{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HDMI hjælp
  • #2   20. sep 2009 okay. nu gamer jeg 360'er ville den hjælpe der ? når jeg spiller hd ?

  • #3   20. sep 2009 Mr Eldorado DVI kan også overføre 1080P. Den egentlige forskel er, at HDMI også kan overføre digital lyd.

  • #5   20. sep 2009 for at sætte jer begge lidt på plads.

    I spiller lidt for smarte begge to smiley


  • #6   20. sep 2009 hmm jeg har en samsung lcd fladskærm 40" forbedre det billedet der på ?

  • #7   20. sep 2009 nu glemmer i så også at sige at XBOX360 understøtter HD optil 1080p og alle nyere spil køre med 720p, desuden så er DVI det samme som HDMI for DVI kan også transportere lyd smiley

    også vil jeg gerne sige, bare fordi man har arbejdet med noget i flere år har man nødvendigvis ikke forstand på tingende smiley også vil jeg også gerne lige sige at vi er her for at hjælpe hinanden og ikke skændes smiley



  • #8   20. sep 2009 men ja mikkel det ville være en forbedring smiley

  • #9   20. sep 2009 tak for hjælpen til alle.

  • #10   20. sep 2009 * Farmand - Nu med totalt syge annoncer *

    Du er lidt skævt ude i din forklaring Og Mr Eldorado ! har faktisk ret i det han siger
    Med hensyn til dit spørgsmål vil det være bedst at ændre så lidt muligt på det orginale signal som muligt, og derfor vil det sidste være det mest rigtige.

    Iøvrigt rigtig grumt at køre ned på en der har taget en uddannelse inden for noget.


  • #11   20. sep 2009 det er jo også det han siger ..

  • #12   20. sep 2009 * Farmand - Nu med totalt syge annoncer * Du har meget travlt med at linke til diverse ting og sager men har du nogensinde afprøvet det og testet i det?

    Det virker ikke til at du har din viden fra egen erfaring men der imod fra noget du har hørt og læst.

    Hvis du prøvede selv vil der IKKE være forskel. Men det har du sikkert ikke.

    Jeg tror at du blander det hele alt for meget sammen for i det at du typisk har brugt et HDMI kabel så har du sikkert allerede oplevete en form for opskalering i processoren også er det pludselig ikke HDMI vs Scart forskellen du ser men upscale vs unscale.


  • #13   20. sep 2009 * Farmand - Nu med totalt syge annoncer *
    Du har lige kritiseret Mr Eldorado for at have uddannet sig og nu bruger du så din egen uddannelse som påskud for at have ret.

    Men det jeg efterlyser er heller ikke den viden du påstår du har. Jeg spørger om du har prøvet at teste kabel mod kabel på bedste hifi nørde manere.

    Og det tror jeg simpelthen ikke at du har for så vil du også vide at der ikke vil være forskel på mit overstående eksempel.


  • #14   20. sep 2009 Jeg vil nu ikke kalde Mr Eldorados uddannelse på et halvt år i USA hos 4 forskellige producenter for et kursusbevis med betalt forkost.

    Desuden er jeg udmærket klar over at du ikke blære dig. Eller ret og sagt det håber jeg ikke. For man lære intet om AV og HiFi på tekniskskole.

    Det gør du hos de bedste af de bedste på verdens plan. Har man været der hvor Eldorado har været ville jeg nu tage hans uddannelse rimelig seriøst... info i profilen også en søgning på google. Du skulle tage at prøve det. ;o)

    Men uanset uddannelse har du taget meget fejl og har ikke ret i denne sag.


  • #15   20. sep 2009 Nu må min røv sgu le... Er det sandt hvad du siger kan jeg da bedre forstå at du i denne sag vrøvler.

    Er du så også en af de typer der mener at der IKKE er forskel på et højttalere kabel til 100 kr også et til 20.000 kr?


  • #16   20. sep 2009 Ja det er jo netop også det jeg mener. Forstår du ikke min pointe???

    Du modsiger konstant dig selv.
    Først snakker du om ohms lov, osv.
    Men samtidig siger du at der forskel på billige og dyre kabler selv om det netop strider mod ohms lov.

    Jeg tror selv på forskellen hvilket jeg har erfarret, men det hænger ikke sammen med ohms lov.

    Derfor jeg ikke fatter en bjælde af det du skriver, for det er selvmodsigelser i høj klasse.


  • #17   20. sep 2009 Forstår udmærket hvad du siger men det er ikke korrekt.

    Ved at omdanne et analogt signal til et digitalt mister man også meget information.
    Flere digitalprocesser kan gendanne disse informationer i prelacking, men de vil aldrig kunne leve op til orginalen.

    Det vil svare til at tage en flacfil og omdanne den til mp3 hvorefter at den skal gendannes via prelacking. Det vil aldrig kunne blive godt.

    Men hele pointen i det er at det jeg lige har skrevet er fuldstændig ligegyldigt.
    Men skal ikke læse om det, men skal ikke via fysikens love danne sig en mening...
    Nej man skal prøve, teste, erfare sig... Og i den virkelig verden ser det helt anderledes ud.


  • #18   20. sep 2009 Igen lidt sjovt Eldorado bragte det på banen.

    Jeg har kobber kabler hele vejen rundt fra VDH. Fordi at det lyder bedst. Før da jeg kørte med Marantz og Audio Note var mine Tara Labs dog at fortrækker (tror det er sølv uden at være sikker)

    Så igen. Din teori holder ikke. Den bedste lyd kan ikke siges sådan haha.


  • #19   20. sep 2009 Haha. kunne du ikke se ham være ansat hos High Fidelity.
    Når de fik en forstærker til tests så åbner de låget og ser, hmm billige kobberkabler hele vejen rundt, lille ringkerne og den måles til 2 x 60 watt.

    Vi gider ikke lytte... vi beskriver den som en lorteforstærker. Haha.


  • #20   20. sep 2009 Igen ingen erfaring. Bare tom viden han har fået at vide, og lidt plader han har læst på nettet.

    Du har aldrig prøvet at lytte til to kabler mod hinanden og kan dermed ikke udtale dig.

    dumpap.

    Trækker mig. god nat.


Kommentér på:
HDMI hjælp

Annonce