{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

PLSS! HJÆLP!! det er vigtigt! {{forumTopicSubject}}

hey.. jeg var lige inde og spille lidt cs så kommer der en idiot ind til mig og siger at han er fra valve ( dem der har lavet spillet ).. han snakker selv engelsk.. så siger han at mit ID er sat til at være et hack account og de vil nu undersøge mig derfor skal de bruge mit brugernavn og password. jeg er self ikke så dum at jeg giver ham det. men han adder mig på friends og skriver så.. : we had spot ur IP internet ur now getting I-Jack good luck sir, have a nice day.

nogle der ved hvad det betyder.. pls hjælp!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PLSS! HJÆLP!! det er vigtigt!
  • #1   25. jul 2007 orh, det lyder helt sikkert ondt smiley hehe,.,.

• #2   25. jul 2007 åh åh så du på røven!

• #3   25. jul 2007 Hold nu op med at skrive det !! skriv hvad det betyder!

kan da godt ske at jeg er på røven men i behøves ikke træde mere i det smiley

pls hjælp!

• #4   25. jul 2007 Du vil ikke høre det.

Det er alt for barskt.

• #5   25. jul 2007 jeppe N: det er nogen der prøver på at overtage din account, men det kræver jo de har dit brugernavn og pass. Men dem ved valve spørg aldrig om dit brugernavn eller pass det eneste de bruger er dit SteamID. Så det er nogen der prøver løkken for at hijack accounts, du burde gemme deres SteamID og hele chatten du har lavet med dem og skrive det til SteamForummet. Så kan det være de får banned deres account for forsøg på hijacking steam accounts..

Men det er ikke noget at du skal spekulere mere over, du skal aldrig udgive dit password til nogen uanset hvem de påstår de er.

• #6   25. jul 2007 Du er ikke på røven.. Det er bare et fjols der prøver at få fat i din kode.. Du burde melde ham istedet, da han udgiver sig for en valve arbejde, og tydelig vis ikke er det..

Tro ikke på det, desværre har der været mange lignende episoder jeg har hørt om.. Og desværre tror mange faktisk på dem..

Så glem dem, eller meld dem :). Intet andet du skal gøre, eller tænke mere over.

• #7   25. jul 2007 glemte at skrive at det han siger er "vi har nu fundet din IP og din account bliver nu I-Jack" som efter hvad jeg ved ikke betyder noget.. der er ikke noget der hedder I-Jack efter hvad jeg ved..

• #8   25. jul 2007 Bare skriv til ham du har skrevet til blizz med hans navn osv, for at sikre sig han er den han udgiver sig for smiley Så skal du nok se løjer smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #9   25. jul 2007 at din ip bliver bannet fra steam for altid.. og det kan han ikke [:

for hvis det ville ændre noget på din acc. så har de nok koden til at ligge, hvis de da skal bruge den...

• #10   25. jul 2007 Anders S ja han skal skrive han har skrevet til Steam Powered Support og sendt dem hans SteamID for at være sikker på at han er en Steam Supportere som har tilladelse til at udspørge folk om deres accounts. Og hvis han ikke viser at være en supporter vil han blive anmeldt til steam for forsøg på hijacking steam accounts..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #11   25. jul 2007 Tonni J ingen fra valve ville spørge folk om deres acc. de må ikke engang spørge om noget.

og det de kan spørge om kan de sikkert alligevel se et andet sted.

• #12   25. jul 2007 det er også det jeg skriver..
    En steam supporter har kun brug for en ting og det er SteamID så kan de se alt på din konto..

• #13   25. jul 2007 Det er kun for at give ham gutten der skriver til ham en lærestreg, at Tonni J skriver som han gør :P. smiley

• #14   25. jul 2007 nemlig. =)

og evt få banned hans account i 1 år eller mere

• #15   25. jul 2007 okay smiley også det jeg gik ud fra.. men kan ikke rigtig melde ham for har kun hans friends og der har han blockeret mig og slettet mig.

der var en gang en der gjorde det ved mig. hvor han havde oprettet en Email magen til Clan-hosting og snød mig.. men jeg meldte ham og fik mine ting igen osv smiley men der havde jeg også email osv. .)

• #17   25. jul 2007 jaja ved godt at det bare er fordi at han vil have mit account.. men er mest det der med I Jack jeg tænker på ? hvad fanden er det?

• #18   25. jul 2007 I Jack, men der er en måde hvorpå han hijacker din pc, mener jeg kan huske der var noget med en trojan virus engang der åbnede for nogle porte, så det kunne lade sig gøre at få adgang. Men bare rolig, tænk ikke mere på det, det kan han ikke, da han kun har dit ingang sjov, og altså hverken din ip eller andet godt. Og hvis han endelig havde, så ville der være mooonster dumt at skrive det. Og din anti virus ville også have snupper den :).

• #19   25. jul 2007 Jeg ved godt det var rigtigt dumt gjort af mig, og jeg fortryder det også grænseløst, men jeg lånte min steam account til en "ven" (troede jeg), jeg sagde jeg skulle have den igen efter ½ time eller der ved. Da der er gået ½ time, prøver jeg at logge på, men der står, forkert kodeord eller brugernavn, jeg regner hurtigt ud hvad han har lavet. Jeg har stadig hans msn, han har dog blokeret/slettet mig.

Men kan jeg på nogen måde få min bruger tilbage?

• #20   25. jul 2007 Tjaa. Du har jo den rigtige CD, og reg kode der står i kasseten, mener du kan tage og scanne det ind, og sende til dem.
    Men prøv og ring eller skriv ind til dem, så skal de nok hjælpe dig.

• #21   25. jul 2007 Tror du man kan skrive til en dansk steam? Lidt nemmere at forstå når det er dansk..

Kommentér på:
PLSS! HJÆLP!! det er vigtigt!

Annonce