{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.469 visninger | Oprettet:

hvad skal man se i london {{forumTopicSubject}}

hej. skal på en uges ferie i london nu her sammen med kæresten.
hvad bør man se i london ud over shopping. vi skal helt sikkert en tur i london eye men hvad er ellers værd at se. gider ikke kigge på malerier eller gamle ting på museum. så hvad er der ellers der er værd at se i london???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal man se i london
  • #1   7. okt 2008 Skulle til at se london eye, det kanon fedt, ellers er der jo det der voks museum, det også rigtig fedt, ellers skal i tage en tur til campten town, en lille by ala christiania :o)

Stavefejl er gratis

• #3   7. okt 2008 carnaby street

• #5   7. okt 2008 Ann - Haggis er skotland smiley

• Sir D
    Sir D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 14
    #6   7. okt 2008 Trafalgar square er ret nice.

Jeg var i london i uge 30. Og jeg må nu sige jeg blev VILDT skuffet over shopping gaden.
    Vi spurgte os frem og fik at vide at den bedste gade var "kings Road" , Men den var godt nok skuffende.

Fik så at vide af min mor og søster der var en til som sku være lidt bedre, men der nåede vi desværre ikke hen.

• #7   7. okt 2008 Simon - Hyde Park*

• #8   7. okt 2008 Sir D du tænker sikkert på Oxford Street

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 58 Svar: 106
    #9   7. okt 2008 Oxford Street - Den støreste Handelsgade med mange varehuse.
    Bond Street - Handelsgade hvs du har for mange penge.

Covent Garden - Hyggeligt markedsområde

Picadelly - Shopping / Teater osv

Harrods - Kæmpe stort shoppingcenter.

Soho districkt / China town - Masser af handel ,og fine club....

• #10   7. okt 2008
    NEIN dungons det er IKKE uhyggeligt Men det helt nye The london Brigde experince er kanon røv hamrende hyggeligt i forhold til dungons... (de ligger tæt på hinanden)

Hvis i skal shoppe skal i tage tuben til oxford cirkus det er bare en KANON røv hamrende lang gade de har blandt andet en af verdens største legetøjs butikker..
    I kan på stationerne købe et pocketmap (koster 2 pund) hvor i kan se en hel masse om hele london og derefter kan i planlægge jeres tur...

Jeg vil anbefale om aftenen og tage ind på picadilly cirkus og evt tage ind i den store spillehal de har derinde det er rigtig hyggeligt...

Af resturanter vil jeg gerne anbefale Bella Italia Som servere italiensk mad til gode penge og rigtig go service...

Hmm elelrs skal i abre bruge mappet og så aftale hvad i vil.. I skal huske og benytte de tilbud der er og finde rundt ved Dungons og ved madam t... Og london eye...

I skal selvf også se london brigde og hvis i kan li teknik og historie kan se komme på the london brigde (tour hvilket det ikk hedder kan bare ikk lige huske hva det hedder men det ligger på the bridge)

Ellers prøv også og gå rundt på Picadilly og bare nyd aften livet..

Rigtig go tur..
    MVH Mia

• #11   7. okt 2008 Thomas A

UHh Harrods har VERDENS bedste kartoffel salat til små 99 p pr.100 g MUMS

• #12   7. okt 2008 Og nej Camden er langt fra lige som christania det er LANG feder og folk er MEGET høfligere og der er MANGE markeds boder men der er bedst og være torsdag, fredag og lørdag

Kommentér på:
hvad skal man se i london

Annonce