1.032 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Samlermani Samlermani

Jeg har som mange mennesker en mani og min er at samle på 1000 kr. sedler helt af nyere dato - så skulle nogen ligge inde med nogle man ikke bruger så kan i trygt sende dem til mig så skal jeg sørge for at de kommer i omløb.
Skulle jeg få dubletter af 1000 kr seddel sendes de til Afrika så hafan kan få sit kladdehæfte til 1.95 kr. resten er så gået til administration for det er jo dyrt at sende noget til Afrika i Henhold til flere som har med hjælpen at gøre.

Men i kan stole på de 1000 kr. vil få et trygt hjem og jo flere jo tryggere bliver de.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samlermani
  • #2   18. aug 2015 Du kan få nogle dugfriske sedler for 1200 kr. per styk smiley smiley

• #3   18. aug 2015 Ja, jeg har samme mani - men bytter kun, hvis jeg kan få fat i 2000 sedler ... smiley

• #5   20. aug 2015 Har en masse 10 øre helt fra 1800 tallet og op i 1970'erne selv den sjældne fra 1959 i perfekt stand som jeg fik af min mor som var kassedame i sin tid - tror det var i Anva.

Ikke at jeg samler men har igennem mit liv fået dem foræret som har haft lidt og nogle har jeg så købt som et parti.

• #7   21. aug 2015 mr. christiansen

Det sjove er for mig ikke værdien men mere historien bag hvordan jeg fik de forskellige mønter.

Her er den sjoveste som var at i Hasmark i et sommerhus område hvor min far og mor havde sommerhus lige over for en ældre dame og hun spurgte mig en dag om jeg ikke gad rydde en lille garage som var stavlet til med skidt og møg og jeg kunne tage hvad jeg havde lyst til bare det hele kom væk.

Her var en ubrugt cykel fra omkring 40'erne som var fuldstændig pakket til i en slags fedtpapir og hvor der på sadelen var en sadeltaske hvor der lå forskellige mønter fra før 1900 tallet.

Det hun kaldte møg fik jeg afsat i de omkring liggende sommerhuse og cyklen fik jeg solgt til en for 2000 kr.

de mønter var alle tiøre og som sådan ikke den store værdi men historien er alligevel sjov da rydningen gav mig en god sommer.

• #9   22. aug 2015 Og jeg samler på billeder af intelligente politikere, min samling er ganske lille.

• #10   22. aug 2015 markgreven
    Jeg har ogå oplevet en tom mappe

Kommentér på:
Samlermani

Annonce