286 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Hvilket land? Hvilket land?
Hvad er jeres største ønske land at rejse til?
Mit er Japan - med en stolt kultur, renlighed, orden. styring. Jeg kunne godt tænke mig at komme ud i distrikter og ikke storbyer. Som jeg der har rejst flere steder i Mellemøsten, ved at man altid får den ægte "varer" i baglandet.
Det er ikke billigt, hvis man vil gå rundt i distrikterne. Så kan en tur let koste omkring 15.000 kr.
Men for mig er det et spændende land.
1 synes godt om
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 5.468
Der er flot natur når du ikke lige er i storbyerne.
Japan har en spændene historie, jeg gerne vil gå mere i dybden med hvis jeg var der.
Lækker mad, omend jeg ikke kan spise med pinde
Og jeg kunne sagtens finde på mere
dec 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
Andre lande jeg gerne vil besøge er Japan, New Zealand, Australien og Schweiz. Der er også veje og baner som jeg rigtigt gerne vil prøve at køre, eks. Stelvio passet, Nurburgring og Spa-Francorchamps.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
En spændende rejse rundt i lande, hvor man var fri for reservationer, i flere tilfælde samlede man sig i grupper med andre Interrailere af ren sikkerhed hvis man lige sover i det fri i soveposen.
Jeg kan huske da jeg sent om aftenen kom til <Nordafrika og ind på et ydmygt sted som kostede 12 kr pr. nat. blev vækket og fik et stort krus kaffe og et stort stykke sandkage - nøj hvor smagte det godt.
På det tidspunkt før Interrail var jeg kun vant til at se Tyskland så oplevelsen på egen hånd at opleve så meget igennem lande - det er noget folks skulle prøve. I dag er jeg for gammel til at gide det. Men dengang var jeg vist 15 år.
Hvilket land?