{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.057 visninger | Oprettet:

PS3 lyd via optisk OG hdmi!??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg har en playstation som er sluttet til mit tv med HDMI-kabel. Jeg har altid fået lyden ud af tv'et via det HDMI-kabel, men da jeg også var interesseret i at få lyd ud gennem mit surroundanlæg, købte jeg et optisk kabel og koblede det til på den måde.

Nu er mit problem bare, at jeg ikke kan få lyd ud på TV'et SAMTIDIG med at jeg får lyd ud over anlægget.
Man skal simpelthen vælge om man vil have lyd via OPTISK KABEL eller via HDMI!?

Er der nogen der ved om der er en eller anden indstilling man kan gøre så man kan få lyd ud fra sin PS3 ud over anlæg og tv PÅ SAMME TID!????

På forhånd tak!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PS3 lyd via optisk OG hdmi!???
  • #1   5. sep 2009 Hvorfor vil du ha det ud begge steder?

    Så vidt jeg ved kan du kun vælge en lydudgang på en PS3.


  • #2   5. sep 2009 forstår hellere ikke hvorfor du vil have det ud begge steder

    men du kan kun vælge en lydudgang desværre


  • #3   5. sep 2009 Fordi, hvis man en dag IKKE gider spille med surround, så skal du ikke ind og ændre lyd over til HDMI (altså så det kun kommer ud over tv'et), og hvis du så en dag har spillet med lyd over TV og så pludselig vil spille med surround, så skal du ind og ændre det tilbage igen.
    Derfor kunne det være smart hvis man kunne sætte den til at køre lyden udover begge dele, så når man tændte for den ene eller anden enhed, så kørte det bare med lyd?

    Forstår i hvad jeg mener???


  • #5   5. sep 2009 den nye opdatering 3.00 firmware har noget der hedder Multilydoutput eller noget, men ved ikke om det er det, men lyder som om det kunne være det smiley


  • #6   5. sep 2009 Det har ingen fordel og lade lyden komme ud af tv`et samtidigt med forstærkeren.
    Man glemmer måske og mute tv`et når man sidder oh spiller.
    og lyden på tv`et er slet ikke ligeså god som hvis man har sendt lyden til surround reciveren.

    men det burde du jo vide så hvad brokker du dig egentlig over?.

    Ellers må du skaffe dig en anden reciver og bedre højtalere.
    hvis du ikke er tilfreds med det.

    Mit fungere nemlig helt til et 13 tal.


  • #7   5. sep 2009 Hallo Lucifer - det var så ikke det jeg spurgte om??!?!?!?!?!?!?!?!

    Men til srchi budžu Š - tak for kanon forslag. Jeg vil forsøge at tjekke om det er det der kan være løsningen!!!
    Tak!


  • #8   5. sep 2009 det var det svar du fik.

    hvis man muligheden for at bruge andet end tv`et som lydkilde ja så gør man det sgu.
    jeg jo heller ikke den eneste som har sagt det.
    så slap nu af med de der udråbs tegn.
    Det burde fandme da være os der skulle bruge dem!.


  • #9   5. sep 2009 Stik hdmiet igennem tv'et, og så et hdmi igennem til receiveren. Det er hvad jeg har gjort.

  • #10   6. sep 2009 Gå nu ud og barber dig i stedet for at komme med dumme kommentarer hele tiden. Jeg skal sgu nok selv afgøre om jeg vil have lyden via tv eller andet. Hvad du gør er jeg pisse ligeglad med!!!

    GB-215 *: Tak for forslag, men jeg har optisk kabel til forstærkeren.

    TIL ALLES ORIENTERING, SÅ ER FORSLAGET FRA srchi budžu Š LØSNINGEN PÅ PROBLEMET! MANGE TAK FOR HJÆLPEN!!


Kommentér på:
PS3 lyd via optisk OG hdmi!???

Annonce