{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gamer udstyr som julegave..?
  • #1   9. dec 2009 Kan han lide bil spil skal han da ha fat i et Logitech G25 rat smiley overvejer selv at købe det og det koster kun 1200 nu smiley vældig fint smiley

Ellers headset ? altid godt med ordentlig lyd , måske ny mus ? smiley

• #2   9. dec 2009 Han har både headset mus og tastatur.. Det skal helst være noget specielt.. Er selv løbet tør for ideer nemlig

• #3   9. dec 2009 Men han er mest til first person shooter og det der wow crap smiley

• #4   9. dec 2009 Ja det ku self være en ide.. Sys godt jeg har set sådan noget tastatur et eller andet sted smiley

• #5   10. dec 2009 Men jeg tror faktisk at han har sådan et g15 tastatur eller noget i den dur :-S

• #6   10. dec 2009 Hvad ligger budgettet på ?

• #7   10. dec 2009 Er han vgod til computer, sådan rent hardware mæssigt. Evt. et nyt graffikkort? eller noget. Så kunne et ati hd5850 være noget. så bare give ham det som gavekort smiley
    Ny mus samt mousepad?
    Tastatur
    Headset
    ny skærm
    En ny kontorstol

Der er jo mange ting, der er med til at gøre det komfortabelt for en gamer.
    Og selvom han har headset, mus osv. så er det rart at få skiftet ud og præve andre modeller.

Men hvad ligger budgettet på så vil jeg da gerne give et bud smiley

• #8   10. dec 2009 Computerbord
    ssd disk ( meget hurtig lille harddisk så du kan loade os og spil meget hurtigere end alm. harddisk)

• #9   10. dec 2009 Jamen jeg ved sku ikk lige hvad budgettet ligger på.. Vel omkring de 1000,- Computeren er 2 mdr gammel så alt i den er helt nyt

• #10   10. dec 2009 Svært at hjælpe dig, med de sparsomme oplysninger.

Hvis computeren er så ny - Er hans mus, tastatur, mousepad, skærm lige så nyt?

Hvordan ser hans bord og stol ud ? noget der kunne trænges til at skiftes..

• #11   10. dec 2009 kan han lide crysis og sådan noget? for så skal du overveje at give ham et surround sæt til pc det giver en meget feder lyd smiley

• #12   10. dec 2009 Martin S Det var da en rigtig god ide for der ved jeg da at han kun har nogen høretelefoner.. Søren J de ting er også nye

• #13   10. dec 2009 La' være med at købe noget wow pis, ´tataturet er noget lort, og musemåtten bliver man træt af.
    Hvis han en dag bestemmer sig for at slutte med wow er det ikke så fedt, og en g15 er langt bedre end wow tastaturet.
    Køb et grafikkort, en ekstern hdd, eller et nyt kabinet.
    Et Icemat headset, V2.
    For gud skyld la' være med at købe wow tastatur og mus, og måtte...
    Køb hellere steelseries eller icemat. Musemåtte, det hedder bare Steelseries hvis du skal søge eller spørge efter det.

• #14   10. dec 2009 køb en SteelSeries eller icemat musemåtte. har selv steelseries, er mega glad for den,

• #15   10. dec 2009 Hvis du bestemmer dig for at give ham et sæt højttalere, skal du jo så bestemme dig for om det skal være 2.1 eller 5.1, måske 7.1?

Men til 1000 lap, vil jeg anbefale Logitech Z 2300, som er et 2.1 setup, som er helt kanon. ligger på omkring 900,- og kan findes på edbpriser.dk

• #16   10. dec 2009 Køb et kraftigt Logitech 2.1. det er mere end rigeligt, Ellers har Jysk eller harald nyborg en gamer stol med subwoffer og højttalere, Ganske fed stol, og man sidder godt i den, og de fleste knapper sidder på armlænet,

• #17   10. dec 2009 Nemlig Søren J Logitechs Z2300 er jo monsterlækkert,

• #18   10. dec 2009 Tak for hjælpen jeg tror jeg køber det logitech der til ham smiley

Kommentér på:
Gamer udstyr som julegave..?

Annonce