{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af spillekonsol X-Box eller PS3?
  • Lars A
    Lars A Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 15
    #1   12. dec 2009 Hvis den skal moddes/chippes skal du have en xbox, det er nemlig ikke muligt at få noget ud af et mod/chipning af ps3 endnu!

• #2   12. dec 2009 Og hvad er det lige chippen gør?.

jeg har en ps3 den er jeg sgu glad for.
    Jeg havde den første ps1 de nvar jeg sgu glad.
    Som kom ps2`en.
    Men den havde jeg ikke lige råd til på det tidspunkt.
    Men stadig prøvet mange gange hos venner.

Har godtnok prøvet xbox.
    Men den er grim og så er controlleren irriterende og holde ved.

Så for mig.
    En gang playstation ALTID playstation.

• #3   12. dec 2009 Playstation 3 - 100 %

Bedre kvalitet
    Billigere i strøm end xbox
    Pænere grafik
    Gratis blueray afspiller
    Bedre bliver det ikke...

• #4   12. dec 2009 ps3 man køber kun xbox hvis man ikke har råd til ps3

• Jens p
    Jens p Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Svar: 28
    #5   12. dec 2009 Fanboys !

Køb konsol alt efter hvilket behov du har
    Jeg stiller lige lidt plusser og minusser op for dig

Xbox360
    + Kæmpe udvalg af spil
    + Enormt stort online community
    + Drev kan flashes

- RROD (stortset fixet)
    - Xbox live koster
    - At 360'eren ikke er nær så som den gamle xbox mhs til evox homebrev osv..

PS3
    + Bluray
    + Stærkere maskine
    + Gratis online gaming

- Udvalget af spil er ikke specielt imponerende
    - Online delen er ikke særlig imponerende heller
    - Bliver kritiseret over strømforbruget når man afspiller bluray film

• Jens p
    Jens p Tilmeldt:
    dec 2009

#6   12. dec 2009 btw Lars A tror ikke du skal regne med at se modchips til ps3 smiley Blezar var en stor fed løgn.
    Og sony har udmeldt at man arbejder på ps4

• #7   12. dec 2009 jens den nye slim som jeg selv har bruger 33% mindre strøm.

• #8   12. dec 2009 Jens P
    lige præcis smiley

Micky J
    Tag den du vil have helst..
    Har selv en krydsbox 360 smiley

J/L Jesus/Lucifer .
    Du da irreterende..
    Playstationen kom først på markedet med deres 1'er. derfor har folk vændet sig til at bruge det joypad der er til playstation..
    Har selv 360 og jeg kan ikke finde ud af at bruge et playstation joypad mere selvom jeg har haft 1'eren og 2'eren, ville prøve noget nyt og er mega glad for den, da der er så mange flere spil til den..
    og nu er jeg jo fan a Forza motorsport og det er jo kun til 360..

• #9   12. dec 2009 Lige en hurtig opsummering til jer der vælger og ville modchippe jeres X-box, og som vil på nettet med den senere. Drop det. I bliver evighedsbannet på alt der hedder Xbox-live. Og er i en garanti-periode med jeres x-box, så kan I også godt sige farvel til den smiley

• #10   12. dec 2009 man for jo heller ikke så meget ud af at modde den..
    altså ja du kan spille brændte spil, men altså.. come on hvis man giver et par tusinde for en spillekonsol så kan man også godt få råd til et spil engang imellem..

• #11   12. dec 2009 For et år siden var det sådan, at skulle du spille på den, så var Xbox'en vejen frem... Sådan er det stadig i dag, men PS3'eren er efterhånden kommet godt med...

Jeg har selv en Xbox udelukkende for FM2 og FM3a, og der kan PS3'en altså ikke være med...

BD-afspilning er noget helt andet, og så er der lidt mere lækkerhedsfølelse over PS3'eren.. Men lige pt. er jeg tilfreds med min Xbox, og så er Mediacenter-funktionen genial smiley

• #12   12. dec 2009 ville til hver en tid vælge ps3´eren som der er blevet sagt før bly-ray drev. gratis online gaming hvor det modsat X-boxen hvor det koster penge hvis man skal spille online.. Og så kan ps3 os bruges som media center.. og til sidst så er designet meget federe.

• #13   12. dec 2009 Nymann .

Det meget muligt.
    Men du glemte dog en VIGTIG ting.
    xbox udkom også med en... thadaah xbox på samme tid som da ps2`en udkom.
    Så den er nu lidt ældre end det.

Husker bare ikke lige nu og controlleren var den samme.
    Husker bare den stadig var irriterrende.

• #14   12. dec 2009 J/L Jeg giver dig klart ret.. Jeg har haft xbox 360.. Skod maskine hvis du spørger mig.. Ps3 er hundrede gange bedre og meget federe at spille på end xboxen.. Men ja det er jo hver sin smag.. Der er jo fordele og ulemper ved alt.. Ps3 er alt jo indbygget så som trådløst net blueray bluetooth osv.. Der skal man eksempelvis købe en net modtager for at få trådløst net på xbox.. Min konklusion er at xbox er noget crap ps3 styre.. Men igen igen hver sin smag..

• #15   12. dec 2009 Martin N

Jeg takker

• #16   12. dec 2009 Du takker for, at han giver dig ret? lol.

Glem ej, at PS3'eren i princippet er en halv generation nyere... Set i det perspektiv synes jeg faktisk ikke, at spillene er så teknisk og grafisk imponerende til PS3. Uncharted 2 er til gengæld et godt tegn, der kunne få mig til at overveje en PS3 sammen med BD-afspilning, men jeg venter stadig.

Og eksklusivtitlerne er SÅ meget bedre på Xbox end PS3, hvor fx GTA4 er i særklasse sammen med Forza Motorsport... Jeg mener, GT5 er ikke engang udkommet, alt imens både FM2 og FM3 er udkommet indenfor den samme periode, som PS3'eren har været på markedet...

• #17   12. dec 2009 Kim det glemmer jeg heller ikke.. Men stadig jeg sys xbox,en er enormt dårlig i forhold til ps3.. At der så er nogen spil du sys godt om der er kommet til xbox,en er jo ikke ensbetydende med at xbox,en er bedre.. Men det er jo igen smag og behag.. Altså jeg sys jo eksempelvis at nfs shift er mægtigt.. Men der til kan jeg også godt lide gta og call of duty.. Det er alt sammen smag og behag.. Min konstatering er bare at jeg har haft begge maskiner over flere gange og altid vender tilbage til ps3.. smiley

• martin h
    martin h Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 238
    #18   12. dec 2009 har begge dele og mit valg ville helt sikkert falde på Ps3

• #19   12. dec 2009 en anden rimelig vigtig ting er at man kan oplade ps3 controler hvor imod Xboxens kører på batterier som man skal skifte jævnligt...

• #20   12. dec 2009 Ja, for det kan man jo ikke med en Xbox... Eller, jo?

• #21   12. dec 2009 Nej det kan man da ikke med en xbox kim..? Medmindre du igen self køber xtra udstyr til den..

• #22   12. dec 2009 Jeg købte min i Tyskland, og der fulgte skam batteripack med ledning med smiley

• #23   12. dec 2009 Ja okai men det er jo så også i tyskland smiley

• Jens p
    Jens p Tilmeldt:
    dec 2009

#24   13. dec 2009 Syntes alle skal se disse 2 video'er
    Inden fanboys snaken tager helt over...
    Part1
    http://www.youtube.com/watch?v=rk4uH8uj_Y8
    Part2
    http://www.youtube.com/watch?v=SYSqP72dg4A&feature=channel

Kommentér på: