{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

STEAM FFS !!)& {{forumTopicSubject}}

Ja det er bare fedt. var lige inde og game lidt cs souce. men der var lidt problemer med min ventrilomix så jeg genstartede min com for at få lyden tilbage på Vt. Efter reboot var jeg sq banned på Valve !?!?!? Jeg har i de snart 7år jeg har haft cs ikke brugt cheats en eneste gang. hvad fanden gør jeg så nu !?!?

Er der ikke et Dansk Callcenter man kan kontakte ang det her ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STEAM FFS !!)&
  • #1   9. jun 2007 du skal skrive/ringe til steam...
    Skrive en grund..

• #2   9. jun 2007 Baboom's Onkel Joakim '.. kan ikke finde en dk mail jeg kan sende noget til !?

• #3   9. jun 2007 det er godt nok latterligt. jeg forlanger at se bevis på jeg har brugt cheats eller andet. og hvis de ikke har det og ikke kan åbne min account igen kan de bare ryste op med de næsten 1000kr jeg har i spil på min steamaccount..

• #4   9. jun 2007 Nogen her der er god til eng ? jeg kan godt læse det men skriver som en bækket arm.. hvis der er en der kan, vi du/i så ikke lige skrive dette om til eng for mig:

jeg her lige gamet cs souce. og efter spillet genstartede jeg min computer fordi min ventrilo micofon ikke kunne høres.. Efter min reboot var jeg Sq banned fra cs ! nu synes jeg godt i skal tage jeg lidt sammen. Jeg har ALDRIG brugt cheats til cs eller andre spil!! har gamet cs i 6ÅR nu... så i får bare fjernet det pis lige med det samme. eller forlanger jeg at se jeg er har brugt cheat nogensiden.. synes det er fucked up latterligt jeg skal miste hele min account pga af JERES fejl... i kommer bare igang. jeg har for over 800kr steam produkter gennem jer... hvis ikke i kan rette fejlen vil jeg have ALLE mine penge retur for min cdèr...

• #5   9. jun 2007 det samme skete for mig saa skulle jeg gaa ind paa www.steampowered.com og skrive en mail til dem saa ville de genstarte min acc men hver gang jeg spiller nu bliver jeg smidt ud og har oss spillene cs 1, css, cscz, hl1, hl2, hl2ep1, red orchestra, dod, dods.... og intet af lortet virker mere >*

• Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #6   9. jun 2007 Alex M: Tag dig dog sammen menneske...det kan være man får en acc igen...Men man får sku da ikke gaming equip...Styr dig lige!

• #7   9. jun 2007 i here straight gamet cs souce. and after played reboot i my computer because my ventrilo micofon no could sense of hearing. After my rebooting was i Sq standard from cs! actually seem i good to shall get i awhile between them. I've NEVER used cheats to cs or others games!! has gamet cs to 6ÅR actually. so to gets only eliminated that pis straight at once. or charging i that look i am has used cheat ever. seem it is fucked up ridiculos i shall lose whole my account arise from from YOURS fault. to upcoming only running. i've by by steam produce by you. otherwise to can be correct the artefact vil i orchard ALL mine bread back by my cdèr.

kan se det ikke er helt rigtigt >( det er gjort p[ en overs;ttelses hjemmeside

• #8   9. jun 2007 WRanG ... takker. men der er utrolig mange fejl en den... tror lige jeg får konen til det .. ellers tak for hjælpen

• #9   9. jun 2007 i have been playing Counterstrike source, but i had to restart my system, beacuse og
    my mic, was acting up in Ventrilo..

after the reboot, i was banned from steam, because og cheating. . ??

i hvae been playing CSS for 6 years now, and have NEVER used any cheats, in ANY game..

i expect either my ban lifted, or some hard evidence for my cheat, otherwise i will
    expect a totla refund, for all my steam products, that amunots til about 800,- dkk

i will NOT accept to lose my account, because of YOUR error..

en lidt renere version.. så med dine personlige oplysninger self. . smiley

• #10   9. jun 2007 Big $.. det ser skide godt ud . nice 1 thx..

• #11   10. jun 2007 Nogen har nakket min steam account..

Havde cs, css, hl1, hl2, og dod1..

• Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

#12   10. jun 2007 Alex M: For det første , jeg er ikke til gays som dig, for det andet, www.stav.dk "HAte jealouse pepople... "

• #13   10. jun 2007 HALLO i stopper med jeres pis i mit indlæg ellers bliver det meldt til admin længer er den ikke !! gider ikke i skal bruge mit indlæg til jeres barnelege.

• Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

#14   10. jun 2007 Morten S... du skriver barnelege... synes du at cs ikke er et barneleg? Voks dog op... Ved godt du er 31. osv. osv. osv...men du burde da kende nogen fra clanen eller noget der ved hva du ska....nok ikke det bedste sted at søge hjælp herinde... Alle er jo "unge idioter" som os... Men tror du da på Alex M's indlæg?

• #15   10. jun 2007 Alex S. om jeg tror på ham eller ej kommer ikke sagen ved. jeg siger bare i skal stoppe... hvad ang clan er jeg uden clan efter vi var til Cklan. og der er nok ikke så mange fra min gl clan der ved hvad man gør hvis de banner en !

• Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

#16   10. jun 2007 Morten S... rolig rolig...Sagde bare at du skulle spørge inde på slaps forum? eller andre lign. steder hvor ALLE folk gamer cs...der er måske 1% herinde der har spillet cs før

Kommentér på:
STEAM FFS !!)&

Annonce