1.321 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 55 Svar

Mijas på Costa del Sol Mijas på Costa del Sol

Hvad siger du så, en lidt anderledes måde at bo på, Linses og Fremtids Peters Bed & Breakfast, det er muligt fra marts 18, du vil blive vartet op af selve Linse med hundene, OK .....

Meget kan måske siges om Linse, men en ting er helt sikkert, hun har formået af skabe sig et navn og hun tjener kassen, intelligent eller ej.

Skal vi til Costa del Sol og opleve Linse smiley smiley smiley - jeg tror ikke, det er kedeligt smiley

http://www.dagens.dk/gossip/linse-kessler-forfoelger-gammel-droem-i-spanien-dette-betyder-det-familien-fra-bryggen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mijas på Costa del Sol
  • #1   17. feb 2018 Er Mijas ikke kendt som den hvide by?

Har en oplevelser fra der hvor vi skulle se byen og blev taget op af en tysker som var på vej dertil som levede som altmuligmand. Fortællingen var at han sagde til konen at han lige skulle købe cigaretter men han forsatte og endte i Mijas...

Vartet op af hunde - fri mig for de møg bæster....slikker sig i røven og slikker ejeren i ansigtet - føj for helvede.

• #3   17. feb 2018 Jo Mijas er den hvide by. Hun har mange fans, hun tager eksempelvis 40.000 for en autograf, de er vilde med hende i div. Centrer, hun trækker kunder til, så nej, jeg tror ikke hun går på røven, det er også at bo lidt anderledes, fremfor et hotel smiley

• #5   17. feb 2018 Nej, Annella, jeg ved heller ikke, hvad jeg skal mene, men uanset hvad, så har hun formået at skabe et navn, det kan vi ikke tage fra hende. Hun har jo haft andre forretninger under vejs mere eller mindre på ulovlig vis, hun skal bare huske denne gang, at have det økonomiske på det rene, så hun undgår at komme i spjældet.

Men i dag er det muligt, at former sig selv på sådan en måde, at det skaber aldeles meget opmærksomhed, for det får hun over alt, det er nok hendes overtatoveringer, hvor det bl.a. er forbudt og så hendes enorme silicone bryster, der kan stå et helt højhus på, men hun gør sig ikke klogere end hun er.

• #7   17. feb 2018 Ja, egentlig er det skræmmende, jeg forstår slet ikke, hvorfor hun valgte det, for jeg tror, hun var meget kønnere naturlig, nu hvor jeg synes Mikkel Kesler er en pæn fyr, og man kan godt se, at de er søskende.

Men de 2 har nu heller ikke haft den bedste opvækst med en Mor de aldrig kunne finde, hun havde en tendens til at hun hellere ville sidde på et værtshus end at være hjemme og passe godt på børnene.

Men det er nok gået mest ud over Linse, manglede selvtillid/selvværd og måske kunne hun finde dem i silicone bryster og masser af tatoveringer og overfladisk snak, for inde i hende, tror jeg vi finder et ulykkeligt menneske ....

• #8   17. feb 2018 Ja så må jeg da indrømme at jeg godt kan lide linse, hun er nok det mest ligefremme menneske der er så åben at man sommetider krummer tæer i skoene, men det beundrer jeg hende for, og så har hun et hjerte af guld hvad angår dyr, hun er efter min mening et sødt menneske, At hun så har valgt bryster og læber ud i det ekstreme er hendes sag, jeg skal ikke dømme hende. men at være så ærlig for åben skærm og så i jante lovens land, det er modigt. Hvis vi ikke havde originaler blev verden sku for kedelig. Men desværre så har hun ikke spor forretnings talent, hun har foreløbig haft et firma med hunde artikler, en tatovør butik i det sydlige, så det varer nok ikke så længe før hun vender hjem igen,

• #10   17. feb 2018 jeg har da noget tilovers for dem som ikke sparker deres mor smiley

• #13   18. feb 2018 Har måske set hendes program 2 min. det var rigeligt. Min veninde tog altid til Costa del Sol 3 måneder efter jul, jeg besøgte hende et par gange, der er bunker af danskere, både velhavende og fattige, triste pensionister. Linse vil helt sikkert få en fan-skare der, fred være med dem.... smiley smiley smiley

• #14   18. feb 2018 Ole S, hvorfor drage et link fra 2010 ind i det, det var dengang, nu er det nu, og man kan godt ændre sig hvis man ellers er et normalt menneske, men der er altid nogle der er forstokkede og forbliver på samme stade hele livet. Jeg kan ikke se at man skal dømme et menneske for deres udseende eller overbevisning. Kvinden har været forsømt lige fra fødslen, men har selv rejst sig og dannet et tåle ligt liv, at hun så er ekstrem i sit udseende er da bedre end at ligne en intetsigende sjuskedorte,

• #15   18. feb 2018 Har højst set noget af et par enkelte programmer, Linse og hele miljøet på Bryggen er ikke lige min kop te, men undskylder Linse med, at hun er miljøskadet.

Har en veninde, der lejer en billig lejlighed dernede, et par mdr. både før og efter jul og nytår...og det er jo mange der gør, så Linses idé bli'r nok aldrig nogen guldgrube.

• #16   18. feb 2018 Nææh - det kan godt være I har ret. Men nu er Linse ikke alene om det, denne her gang, hun gør det jo sammen med Fremtids Peter, jeg tror ikke ideen er helt ved siden af, mange af os ferieturister, kan jo godt lide at bo lidt anderledes end lige de traditionelle hoteller.

Men hun har haft gang i mange forretninger, jeg ved ikke, om hun stadig har en Tatoo forretning på Samos hun har også haft sådan en forretning på Bryggen mener jeg, det er da ikke ideer hun mangler smiley

• #20   19. feb 2018 Der kan nu også godt være noget tryghed i babser smiley smiley smiley

• #21   19. feb 2018 Babser er gode slasketasker ikke så gode... smiley

• #23   19. feb 2018 Husk vareprøver af den slags kan være ret kostbare, er du med på den smiley smiley smiley

• #25   19. feb 2018 Ja, på ferie til Mijas smiley smiley smiley

• #27   20. feb 2018 Jeg kommer da af og til over på den anden siden af broen, men jeg kan ikke få øje på dig, det er nok fordi du er på grænsehandel smiley smiley smiley

• #29   20. feb 2018 Det tænkte jeg nok, men de sender jo ikke rundt, man skal selv hente ellr hva ??

• #31   20. feb 2018 Jeg ved, man kan bestille de varer man ønsker via nettet, så er det pakket og klart, når man ankommer, men jeg har forlangt, synes lige pludselig Danmark er et kæmpe land smiley

• #33   20. feb 2018 Jeg bor ikke Århus men i det gamle Frederiksborg Amt, der er langt til Flensborg smiley

• #35   20. feb 2018 Hvad koster husene på disse egne, jeg holder meget af Ribe, synes bare det er en meget hyggelig by med gamle huse og brostensgader smiley smiley

• #38   20. feb 2018 Kan jeg få et luksushus for 1 mill i Ribe, så køber jeg 2 smiley

• #40   20. feb 2018 Er vi så ude i en lystgård smiley - jamen, så kunne jeg leje til dig, hi hi smiley

• #42   21. feb 2018 Jetset, kan du ikke finde en gammel kirke til ham, så kan han sidde i tårnet og kigge ud i en grænseløs uendeligihed. smiley smiley smiley

• #44   21. feb 2018 Meget godt at blive kølet lidt ned engang imellem - ellers bliver du for kåd .... smiley

• #45   21. feb 2018 Min søsters kat døde i forgårs, holdt op med at spise, drak heller ikke noget,
    efter 4 dage var det slut. Det er altid så sørgeligt når man mister en god ven.
    Hun blev 10 år, mine 2 er 16...gruer for den dag de ikke er mere. smiley smiley smiley
    Håber for dig din klarer det Jetset.

