Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billige Afbudsrejser
  • #1   12. jul 2013 Text Tv

• #2   12. jul 2013 The hunter - det er jo alle sammen i okt-dec

Ret sikker på Michael leder efter nogle omkring nu ? smiley

• #3   12. jul 2013 Dem der siger de har fundet rejser AI til 2500 i skolesommerferien, lyver.... det kan snildt lade sig gøre lige før og lige efter ferien, men aldrig i ferien, der skal man lægge 4-4500,- smiley

• #4   12. jul 2013 også i afbudsrejser ?

• #5   12. jul 2013 Mik S - Vil nu også sige som Kristian T at det ikke er helt korrekt det du siger, det er set før at få afbudrejser, all inclusive, til den pris og som sagt også billigere, men kommer nu også an på hvor det er hen af smiley

• #6   12. jul 2013 Kristian T hvor har du så fundet de rejser henne ?

• #7   12. jul 2013 Last minute er ikke det samme som afbudsrejse drenge !!!!

køre man i lufthavnen med pakket kuffert, uden billet er det ikke utænkeligt at man 48 timer senere er på vej hjem igen..... Modsat hvis man drager afsted med en billet til en afbudsrejse...

Jo jeg har prøvet begge dele....

Slutningen af juni ( 15-20) er tit billige da det er lige før ungernes ferie, og der de fleste har svært ved at få fri.. Også der jeg tit er afsted.. Men nu er vi midt i Juli og så er det DYRT !!!
    Rejseselskaberne overbooker tit, og derfor er der ikke ret mange ledige pladser i lufthavnen... Køb hjemmefra, det er ulideligt at bruge 2 døgn i en lufthavn, i håbet om at der er rejsende der ikke dukker op og man kan overtage deres plads smiley

• #8   12. jul 2013 hmm,, hvordan opstår sådan en last minute? smiley

Kommentér på:
Billige Afbudsrejser

Annonce