{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tunesien- Tyrkiet alanya
  • Per N
    Per N Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 144
    #2   7. jul 2013 Lad hver med at tage til tyrkiet... Du ville blive træt af hvordan de er dernede..

Alle spise steder rykker de i dig for at komme ind til dem.. Og de blicer ved og ved

Det samme gør de forskellige boder

Det er sku synd for det er et flot land.. Har været der 2 gange og jeg kommer aldrig dernede igen.. Tager ikk på ferie for sådan en behandling

• #3   7. jul 2013 Mener faktisk at der ved lov er blevet bestemt, at de ikke længere må rykke i folk på den måde, men om det passer, ved jeg så ikke. Men 1 er sikkert - Jeg rejser heller ikke derned igen. Jeg kan slet ikke have, at folk står og trækker i en, vækker en, mens man soler sig, for at sælge et eller andet crap.

Tunesien er ret fattigt i mange områder, men flot og billigt.

Nej skulle man noget, så var det Gran Canaria, Grækenland, Portugal, Kroatien eller Mallorca.

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #5   7. jul 2013 Det er billigt i Tunesien, men det er et skod land, deres mad og drikkevare smager af p..
    De taler kun fransk og er meget belastende overfor hotelgæster.

Jeg kommer aldrig på ferie der igen.

• #6   7. jul 2013 Okay må heller få kigget på andre rejse mål

• #7   7. jul 2013 Tyrkiet og Tunesien behøver ikke være dårlige steder, men jeg har bare dårlige erfaringer med begge steder. Jeg er ikke specielt krævende, så har svært ved at se, hvor folk ser det "fantastiske" i de 2 rejsemål. Måske har jeg bare været uheldig.

• #9   7. jul 2013 Okay hvad hotel boede i på i alanya?

• #11   7. jul 2013 Alanya er mega skønt dejlig mad dejlige strande- og er meget flinke og billigt smiley

• #12   7. jul 2013 Tunesien (sousse) og Tyrkiet(Alanya) er meget den samme måde at behandle folk på. Altså den samme måde at forhandle på og servicere på. Dog finder jeg Tyrkere noget mere civiliseret. Tuneserne virker mere lovløse og ligeglade.

Mange steder i Tunesien flyder det også med affald, hvor Tyrkiet er mere pænt og holdt.

• #13   7. jul 2013 Okay rart at have noget at gå efter

• #14   7. jul 2013 Vil kun tage til Tunesien hvis jeg kunne finde et lækkert hotel jeg ikke behøvede og komme særlig meget ud fra.

Men jeg ville også kigge mig om efter en anden destination. Det er ikke unormalt med 40+ grader disse steder. Og det er satme varmt.

Kommentér på:
Tunesien- Tyrkiet alanya

Annonce