{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Test Drive Unlimited.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa:) .. kan ikk trække Test drive unlimited .. men efter mit systen burde jeg kunne :S har en 1.6 gherz dual core . 2 gb ram. 256 mb grafiK ?
nogen der ved om det fordi jeg skal ændre noget ? den lagger lige meget om den står på laveste eller højeste grafik..?

Hjælp mig takker smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Test Drive Unlimited..
  • #1   18. maj 2009 Jeg har samme problem med crysis efter jeg har fået vista - og kører med 2,0 Core 2 Duo, 2 gb ram, GeForce 8600GS 256mb. Og jeg kunne godt køre det på min gamle med 1,6 Turion 64 x2, 1 gb ram og GeForce 7600...

Har prøvet alt muligt, men tror simpelthen det er vista der er problemet...

Lytter lige med...

• #2   18. maj 2009 2gb ram er ikke nok i vista, ved ikke om du har vista Michael D, men Daniel du skal have 1gb oveni i din maskine. derudover er 256MB RAM i grafisk hukommelse ingenting i dag.... specielt til crysis, men det kan trække TDU uden problemer

• #3   18. maj 2009 min cpu er det ikk min processor ?
    jamen jo har 2 gb ram ?:S og vista
    og jeg har et ati radeon xpress1300 gfx:S men altså kan jeg klare mig udelukkende med flere ram eller skal jeg ha ny gfx

• #4   18. maj 2009 Hov Ati radeon xpress1300M hedder den smiley

• #5   18. maj 2009 vista er synderen. Flere ram burde klare det, grafikkortet er dog ikke det bedste af slagsen

• #6   18. maj 2009 det rigtig men altså skal jeg så både skifte grafik og ram eller er ram bare fint ? :S

Kommentér på:
Test Drive Unlimited..

Annonce