709 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Vinterrejse Vinterrejse

Nogen forslag til hvor man kan rejse hen mellem jul og nytaar?

Jeg overvejer at tage et smut ud mellem jul og nytaar (eventuelt over nytaar) og vil derfor gerne have forslag til rejser.

Jeg har ingen krav til vejr eller type af rejse, det skal bare vaere oplevelsen vaerd.

Indtil videre har jeg overvejet island, saa hvis nogen har erfaringer med Island om vinteren maa de gerne byde ind.
men alle forslag/oplevelser er velkomne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinterrejse
  • #2   24. okt 2014 Island er et fantastisk smukt sted. Dog koldt på denne tid af året, det er dog også et meget dyrt sted at befinde sig!

Men er du til natur og flotte landskaber er Færøerne også bestemt et kig værd smiley

• #3   24. okt 2014 Chris !: Det skal helt bestemt overvejes smiley

Rasmus S: Jeg havde ikke regnet med at Island ville være så slemt mht. pris?
    er der noget at lave om vinteren? eller er det ikke så turistegnet?

Jeg har overvejet Færøerne, men min kammerat som er derfra anbefalede at tage dertil om sommeren frem for vinter.

• #4   24. okt 2014 Ved ikke hvordan Island er om vinteren, rejse frem og tilbage er forholdsvis til at overkomme, men at leve der oppe (mad hotel osv.), er næsten samme prisleje som Norge! Færøerne kan det regne meget uden for sæson, men temperaturmæssigt er det noget lunere end her hjemme.

• #5   24. okt 2014 Rasmus S: Hmm jeg havde ellers troet det stadig ville vaere billigt efter krisen smiley

Tak for tippet! det er taget til yderligere overvejelse ^^

• Malene N
    Malene N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #6   28. nov 2014 Vinterrejse = skirejse smiley
    De små skiture (3 dage, forlænget weekende) er jo nogle af de bedste smiley
    Læs f.eks. hvad danski skriver omkring det på deres blog: http://blog.danski.dk/fejr-skiferie-i-julen/

• #7   28. nov 2014 Malene N, bestemt ikke et dårligt bud!

Men jeg har været på skiferie 3 gange før og havde håbet på en "første gang" med denne rejse smiley

Kommentér på:
Vinterrejse

Annonce