249 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hjælp til max payne 2 Hjælp til max payne 2

Hey Hey der ude i lille danmark jeg har mega meget brug for hjælp til spillet max payne 2 håber der lige er nogle der har spillet det før....... er kommet til et sted hvor jeg bare har siddet fast i snart en uge og kan ikke komme vider........... smiley
Det samme sted jeg sad for et halvt år siden også hvor jeg valgte at slette spillet igen møg......

Skriv hvis der evt er en eller nogle der kan hjælp med at sige hvad jeg evt skal gøre...........
skriver i til mig fortæller jeg hvor i spillet jeg er .....

Håber der er nogle der kan/gider og hjælpe mig.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til max payne 2
  • #1   21. mar 2009 jamen hvor sidder du fast henne i spillet?

• #2   21. mar 2009 Gå til højre og hop.

Ej, hvor sidder du fast? Har gennemført det på alle sværhedsgrader, men er ved at være nogle år siden.

• #3   21. mar 2009 ok er kommet til et sted hvor jeg står i et rum uden våben og der er en mand med pistol uden for og jeg har prøvet alt lige fra at hoppe ind i ham men han vil ikke tabe den pistol han har og det ender med at han skyder mig har også prøvet at løbe op der står så en med en maskinpistol og så dør jeg der ..... ved du ca hvor der er jeg er ?????????

• #4   21. mar 2009 Er det på hospitalet? For der får du ikke våben igen før efter et stykke tid.

• #5   21. mar 2009 ja det er på et hospital og jeg har prøvet alt løbe rundt men ham der føler bare efter hele tide og skyder er der ikke noget man kan gøre
    gg

• #6   21. mar 2009 Du skal vist nok bare flygte.

• #7   21. mar 2009 jeg har lige gennemført det idag hehe

du skal stikke af fra ham

når du løber ud af døren skal du dreje til venstre op af trappe og videre ind i et rum hvor der ligger to døde folk derfra fortsætter du over i et kontor hvor du gemmer dig så kommer der to vagter ind der begynder at gennemsøge rummet idet de gør det kommer der en betjent ind som de dræber og han taber en pistol den nupper du og så det igang

• #8   21. mar 2009 Kristian H super det lyder sku godt jeg vil straks prøve det om det hjælpe gg har sidet fast der i en uge gg.....

TAKKER MANGE GANGE

mvh dennis

• #9   21. mar 2009 sad også lidt fast hehe men det er sådan set også et af de "sværer" steder haha smiley men nnæste bane igen er værrer der skal du fører en mand rundt, og han er fanget i en latterlig stor dragt med en bombe til den er ret svær smiley

Kommentér på:
Hjælp til max payne 2

Annonce