• #46   22. feb 2018 Uha Elizabetta, ja, det er forfærdeligt at miste det vi elsker, har prøvet det, min gamle kat hviler på det sted, hun elskede at ligge - hun svigtede mig aldrig, forstået på den måde, hun kom altid hjem, hun blev 17, men hendes sidste 2 år var på specielkost, nyremad og jeg tror ikke, jeg ville gøre det igen ......

Men bare dine katte har det godt, så er det fint, men jeg kan godt forstå din gru. Jeg gruer også for min hankat, da jeg har en fornemmelse af, at det er alvorligt, jeg har nok læst for meget på nettet, og lige om lidt, skal jeg give oralmedicin, jeg er bare slet ikke god til det, men jeg har fået info om, at det skulle smage godt .....

• #48   22. feb 2018 Ja, jeg holder også mere af dyr end mennesker, det kan jeg godt sige lige ud, bare vi behandler vores dyr ordentligt, så har du venner for livet smiley smiley smiley

• #49   22. feb 2018 Det er nok fordi vi forlanger for meget af de tobenede, det går ikke med dyr... smiley smiley smiley

• #50   22. feb 2018 Og jeg har fået taget mig sammen til at give min Hankat medicin, nu synes han, jeg er noget af det tarveligste, han putter i min søns seng .... smiley smiley smiley

• #51   22. feb 2018 Ja, de skal nok få forklaret hvad de mener ingen tvivl der. Min hankat har et hjørne med tæppe i min fodende, men han vil helst ligge ved hovedpuden, det kan jeg selvfølgelig ikke ha', når han så opgiver sidder han hvor han må med ryggen til og glor ind i væggen. smiley

• #52   22. feb 2018 Ja, og det er fordi, du bare er så ond. Men min Hunkat bliver også sur, når Hankatten er kommet først, også selv om de har hver deres plads, hun kan bare ikke acceptere, at han er tilstede, for min seng er også hendes, så vil hun ikke putte med med mig, men vender fornærmet ryggen til og ser sur ud .... smiley

• #53   22. feb 2018 Ja, vi for da lært noget kattesprog.... smiley smiley smiley

• #54   22. feb 2018 Nu er du ikke på FB, men der er jeg med i en kattegruppe, der er de sjoveste foto's og film, med katte i alle aldre. Hvis jeg er i dårligt humør, går jeg ind på siden.
    Der var et foto af en flot perser der sad midt i sengen, hun skrev at hun hellere måtte vente med at rede den ved synet af vampyr-tænderne, og dem så man tydeligt, jeg grinede... smiley smiley smiley

• #55   22. feb 2018 Ja, når jeg ser kattebilleder/videoer, så bliver jeg også i godt humør, kan aldrig blive træt af at se på dem, ligeså en flot solnedgang udover vandet, begge dele gør noget ved mit sind positivt ... smiley smiley

• #56   22. feb 2018 Naturen er en gave, glæder mig til solsorten er tilbage, bare den ikke forsvinder har ikke set den i lang tid. suk.

• #57   22. feb 2018 Jeg har masser af Solsorte, men nogle fuglearter forsvinder og andre kommer til. Fugle-Asyl-Ansøgere eller hva smiley

• #59   22. feb 2018 Jeg synes Hættemåger er grimme, men vi har dem i massevis smiley smiley smiley

• #61   22. feb 2018 Ja, undtagelsesvis, så elsker jeg Kaj og Bøje, men de er nu heller ikke Hættemåger smiley

• #63   22. feb 2018 Elsker den reklame med Kaj og Bøje...og de andre som er lavet. genialt...

• #64   24. feb 2018 Har lige set min solsort...heldigvis.... smiley smiley smiley

profilbillede
  •  von Ruby
    von Ruby Tilmeldt:
    aug 2017

Emner: 1 Svar: 8
    #65   25. feb 2018 Helt utroligt i gider spilde jeres gode hjerner med et tilfælde som hende Linse.
    Hun er jo bare et stakkels barn som stadig søger moderkærlighed.Hun mangler jo opmærksomhed ud over alle grænser og gør jo så nok hvad hun gør af bl.a. den grund tænker jeg. Det er ikke nemt at vokse op med en mor som kun har hjertet et sted , i bunden af en flaske. En mors som var fuldstændig revnende ligeglad med ungerne. Jeg tror kun hun havde kontakt til ungerne når de henvendte sig til hende. Jeg tænker ikke hun kunne ramme tasterne på en tlf. i sin brandert. Trist og sørgeligt tilfælde hende Flobber eller hvad faen de kaldte deres mor.

