{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xbox elite / xbox 360
  • #1   29. dec 2009 elite sku være mere støjsvag og har større hdd

• #2   29. dec 2009 ikk en skid andet end eliten har mere plads. det er spild af penge at købe en elite

• #3   29. dec 2009 haha xander L

Det vil sige at bare fordi man har mange penge så SKAL man købe en elite istedet for at spare de 400 kr ved at købe en premium. haha. man har slet ikk brug for så meget plads på en xbox. og du siger jeg er en fattig røv, hva satan ved du om det spade.

• #4   29. dec 2009 haha. ja forskellen er slet ikk særlig stor. plus varme problemet kan løses ved at sende den til reperation. GRATIS. uha det svært da.

hold kæft du lyder som en idiot når du rigtig sidder og spiller rig haha. kæmpe fjols

• #5   29. dec 2009 Jeg ville gerne gi 400 for den sorte farve og ekstra gb... men købte sku min før der var noget der hed elite...

• #6   29. dec 2009 hans, hva fanden er det for en maskine du får til så få penge?!

• #7   29. dec 2009 xander L

nu ejer jeg en premium og der er længe plads til at købe nogle spil på nettet. og det med hurtiger load tider passer ikke en skid. så meget forskel er det satme ikke. plus man skal stadig ha spillet lagt i xboxen for at kunne spille. spild af tid siger jeg bare.

• #8   29. dec 2009 ja det larmer jo også forfærdelig meget haha

• Jens p
    Jens p Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Svar: 28
    #12   30. dec 2009 Smid XeXLoader v0.26 ind så er spil på harddsiken pludselig knap så værdiløst smiley

Elsker min super tweaket xbox smiley

• Jens p
    Jens p Tilmeldt:
    dec 2009

#14   30. dec 2009 Nu er det jo ikke ulovlig at modde en xbox, krogh..

Så forstår ikke hvor du vil hen med det du siger der ?

Mvh

• Jens p
    Jens p Tilmeldt:
    dec 2009

#16   30. dec 2009 Nu havede jeg ikke live i tankerne da jeg skrev XeXLoader....
    Jeg havede den opfattelse, at der blev snakket om hvorvidt man kunne spille spil fra harddisk uden cd.

Jeg konstatere at det er muligt med XeXLoader.
    Og det er der ikke noget ulovligt i slut prut...:D

Mvh

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 122
    #17   1. mar 2010 Hej:)

Ang. Xbox Elite.
    Så er der for 7 måneder siden kommet den nye Elite som har kodenavnet Jasper, med 250 GB harddisk osv. I den påstår microsoft at der ikke længere er noget varmeproblem, idet at den har været på markedet i 7 måneder, uden nogle registrede fejl smiley

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 122
    #18   1. mar 2010 Hans H.

Man skal ikke købe en PS3 hvis man vil spille online. Da Xbox live er langt større end det online gaming netværk som PS3 har smiley

Kommentér på:
xbox elite / xbox 360

Annonce