{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

PS®N - Spil priser {{forumTopicSubject}}

Hej.

Da jeg har fået en PS3 i julegave kunne jeg godt tænke mig at høre om der var nogle herinde der kender priserne på spil hvis man køber spil online på PlayStation®Network? Spillene det drejer sig om er:
- FIFA 10
- Call of Duty
- Tekken 6
- NFS Speed Shift

Bare en ca. pris på spillene er fint da jeg regner med de alle koster nær det samme da det er forholdsvis nye spil på markedet.

Ved der er en ca. pris på 500kr nede i byen men kunne godt tænke mig at høre om der var nogen fordel i at købe via. PlayStation®Network eller ej.

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PS®N - Spil priser
  • #1   27. dec 2009 Lad være med at købe online, så skal du bare til at downloade dem og hente dem ned smiley
    Køb hellere inde på Coolshop.dk, så får du både cden osv. med, MEGET billigere smiley

• R H
    R H Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14
    #2   27. dec 2009 Du kan ikke downloade særlig mange spil, og medmindre der er tilbud sparer du som regel ikke noget, coolshop er godt hvis du vil handle dansk, ellers kan du tit få spil til ca halv pris fra england.

• #3   27. dec 2009 hvorfor tjekker du ikke bare selv ? Du skal bare gå ind i playstation store og finde spillende smiley

Kommentér på:
PS®N - Spil priser

Annonce