Forum kategorier

At være SINGLE !

At være SINGLE !

Medlemmer: 323
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler

Indlæser...
Sortering
Hvad slags typer er i til ? :) Sad og stenede her i nat, og ville da lige oprette et emne :) Hvad slags mennesker er i til, hvis i skulle gå efter...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. apr 2009
Visninger:
773
singler i nordjylland heej alle sammen er der nogle singler i nordjylland omkring aalborg områet som er frisk på a skrive
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. mar 2009
Visninger:
2.262
Hvem er i forelsket i lige nu ? ! :D jeg er i en dreng /fyr, der er vildt sød ;).. heh
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. mar 2009
Visninger:
706
Vestsjællandsingle fyre .. 15-17 år efter en længere periode med tæsk fra min X kæreste, tror jeg at jeg er klar til at møde nye mennesker, du skal være sø...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. mar 2009
Visninger:
921
at føle sig ensom ? andre end mig der føler sig bare lidt ensom ? følelsen af at man mangler en at holde af, og holde om og nusse om og sel...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. mar 2009
Visninger:
937
Singler i Øst jylland Nogn singler i Øst jylland som er ved at være parate til at mødes ? måske samle en flok singler og tage i byen et sted ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. mar 2009
Visninger:
609
Singler fra Sydsjælland ? :) Er desværre blevet ledig igen :P Både godt og skidt .. Nogle fra Sydsjælland, Lolland&Falster ? :P
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. mar 2009
Visninger:
831
singler fra vestsjælland? kom frisk single fyre.. savner manden i mit liv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2009
Visninger:
1.431
Kalundborg En veninde og jeg skal til kalundborg på fredag d. 20 vi ville gerne vises lidt rundt og have det sjovt, da Jeg flytt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2009
Visninger:
834
Single single single Altså altså .. så blev jeg single igen :S
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. jan 2009
Visninger:
1.052
Haha lidt sjov TV2 kondomer: Go' sex... uden afbrydelser! DANSKE BANK kondomer: Gør det du er bedst til! DSB kondomer: Hvis t...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jan 2009
Visninger:
1.377
Weeeee så er jeg snart ik mere single :0) Har mødt den sødeste og mest pragtfulde pige, jeg ku drømme om og har bare mega s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jan 2009
Visninger:
626
Nyt medlem Heyy baboomere¨s :/ ja så der kommen nyt medlem i singleklubben,, har et mega stort problem er 21år og har været ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. nov 2008
Visninger:
797
ny her :P = nyt kød på markedet hihi hey hey alle sammen.. hvordan står det til med singlerne her :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. nov 2008
Visninger:
677
Single igen... Og for satan hvor jeg hader det!
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. okt 2008
Visninger:
480
Desperat Har været single i snart et år så er efterhånden ved at være desperat! :) Kender i det?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. okt 2008
Visninger:
903
Hvordan har folk det med singleliv?? Hey folkens hvordan har I det med at være singel?? Nogen gange er det lidt nedern måske, ville været dejlig at have...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. sep 2008
Visninger:
712
efterskole forelskelese. Hej alle, jeg er en dreng på 15 som startede på for 2 uger siden, og i den sidste uge er jeg begyndt at flette fingre ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. aug 2008
Visninger:
556
Arrrg! er ved a gå amok nu! single i 2½ år... piger skriv til mig hehe :P er i stadig single? :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. aug 2008
Visninger:
478
Hey er der nogle singler der kunne være intra i at møde mig eller skive med mig ( skal være piger ) eller skive med mig på ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. aug 2008
Visninger:
543

Annonce