Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spil til xbox360
  • Kim  L
    Kim L Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 16
    #1   7. jan 2010 Kan anbefale assassins creed 2.. Virkelig et rigtig fedt spil..

• #2   7. jan 2010 Har kigget lidt på det, men kan ikke helt finde ud af hvad det går ud på .. altså, er det bare et normalt skydespil , eller har man nogle specielle krafter?

• #3   7. jan 2010 Daniel J : Assasins creed er ikke et skydespil , det er en snigmorder med en skjult kniv i ærmet og så skal man på forskellige assins misioner , jo han bruger osse armbryst i 2´eren mener jeg men assasins creed spillene er de fedeste spil ever ;o)

• #5   7. jan 2010 gears of war 1&2 - timeshift - terminator salvation - quake 4 - perfeckt dark zero - prey - star wars unleashed - halo 3 - bionic comand - fear - farcry 1&2. mf der er vildt mange skyde spil..

• #6   7. jan 2010 Krogh . - InFamous er lavet af Sony, så det er ikke tilgængelig på Xbox ..

Daniel (HIFI MAN) - Har kigget på Bionic Comand .. Kan du anbefale det ? smiley

• #7   7. jan 2010 Terminator salvation er alt for dårligt lavet, synes jeg smiley Utroligt nemt at gennemføre samt få alle gamepoints ..

• Kim  L
    Kim L Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 16
    #8   7. jan 2010 Armbryst støtte jeg ikke lige på da jeg spillede det.. Men han får faktisk et "pistol" lignende våben.. MEn det er virkelig et fedt spil, men mega god historie..

• #9   9. jan 2010 Jeg har det og syntes det er ret godt. og det er ikke nemt gennemført. sys det er ganske okay til prisen.

terminator er ret nemt gennemfør men sys ikke det er så dårlig som folk gør det til..

• #10   9. jan 2010 Damiel - der er vi forskellige smiley synes Terminator er utroligt dårlig udført, både grafisk og gameplay, det er meget nemt at gennemføre..

• #11   13. jan 2010 det komer jo an på om man kun går op i grafik og lyd eller om man bare kan lide og spille. men self betyder det da noget.

• #12   17. jan 2010 jeg har assassins creed 2 tilsalg

Kommentér på:
Spil til xbox360

Annonce