{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

APB Game... {{forumTopicSubject}}

Hej alle BaBoom brugere... smiley

Jeg ved ik helt om det er det passende sted at smide det her emne, ellers må jeg flytte det... smiley
men det har nu noget med biler at gøre, og politi og "røvere"...

Jeg går og venter spændt på et spil der hedder APB (All Points Bulletin), det er et MMO spil, som er en blaning mellem GTA og Need For Speed... Dog kan man være andet end bare den som skal stjæle ting og lav ulovlighedder, du kan også være den forlængede arm af loven, Politiet... det skulle blive et spil, efter min mening, som ville blive spillet over alle mmo spil... det skulle udkomme til marts og skulle ik have den normale "monthly fee" som world of warcraft, som de skriver i deres FAQ...

Jeg ville bare hør om der er andre der glæde sig ligeså meget som mig til det kommer her til marts...? og om der måske er andre der ser frem til det nu efter det her lille indlæg...?

Jeg ville gerne starte en lille diskution over APB spillet, det ville være fedt at høre jeres mening om spillet, da jeg næsten kun kender mig selv som har opdaget det fenomenale spil, efter min mening... så kom med jeres mening og lad os diskutere lidt frem og tilbage, indtil datoen kommer hvor vi/jeg kan spille spillet...

Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=0Kgkgd_F-b0
http://www.youtube.com/watch?v=wIMPS4692OY

Hjemmeside
http://www.apb.com/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  APB Game...
  • #1   20. feb 2010 Hey igen.. ja glæder mig meget.

• #2   20. feb 2010 Glemte sku at sige jo du kan godt for en der minder om den nye mustang, men kun some enforcer. og crims de har noget der minder om en swift

• #3   20. feb 2010 Glæder mig os vildt smiley

• #4   20. feb 2010 ja alt for nice glæder mig sku

• #5   20. feb 2010 Jeg vil nærmere sieg en blandinf af Saints Row 2 og Need For Speed smiley
    Ser spænende ud smiley

• #6   20. feb 2010 mig mig mig smiley
    fuck det ser nice ud..
    haraldrig hørt om det før, men det er godt nok et der skal købes smiley

• #7   20. feb 2010 Det er en blanding af GTA og City of Heros/Villains, end of discussion.

• #8   20. feb 2010 hmm nu jeg sku også nød til og have det

• #9   20. feb 2010 Tommy M:
    har aldrig spillet Saints Row 2... så skal jeg ik kunne sige... kan jo kun sætte spillet sammen med andre spil jeg kender i forvejen... smiley

Kim HP:
    vil ik ligefrem sige at der er særlig meget City of Heroes/Villains over det... for hvor for du ellers den mega gode bil custom henne? for den findes mig bekendt da ik i GTA... og heller ik i CoH/V... så derfor need for speed... eller nok mere Forza som selveste bossen hævder at de er bedre end...

• #10   20. feb 2010 Hmm, Saints Row 2 er meget lignende GTA4 men hvis du forestiller dig GTA4 er seriøst så er Saints Row 2 på ecstasy smiley det er bare et kanon fedt spil, tjek eventuelt nogle film af det på youtube smiley det er max genialt alternativ til GTA smiley

• #11   20. feb 2010 Patrick: Du fokuserer på det helt forkerte... Har vi ikke set de samme trailere??

Det du siger, det svarer til at sige, at Forza er et atlas fordi man køre på baner i hele verden...

Realtime Worlds (dem, der laver APB) har udviklet GTA, så mon ikke den overvejende "inspiration" kommer fra denne serie?

Og i CoH/CoV er det også "de gode mod de onde", og det er et MMORPG som APB også er (selvom det vel er en TPS oveni hatten, igen, GTA).

Fik jeg sagt end of discussion? Nå, men nu gør jeg det i så fald igen..

• #12   20. feb 2010 det jeg mente med need for speed og/eller forza det er custom delen af bilerne... for det er den som de har med... og gta delen... og ja nu hvor du siger det så kan jeg godt se ligheden med CoH/V og APB... så faktisk en blanding mellem GTA, CoH/V og Forza... altså gta delen hvor du kan stjæle blier og alt det shit med våben og sådan, CoH/V delen fordi man både kan være the bad guys og politiet og Forza med custom delen til bilerne, som de så også har overført til personerne...

• #13   20. feb 2010 det er sådan set Saints row online

• #14   20. feb 2010 Du kan også lave dine biler custom i San Andreas og GTA4, men der er jo for fanden ingen der vil kalde GTA-serien for et bilspil, på trods af, at meget af tiden bli'r brugt i diverse biler. Men det er jo 9 ud af 10 gange som transport til et sted, hvor en mission skal udføres.

Jeg kan virkelig ikke se sammenligningen med Forza. Forza ligger ikke engang særlig megen vægt på custom-delen, det er udelukkende gameplay og realisme, der bli'r satset på.

• #15   20. feb 2010 nix det her ikke en skid med forza at køre apb er et såkaldt action aventur

• #16   20. feb 2010 Ok, for at "brække" det ned.

AFB bli'r udviklet af dem, der udviklede GTA-serien.

Saints Row er en regulær kopi af GTA.

Gad vide hvor AFB-folkene har deres inspiration fra...

• #17   20. feb 2010 i know. men grafik messigt og gameplay er det mere SR. gta blev ødelagt af gta 4 med alt der relisme

• #18   20. feb 2010 nu snakkede vi heller ikke om hvor de har iderne fra. vi snakkede om hvad det lignede mest

• #19   20. feb 2010 Håber det kommer i år-

men der skulle gerne komme en åben beta på et tidspunkt, så i kan komme ind og lege

• #20   21. feb 2010 åben beta skulle komme snart... af hvad jeg ved af...

Kim HP:
    selveste bossen fra RealTime Worlds der har sat at deres custom del er bedre end Forza, og gå dog på youtube og søg på forza med noget custom, så finder i ud af at det kan man altså godt i forza...
    http://www.youtube.com/watch?v=EtgWYHBkJwQ
    hvis i siger der ik er sørlig meget customization med i forza, så er i sq blinde!
    og ja der er customization med i GTA, men af hvad jeg så er det ik nær i det omfang som du finder i enten forza eller APB... derfor det ligner forza men langt bedre som han selv har sagt...
    og ja... de har udviklet GTA serien, men som de selv siger, så er det ik det samme... det siger de enda flere gange...

flere ting i har lyst til at diskutere? for nogle af de ting der er kommet er lidt åndsvagt, da man ik kan sige at den ene har mere ret end den anden... jeg udgiver bare mine synspunkter og mine meninger... APB er et spil som ingen andre MMO, så det kan egentlig i bund og grund kun sammenlignes med sig selv... end of discussion...

Kommentér på:
APB Game...

Annonce