•  von Ruby
    von Ruby Tilmeldt:
    aug 2017

#67   25. feb 2018 Kommentar til "solsortens beundrere" Solsorten er i danmark HELE året. (Medmindre den lige skal et smut over grænsen efter pilsnere. )

profilbillede
  • #68   25. feb 2018 Ja, jeg vil give dig ret i, at Mobber, var et sørgeligt syn, jeg tror også Mikkel har afskrevet hende for længst. Linse søger stadig efter al den moderkærlighed hun aldrig fik. Men sørgeligt nok, så har hun også fået meget PR på det grundlag, er det så en win win ??

•  von Ruby
    von Ruby Tilmeldt:
    aug 2017

#69   25. feb 2018

profilbillede
  •  von Ruby
    von Ruby Tilmeldt:
    aug 2017

#70   25. feb 2018 Jeg er ikke helt klar over om jeg mener det er en win win. Måske . I mine tanker , mere en : Win some -loose some-situation. Og hvad angår sønnen Mikkel. Han er ikke med i udsendelsen. Han omtales nærmest ikke .Og emnet Mikkel er lynhurtigt afdiskuteret i afsnittene. Jeg tror det simpelthen er et krav fra hans side af ikke at blive omtalt. Jeg tænker han er flov. Man kan så ikke bebrejde knægten. Men for faen hvor er det dog egentligt trist at se på. Og hvor er det dog tydeligt at Linse stadig kun er et stort barn. Jeg fandt lige et billede af Linse som barn. (joke)

profilbillede
  •  von Ruby
    von Ruby Tilmeldt:
    aug 2017

#71   25. feb 2018 Undskyld , kunne ikke dy mig.

profilbillede
  • #72   25. feb 2018 Jeg ved ikke om jeg skal le eller græde over alle dine indsatte billeder og nu også hvor du har skiftet nick, men der er nok en grund til, hvorfor du lige nu, har skiftet nick smiley

•  von Ruby
    von Ruby Tilmeldt:
    aug 2017

#73   25. feb 2018 Grunden til at rette noget når det er lavet forkert er at det "irriterer" øjet at se på. Og jeg vil da sige at når jeg skriver mit navn i stedet for initialer så er grunden vel næppe at skjule noget. Har du tænkt på det ? Eller var du bare lidt for hurtig i vendingen? Smart i en fart ? Lol....

• #74   25. feb 2018 Jeg ville så inderligt gerne kunne forstå dit ind #73, men kan ikke helt forstå det, beklager.

• #76   25. feb 2018 Det samme siger jeg, Claus, lad os få nogle flere aktive NYE medlemmer smiley smiley smiley

• #78   25. feb 2018 Smuk etikette med solsort, min yndlingsfugl, elsker også svaner, men de er så voldsomme og bliver let rasende...ærgerligt. smiley smiley smiley

• #80   25. feb 2018 Altså Rasmus, svaner består af både hunner, hanner og unger, og betgnelsen gælder hele familien. smiley smiley smiley
    Hvad har vi kvinder gjort dig??? smiley smiley smiley

• #84   25. feb 2018 Jeg gør mig virkelig umage, men det opdager du jo ikke, hvis du har så travlt med at
    forsvinde i horisonten... smiley smiley smiley smiley

• #86   25. feb 2018 Det kan du også roligt gøre, Rasmus, det er slet ikke noget dårligt parti smiley

• #87   25. feb 2018 Jetset????????? smiley smiley smiley

• #88   25. feb 2018 Det er fordi jeg godt kan lide rappe replikker, Elizabetta smiley

Kommentér på:
Mijas på Costa del Sol

Annonce