{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

ferie i thailand,ved du noget om det.. {{forumTopicSubject}}

Nu skal vi til thailand den 23 dec 08 vi bliver 11-12 personer.
nogle der ved hvem der er billigst at rejse med...??
hvem der er bedst at rejse med..??
evt hvis du kan anbefale et hotel eller andet derned??
samt hvilket sted der er bedst at rejse til, er ikke til fest og farver vil hellere ud at se noget.
gerne børne venligt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ferie i thailand,ved du noget om det..
  • #1   9. feb 2008 jeg skal selv afsted for 4.gang til november.

har fløjet med areoflot, sas og thai, næste gang vi tager afsted bliver det med sas igen.

men ved at omkring november decembern køre thia med et tilbud. hvis du køber en københavn-bangkok billet, kan du for 200 komme videre til phuket, så det ville nok være det billigste, hvis i nu vælger phuket.

har i selv overvejet, hvor det skal være?

• #2   9. feb 2008 hej...nej vi har aldrig været i thailand før..kender slet ikke landet..osv...
    Men vi har før været til de kendte steder som gran c...mallorca..osv...som du kender...der har vi god erfaring med at flyve fra hamburg...billigt...
    kan os se man kan komme til thailand derfra til ca 5000 kun fly pr person...
    men hvor skal man tage til..(by ,osv) kender jo ikke landet så godt...
    hva har i gjort når i har bestilt...alt i et..(fly hotel med)..
    eller kun fly..og så selv fundet hotel eller andet over net inden ???

• #3   9. feb 2008 (fly,hotel,mad)

• #4   9. feb 2008 nu er min kæreste halv thai, så det gør det lidt nemmere det hele.

når vi tager afsted, finder vi den billigste billet fra kastrup til bangkok, de ligger også under 5000 tit.

så smutter vi på http://directrooms.com/ eller http://www.asiarooms.com/ og finder et hotel der og booker, på de sider kan man også booke taxi fra lufthavn til hotel, det kan fås meget billigt, og så står de bare og venter på dig ved ankomsthallen i bangkok, eller hvor du nu lander, hvis du flyver videre til phuket eller sheng mai.

det ville jeg dog ikke anbefale jer, da det er jeres første gang, og ikke nok ikke har en med der kan sproget.

jeg ville vælge at snakke med de forskellige rejseselskaber, da flere af dem er i stand til at arrangere ture rigitgt billigt, hvor de sørger for der er styr på det hele, så i ikke skal bekymre jer om det.

• #5   9. feb 2008 okay...ja vi har os en ide med at snakke med de forskellige rejse selskaber for at høre hvad de kan tilbyde..;-)..
    takker for link..

• #6   9. feb 2008 frank...må jeg spørge hvor meget du har givet for fly og værelse/lejlighed..??
    gode billeder du har , ser ud som om det har været en godt tur..? det er et venligt folk dernede ikk..??
    jeg er nok os mest til at book fly /lejlighed for sig...så man kan spare lidt..evt så købe lidt mere dernede når nu vi er i deres land...;-)..

• #7   10. feb 2008 frank...det helt okay..;-)..

bongalow som du du havde booket hjemme fra ikk..???
    tagder du så bare chancen eller kender du stedet..for billeder er jo et og virkelighed noget andet...??
    jep kan godt se man kan sparer en del på den måde.

Kommentér på:
ferie i thailand,ved du noget om det..

Annonce