Forum kategorier

Tattoos!

Tattoos!

Medlemmer: 138
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler

Indlæser...
Sortering
hey hvor kan jeg finde asiatiske tegn? skal bruge noget kinesisk tegn eller noget?? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. maj 2008
Visninger:
1.120
Cross Tattoos Hej drenge og piger :) Er der nogen af jer der har fået lavet et kors vil jeg meget gerne høre fra jer, da en af min...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. maj 2008
Visninger:
504
ide til ny tus hej er der nogen der er kanon til at tegne, jeg skal ha lavet en tus der fulder resten af min under arm, gerne noget hv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. maj 2008
Visninger:
628
Sådan .. så der kommet et lille album af mine tre tusser hi hi kig forbi og giv gerne kommentar..
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2008
Visninger:
901
billeder ja så har jeg endelig fået lagt billeder ind af mine tusser... der er enkelte brugere der har spurgt efter billeder af ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. apr 2008
Visninger:
387
tattoo på hånd hej :) Jeg skal tatoveres på torsdag og har gået og leget lidt med ideen om at få lavet et eller andet tegn på min hån...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. apr 2008
Visninger:
1.050
Så er mine os kommet ind :) Mine tatto er kommet ind..!! Os efter graviditet!!! Òg ingen latterlige kommentar om det!!!!!!!! Tjek og skriv ge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. apr 2008
Visninger:
534
nye fotos hey fed side jeg har lige lagt lidt fotos i fotoalbum, tjek dem ud og skriv hvad i mener om dem,
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. apr 2008
Visninger:
333
nogle ideér? jeg sidder og tænke lidt.. kunne godt tænke mig og få en tattoo rundt om min underarm lige under albuen.. har selv nog...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. mar 2008
Visninger:
346
Nye billeder Så er der seks nye billeder mere af tatoveringer jeg har lavet. Tjek dem ud i mit fotoalbum.... http://www.baboom.dk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. mar 2008
Visninger:
412
Indiansk inspirerede tattos Nogen der har nogle gode sider?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. mar 2008
Visninger:
317
YES YES :p Så det i dag klokken 3 a jeg ska ind og tusses wee glæder mig som et lille barn glæder sig til jule aften hehe det ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. feb 2008
Visninger:
481
Sider med tattoos Hej Nogle som har nogle gode hjemmesider med tatoo på lænden da jeg gerne vil have den næste der men ved ikke helt hvo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jan 2008
Visninger:
524
den hæver Min tus hæver engang imellem, når den hæver bliver den oftest ret øm, det er sjældent den gør det men det er ret irrete...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jan 2008
Visninger:
498
YiiiR den 28 januar ska jeg have lavet tatoo nummer to har fundet den bedste tatovør i kbh wee måtte bare ud med det hehe den...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jan 2008
Visninger:
781
Tegner? Nogen som kan eller kender en som er hård til at tegne old/new school!?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. sep 2007
Visninger:
575
Vores "Brand" Evt nogle som finder en fed tattoo, eller et andet fedt tegn, som kan bruges til det profil billede som vores gruppe ha...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. sep 2007
Visninger:
548
ang tattoos..:) hvor mange tus'r har i? hvad har i fået lavet? skal i have flere? jeg har en lille en i lysken og det forestiller ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. maj 2007
Visninger:
966
alder hej hvor gamle var id a i fik jeres første tuss ? og hvor gammel syntes i man skal være, før det er ok? (jeg var 15 )
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. maj 2007
Visninger:
912
Tattoo.. Hvor mange tattoo har i så?? Og hvad motiv har i?? Jeg har en tattoo og det er af en tiger.. Vil gerne ha 1 eller 2...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. maj 2007
Visninger:
1.119

Annonce