471 visninger
|
Oprettet:
PC Fallout 3 {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har fået fallout 3 på min pc og på canurunit siger den at min er bedre end recommended.. men når jeg spiller så hakker den ikke bare men rimelig tit fryser den og jeg skal vente i noget tid før den køre videre.. man kan ikke nyde spillet på den måde.. så mit spørgsmål er at efter at have kigget lidt på settings kan jeg altså ikke lige se hvordan man kan sætte grafikken ned... kan nogen forklare hvordan man gør? og kan der være en anden grund til at det gør dette? Tak for hjælpen
mar 2008
Følger: 1 Svar: 1
Nogen af jer der ved hvad en CRC error er?
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 42 Svar: 191
Nej sorry
Kenneth L
Canurunit plejer at virke for mig.. jeg har lige fået nyt grafikkort som er en del bedre end det gamle så skulle lige se hvad den kunne køre.. og så installerede jeg fallout 3 og indtil man skulle ud i den store verden laggede den ikke specielt meget.. men verdenen er vel for meget for min lorte pc
er der nogen af jer der har fallout 3 og ved hvordan man kan skrue ned for grafikken? mit er på engelsk og jeg synes sku at den måde det står på er lidt forvirrende har prøvet lidt.. men jeg synes ikke rigtig jeg kan få det til at gå bedre..
PC Fallout 3