaring med uspecificeret rejser:) eller om vi bare skal tage en afbudsrejse hvor vi kan se hvor vi skal bo. Vi har snakket om Tyrkiet
0 synes godt om
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.038
Jeg har prøvet uspecificeret flere gange og endt på lige fra 1 stjernet og til 5 stjernet, så alt kan ske, samt at man også kan blive rykket fra det ene hotel til det andet. Men vælger man den metode, så kan man ikke tillade sig, at brokke sig, uanset hvordan ferien ender. Og lige netop Tyrkiet, landede jeg på et 1 stjernet, hvor intet fungerede, poolen var tom, alt var lukket på hotellet.
Men kig på Ryanair efter billetter og Ebeach.dk efter hoteller. Solfaktor.dk er også et godt bud.
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 77 Svar: 298
okt 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
Og måske det blot var mig, men synes tyrkerne var et forfærdeligt folkefærd, jeg følte mig langt mere velkommen på mine ture i grækenland, hvor man sagtens kunne falde i snak med de lokale uden at skulle frygte for sin pung, eller tænke hvad de havde af bagtanker. - Det kan du ikke i tyrkiet.
feb 2007
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 3
okt 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
Men jeg var afsted som 25 årig, og der følte jeg mig 6 år for gammel til det, og kan se du er 29 år gammel, ja så synes jeg stærkt i skulle genoverveje det. Malloca lyder mere fornuftigt.
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 849
Jeg ville i Tyrkiet også meget hellere til Marmeris eller Side, der er meget mere roligt og menneskene er ikke nær så pågående,
Grækenland er ikke så rart som det har været ( krisen har jo ramt dem hårdt) spanien er altid dejligt ( men dyrt) jeg vil vurderer at det let koster 1500,- mere pr person pr. uge i Spanien kontra Tyrkiet. Hvor Thailand kun koster det halve..
Afbud uspecificeret er som oftest sindssygt godt til prisen... Men der er også dem som har boet af h til og skulle flytte hotel 3 gange.. Jeg er dog kun selv blevet positiv overrasket
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 113 Svar: 466
- Alle afbudsrejser.
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 3
feb 2007
Afbudsrejse