908 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Oplevelser Oplevelser

Jeg kan huske min første tur til Israel hvor vi privat fik en masse grillmad - de elsker at grille uanset hvornår eller tid på året -nå men på vej til Jerusalem fik jeg det dårligt i min mave og ikke et toilet i sigte, hmmm

Så må jeg lige klare problemet i havet og mens jeg svømmede rundt og klarede det latinære i havet så forstod jeg ikke hvorfor ingen ville være med - kyllinger smiley Det var sgu da bare en lang bruno,men hvad fanden det var det døde hav så hvad kunne man slå ihjel med en lang bruno - det sjove var at bæstet ville samme vej så jeg svømmede i en anden retning hvor så pøllen svømmede i land.

Det som er endnu sjovere er at jeg ikke havde set hvor torpedoen var gået i land og vader lige ned i min egen lort.Så må jeg en tur i havet igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oplevelser
  • #2   15. jan 2017 nej...hvorfor det? det var kun min fod som landede på torpedoen smiley

• #4   15. jan 2017 Hva' siger du, lille Polysl.... ? Skal du på potten ?
    Er det bimmelim eller baboom... ? smiley

• #5   15. jan 2017 Jeg troede at du var ude over Anal alderen Polysl, En ret så underlødig rejse beskrivelse, jeg fik nogle billeder i hovedet som jeg ikke ønsker. Hvad glæde eller udbytte kan jeg få ud af den historie, Nogle ting skal man beholde for sig selv.

• #7   15. jan 2017 Polysl har åbenbart en meget flad indlæringskurve.... smiley smiley

• #9   15. jan 2017 Min søn stillede potten i køleskabet, så vi måtte kassere alle madvarerne og gå i gang med klorin etc.

Det her indlæg lugter af lort.

• #10   15. jan 2017 Det var der ingen fisk i det døde hav der sagde. smiley

• #11   15. jan 2017 OK - det er så svesken på disken, men rent bort set fra det, så er der snart ikke flere offentlige toiletter i det offentlige rum, og det synes jeg er et problem, har de apropos ikke lige været nød til at fælde nogle store træer i Købmagergade i Kbh pga af at de er blevet rent ud sagt pisset til at rådne - lad os få nogle offentlige toiletter, jeg er da villig til at give en 20'er, hvis jeg skulle blive trængende - de skulle selvfølgelig være under opsyn, så de ikke bliver ulækre smiley

• #12   15. jan 2017 Absolut Jetset - vi kan ikke alle skide i havet smiley

• #13   15. jan 2017 Jeg er også på, vi talte lige om det her i huset da vi så at folk tissede og sked alle vegne, HVORFOR ER DER INGEN TOILETTER, Der er et meget lækkert i nærheden af magasin, med messing haner og tissekone, smiley smiley men ellers er der langt imellem toiletterne i den indre by. For dårligt.
    I andre storbyer er der selv rensende toiletter og de ligger pænt tætOg nu vi er i gang, hvad så med bænke til gamle og trætte og handikappede. der er igen kun nogle ved torve, og det knap nok. smiley smiley smiley smiley

• #14   15. jan 2017 Ja, det er blevet småt med det. Da jeg boede i København, synes jeg ikke, der var mangel på offentlige toiletter og bænke, men de blev nedlagt sammen med narkomanerne og andet "godtfolk" - det er da ikke en løsning at nedlægge dem, for hvad har de fået ud af det, folk gør alle steder, og det er ulækkert smiley

• #15   15. jan 2017 NETOP men som vi har talt om før vi almindelige dødelige forstår ikke deres handlinger, de er ofte uforståelige, smiley smiley

• #16   15. jan 2017 Vi er tvunget til at gå på en café eller spørge i en forretning, om de har et kundetoilet man må låne, det kan da ikke være rigtigt smiley

• #18   15. jan 2017 Ja det er da godt med sådan en levende rejsebeskrivelse ikke, smiley smiley
    Da vi var Venedig var vi nødt til at gå på cafe hvergang vi skulle på W,C. Og det blev så selv justerende der drak vi jo så lidt drinks, og når vi så gik lidt rundt var vi nødt til at komme af med væden, Så vi oplevede mange små cafeer, og blev festligt overrislet, Det var en skøn uge ha ha. smiley smiley

• #19   15. jan 2017 Det må du nok sige, Kisser - men det kan vel ikke være meningen at vi skal gå i byen med store bleer på eller hva smiley smiley smiley

• #20   15. jan 2017 Nej det er ikke gennem tænkt, og måske også for dyrt at følge Venedig modellen, i København er priserne på drinks skyhøje. smiley smiley

• #21   15. jan 2017 Ja, de er ikke til at betale, så derfor er jeg villigt til at give en 20'er eller også gerne 30, hvis der kunne komme offentlige ordentlige toiletter, det er trods alt billigere en dyre drinks smiley smiley smiley

• #23   15. jan 2017 Jeg kunne nu ikke tænke mig at svømme i kanalgaderne i Venedig, det er jo møg beskidt og rotterne stortrives der puuha smiley

• #24   15. jan 2017 Fedte, det er da en værre familie du holder dig hva. smiley smiley

• #26   15. jan 2017 Nææh nok ikke, det kan være min uvidenhed, måske er der skjulte skatte i Venedig kanalerne smiley

Kommentér på:
Oplevelser

Annonce