{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

The sims 1? 2? eller 3? {{forumTopicSubject}}

Har aldrig prøvet at spille the sims.. men er blevet bidt af alle de der LO*** spil på fjæs.. Og så tænkte jeg at the sims måske kan være noget for mig..

Så er der nogen af jer der spiller, har spillet eller..
Skal man starte ved 1 eller skal man bare hoppe på 3. Og kræver det man er på hver dag. Og så er det noget med man skal tjene penge for at bygge osv. Hvordan gør man, svært at tjene penge? og går der længe inden man går fra trin til trin...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.
  • Rengøring 1.800 kr.
  • Bosch dishwasher not starting 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  The sims 1? 2? eller 3?
  • #1   22. nov 2009 sims 1 er nok ved at være lidt gammel, den har jeg selv spillet. sims 2 har jeg også prøvet, der er bare lidt mere gjordt ud af det. det er ret sjovt at bygge ihvert fald. men ja det er lige meget hvilken en du vælger. 1 kan man jo få meget billig nu

• #2   22. nov 2009 Det er ikke kun grafikken der er anderledes... i sims 3 kan man gå fra grund til grund, det kan man ikke i de 2 andre..

Ved 3'eren er der indtil videre kun 1 udvigelsespakke på hylderne, ved 1'eren og 2'eren er der nok 4-6 stykker plus man til dem kan købe små ekstra pakker med mærke tøj og møbler fra ikea osv smiley

Jeg kan ikek huske om det er sådan også i 2'eren, men i 3'eren der kan simmerne være gravide, hvor mor, far og andre familie medlemmer kan mærke på maven osv.

Man kan ikke have dyr (endnu) i 3'eren..

Hvis du har computeren til det, kan jeg klart anbefalde 3'eren smiley

• #3   7. dec 2009 Jeg vil mene, at det ville være en klar fordel at starte med 2'eren, da 3'eren efter min mening er betydeligt sværere. Man kan selvfølgelig sagtens starte med 3'eren, man skal bare være forberedt på, at det godt kan være ret forvirrende. smiley

• #4   11. dec 2009 Jeg syntes 3'eren er nemmest, (Det er desuden de samme snydekoder til 3'eren som der eer til 2'eren ;))

Jeg kunne på 1 dag gennemføre 2 forskellige langtidsønsker..

Kommentér på:
The sims 1? 2? eller 3?

Annonce