646 visninger
|
Oprettet:
PS3 - FIFA10 {{forumTopicSubject}}
Jeg har to spørgsmål til FIFA 2010:
1:
Når jeg er igang med et spil dukker der pludselig en firkant op oppe i højre hjørne af skærmen. Deri kan der stå fx. "boldkontrol +3 oplåst" eller "skud +1 oplåst" osv.. Hvad betyder disse? Er det points jeg modtager som jeg så kan dele ud til spillere ude i min menu eller er det point som automatisk blir tildelt den spiller som fx skød på mål da "skud +1" dukkede op i højre hjørne af skærmen?
2:
Da jeg var færdig med en kamp kom der igen en firkant frem oppe i højre hjørne. Deri stod der "Handske egenskab oplåst". Hvad vil det sige?
På forhånd tak.
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 8 Svar: 228
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 40
Jeg spiller ikke Pro.. Bar ganske almindelig "Karriere".
feb 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 75
jan 2008
Jamen sidder ikke med det men inde under en af dine menuer kan du finde nået som ligner en bog når du går derind , og der kan du bladre igennem for at se hvad du har låst op , når du låser nået op kommer der et billede frem på det sted , og der står så hvis du går hen på billedet hvad du har opnået siden den er blevet låst op , du kan se på de andre hvad du skal gøre for at få dem låst op hvis du går hen påå dem , og mener du kan trykke firkant og se hvor langt du er med at få den oplåst.
feb 2007
Hvis ja:
- Er det så kun ham der får udbytte af de der "boldkontrol +3 oplåst" eller "skud +1 oplåst" osv..? For ja, mine andre spillede burde jo også blive bedre jo flere kampe de spiller men det vises måske bar ikke inde i spillet?
Alt hvad der vises oppe i hjørnet er måske kun henvendt til min spiller som jeg selv har oprettet med udseende osv?
feb 2009
feb 2007
- Se det kunne jo være fedt.. Er bar slet ikke så meget inde i det endnu.. Ved slet ikke hvilke muligheder der er i spillet
Oprettede bar spilleren for at have mig selv på holdet
feb 2009
jan 2008
PS3 - FIFA10