776 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Amman og Israel Amman og Israel

Nu er jeg kommet ovenpå efter en lungebetændelse så måtte min rejse udsættes men nu er den planlagt fra Fredag.

Jeg skal så være en uge i Amman og så flyet til Israel hvor jeg skal besøge familie og så med Slomi som er i sikkerheds styrkerne hen på en skydebane op til Libanon hvor jeg kan skyde med min Galil Sniper på en 1000 meter bane.

En tur til Jerusalem og kigge rundt og trave på de utallige trapper der er. >Pu ha det er hård at holde ferie.

Men så slipper i for mig i 3 uger. måske, har taget min Ferrari bærbar med....gammel svend som nok har set bedre dage men den kan det basale.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amman og Israel
  • #3   8. aug 2016 Håber du får en god ferie Polysl.

• #4   8. aug 2016 fedtegreven

Jeg har en Glock27 liggende nede i skydeklubben i Danmark, har godt nok et våbenskab men jeg er mere rolig når den ligger derhenne.

cris7

tak...det er jeg sikker på jeg får...

• #6   12. aug 2016 Fly Qatar Airways

CHP 22.40 - 11.25

edder perkende en lang tur med en mellemlanding, de skal nok tanke mine Ceres Royal op - smiley så jeg er ved at tage afsted så kan jeg lige nå at spise aftensmad på Christianshavn.

tager lige fars dyt og smider den i lufthavnen. god nok en gammel bil men den må holde til den ikke kan mere selvom der har været mange problemer med den. Har ikke lige råd til at skifte den ud så møget må holde et par år endnu.

profilbillede
  • #8   12. aug 2016 eller glemme mit kort

profilbillede
  • #9   12. aug 2016 God rejse Polysl !
    And don't forget to write smiley smiley smiley

• #10   12. aug 2016 Elena

Det glemmer jeg ikke det bliver nok ikke de store beskeder, men skal da prøve at holde mig ajour her -

og tak....

• #11   12. aug 2016 God rejse. Husk det kan tage tid at komme igennem sikkerhedskontrollen. smiley

• #12   12. aug 2016 tak cris

ja det er sgu ikke blevet nemmere

• #13   16. aug 2016 Jeg kunne ikke lade være med at joke på en restaurant - hvor jeg til tjeneren sagde: I Can See You Don't Have Pork On The Menu....I guder et syn af hans ansigt og skyndte mig at bestille lam. smiley

• #14   16. aug 2016 Vi venter og venter på gode billeder fra din rejse Polysl, ergo ikke fra nettet smiley smiley

• #16   17. aug 2016 Polysl,
    Hvad så, mand? Hvordan går det ? Hvor er du henne i verdenen? jeg håber du kan undværre nogle friske billeder fra de fantastiske steder du besøger..

En anden ting....Lone og jeg havde brug for transport, og vi lånte din dyt fra lufthavnsparkeringen. Ingen vagter, ingen problemer...

Jeg håber ikke at det gør noget. Vi kører på vores egne nummerpladder, du får ikke vrøvl hvis det skulle fælde nogle fartbøder, evt. parkeringsbøder.... Se her.

profilbillede
  • #17   17. aug 2016 Vi lover at passe godt på din bil......

profilbillede
  • #18   17. aug 2016 Kedeligt i Amman - dapper til Israel i morgen lidt før tid. så kan jeg tage ned til Haifa og besøge nogle venner i kibutzen. Hvis man ikke lige får en granat i hovedet fra de bæster med deres primitive køller - fandme træt at det for nogle år siden - fik ikke søvn i flere dage på grund af deres lort de skyder af.

• #20   18. aug 2016 Hæ....den fik lov til at blive hjemme, men jeg har min Galil Sniper i Israel hos Shlomi

profilbillede
  • #23   18. aug 2016 Rigeligt som jeg får fra IDF på banen

• #25   20. aug 2016 fedtegreven

Jeg skyder kun til måls og ikke på mennesker - mere smiley

• #27   20. aug 2016 hæ det bliver ikke mig du ser på tv, for de steder er så godt beskyttet at hvis du bliver taget med et kamera eller telefon så er der kontant afregning med 6 år ferie i Israel.

• #29   20. aug 2016 Er i Tel Aviv nu på et hotel og bliver hentes af min ven Shlomi i morgen tidlig hvor vi skal kigge lidt rundt i området.

• #31   20. aug 2016 Bare en lille selfie fra en synagoge...kan vi ikke engang se een sølle selfie ? smiley smiley

• #32   20. aug 2016 Jeg har faktisk ikke kamera med og min telefon har jeg ikke kablet med. Mange af de steder jeg skal være må ikke fotograferes.

• #34   20. aug 2016 Shlomi må have en smartphone eller et kamera, du kan bede ham om at tage nogle billeder. Han ved også hvor det er tilladt at fotografere, ik ...

• #36   20. aug 2016 Jep, vi bliver holdt fange i mørket. Det kan du ikke være bekendt Polysl... smiley smiley

• #39   20. aug 2016 smiley smiley total hjerteløs herre er han smiley smiley

Kommentér på:
Amman og Israel

Annonce