Forum kategorier

Indvandrer Gruppen

Indvandrer Gruppen

Medlemmer: 189
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler

Indlæser...
Sortering
Mig i framtiden :D http://video.kenblockracing.com/flash/small_player/preloader.swf?vendor_id=204&media_id=9183&bgcolor=FFFFFF&autoplay=0 ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2008
Visninger:
518
heyy hey alle sammmen kan i ik stem mig ind :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. nov 2008
Visninger:
378
Halloooooo hvad går baboom ud på ? er det wannabe arto? gir folk stemme hehe. "hey du har skev nese så du får lige en lav :p" det ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. nov 2008
Visninger:
380
Til jer som kan lige og fyr den af Så holder mig og en ven disco til jer som kan lige og fyr den af. Disco er Deep og alder er 16 + finns ogse til 18 + d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. nov 2008
Visninger:
500
BC..?!! Er lidt nysgerrig.. hvad er Jeres holdning til Black Cobra?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. dec 2008
Visninger:
1.659
The Game Koncert i KBH`?i fredags.. Ja nogen der har været til koncerten i fredags?? Det var sku mega fedt.. masser mennesker derinde..
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. dec 2008
Visninger:
423
DF vælgers hjerne :D (link fjernet)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. dec 2008
Visninger:
634
Alle cutiepie kig her !!!!! Hvad vägler i?? MERCEDES eller BMW . og nu snakar vi om AMG og M model :p ska se hvad i skriver her i baboom MERC...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jan 2009
Visninger:
1.131
Forældre.. Hvor tit lyver i for jeres forældre ?? f eks for at komme i byen? eller noget andet i den stil.. Lever i et do...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jan 2009
Visninger:
930
Bismi´Allâh Ah-Rahman Ah-Rahim! <i>DENNE BESKED SENDES TIL ALLE MINE SØSTRE I ISLAM, OG HVIS I KAN HJÆLPE, MÅ I OGSÅ MEGET GERNE VIDERESENDE DEN!</i> ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. feb 2009
Visninger:
727
How an Austuralian become Muslim http://www.facebook.com/video/video.php?v=57804918393&ref=share
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. mar 2009
Visninger:
494
Vem af jer taber skriver hurtigest hahahha http://danish-speedtest.10-fast-fingers.com/ Jeg fick Du skriver 362 tegn i minuttet Du har 53 korrekte ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. mar 2009
Visninger:
623
mærkelig gruppe. i sletter mine indlæg, og mine kommentarer. så jeg konkludere at hvis man ikke mener det samme som jer, så skal/må m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. aug 2009
Visninger:
601
"Hvor kommer du fra?" Hej folkens, har på længere tid undret mig over om jeg er den eneste der konstant bliver spurgt dette spørgsmål hver ga...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. sep 2009
Visninger:
659
Rep. af telefon uden papir hej jeg har nogle telefoner som jeg vil have rep. men ikke kan fordi de er købt her fra anden hånd.. Nogen der kan ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. sep 2009
Visninger:
752
Jakkesæt! Je vil lige høre lidt omkring i gruppen, om der nogle som kan anbefalde nogle steder på nettet som har nogle flotte jak...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. nov 2009
Visninger:
464
hvad er bedst? ps3 eller 360 xbox? hvad foretrækker du/i, hvis i skulle til at ofre nogle penge på det..
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. dec 2009
Visninger:
978
Den Eneste Ene? Jeg har gået med denne her tanke i lan tid nu og for at være ærlig fra starten af som jeg altid er i mine indlæg, så er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. dec 2009
Visninger:
977
Valley of the Wolves tyrkisk serie nogen der har eller kan skaffe denne her serie? jeg ved, den findes på sonara.net, men jeg vil downloade den. nogle der...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jan 2010
Visninger:
930
Sommerferie Hvor skal i hen ? Skal til Marokko :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jun 2010
Visninger:
904

Annonce