Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bytte en Xbox 360 til en ps 3?
  • #2   4. mar 2010 tak

• #3   4. mar 2010 kommer an på om 1 af dine 2 spil er fifa 10 smiley

for vil vove at påstå at xbox er bedre at spille fifa på, dels pga controllerne, og dels gameplayet

• #4   5. mar 2010 nej mine spil er ikk fifa.. det ikk noget for mig smiley

Men få en fifa spil med og den blir solgt med det samme..

• #5   5. mar 2010 så lad dog være, du ska os ud og købe 1 joypad mere...

Lige meget hvad i siger, er udvalget os størst til xbox.
    Bare gå ned i Blockbuster og gluk, du kan få dem til ingen penge os

• #6   5. mar 2010 så lad dog være, du ska os ud og købe 1 joypad mere...

Lige meget hvad i siger, er udvalget os størst til xbox.
    Bare gå ned i Blockbuster og gluk, du kan få dem til ingen penge os

• #7   5. mar 2010 uhmm det er en svær en den her, ved der er mange debatter om hvilken maskine som er bedst, så vi tager et skridt af gangen

dvd drev...

hvis du går vildt meget op i at kunne se blu ray film skal du ikke vælge xbox 360 da den ikke understøtter dette format.

der i mod understøtter xbox 360 alt hvad der hedder brændte film avi og alle de kendte formater hvis du henter mange film ned fra nettet

Grafik....

xbox 360 og ps3 ligger næsten i samme grafik klasse, det er meget meget svært at se forskel, jeg har prøvet at teste begge maskiner på samme tv og samme spil, der vil jeg sige at de ligger i samme klasse

andre kan dog have anden mening.

støj, xbox 360 lamer mere end ps3

online muligheder. xbox 360 vinder klart online verden, der er mange flere muligheder online med xbox 360 frem for ps3.

Load tid xbox 360 loader stærkt frem for ps3

risset cd,er dvd,er begge maskiner er meget følsom over for risset spil eller cd,er

udvalg af spil titler xbox 360 har et meget støre valg af spil titler

priser på spil. det forkommer at xbox 360 spil bliver ret billige med tiden når de har været fremme på market et stykke tid, det samme med ps 3

men igen er der flere spil titler til xbox 360

hardware, og tilbehør det er omkring samme pris til begge maskiner

priser på selve konsollen. xbox 360 er klart den billigeste konsol på market den slår både wii og ps3

du kan få i dag en xbox 360 med 120 gb HD fra 1500

holdbarhed på kosnol, desværre i starten led xbox 360 meget med ROOD, hvor der ingen fejl var på ps3. dog er dette blevet meget bedre med tiden på xbox 360s nyre modeller, ellers dækker gantien og du får en ny konsol.

Chip/backup/brændte spil.

det er meget meget nemt at få chippet din xbox 360 eller få den flashet

dette betyder du har stor mulighed for at få brændte spil over alt på nettet med flash af drev har du stadig adgang til xbox live hvor det sjælnet bliver opdaget du benytter brændte spil og dermed bliver bandet for xbox live, der i mod hvis du får den chippet bliver det næsten altid opdaget.

pt er der ingen mulighed for at chippe en ps3 eller få dens drev flashet, stort minus for dem som synes det er røv at give fuld pris for et spil =0)

Hvis du spørger mig om hvilken konsol jeg ville vælge, må jeg nok indrømme at jeg vil have xbox 360, og det er ud fra de grundlag jeg har skrevet, håber du kunne bruge det til noget

• #8   5. mar 2010 ja men ps3en er mere værd

• #9   5. mar 2010 Jacob - jeg har 8 spil og 6 af spillene blir solgt, plus 2 af mine controller til boxen blir solgt til en ny controller..

Så få jeg 300,- af ham for at købe et spil, og min bror osv har os en ps3 så jeg kan altid låne. men ingen har x360.

Karsten. Tak for du gad at hjælpe så meget smiley
    Altså alt det med blu ray, og larmene konsol og chip osv det ligegyldigt for mig.
    Og er Playstation 3's online ikk fint nok.
    For er sku træt at betale for at spille online på min x360.

• #10   5. mar 2010 Karsten K godt ord igen. og er helt enig Xbox er bare en fed maskine og spillene er bare super og der er noget til alle aldre.
    og til december kommer projekt natal og så kommer de for alvor til og sætte nye standarder for gaming..

Og jeg syntes ikke en xbox larmer. kan ikke se problemet, spiller folk ikke med lyd på.? jeg sidder selv med fuld surround og hører aldrig min xbox.

• #11   5. mar 2010 hans h - du jo et endnu større fjols.

karsten gir en objektiv vurdering af de 2, og den passer meget godt.

og smut ned og kig i BB eller EB og se om udvalget er nogenlunde ens - på ingen måde!!

Nå jah spil til en 5'er er ik værd at tage med? :S de spil der værd at spille online køber du jo bare. længere er den ik

• #12   5. mar 2010 + du bare installere det spil du nu engang spiller.. problemet med blæseren løst..

• #13   5. mar 2010 har haft xbox både den gamle og den nye. og lover jeg ikke har fortrudt salget af min xbox efter jeg fik ps3en af damen.
    den fedste maskine jeg har haft.
    er glad for at det at spille online ikke koster på ps3en for spiller af og til med nogen og ville syntes det nederen at betale for at spille en gang om ugen

• #14   5. mar 2010 problemet med natal er den kan ende med at koste det samme som selve xbox maskinen

• #15   5. mar 2010 HAr os prøvet begge maskiner.

og synes ikk jeg kan se forskel på noget som helst andet en menuerne er andereledes!
    og at x360 controller er MEGET bedre end ps3
    Men tilgengæld er online gratis på ps3 og det godt.
    for gider ikk at betale for noget jeg alligevel ikk bruger hele tiden.!

Så tror sku jeg bytter det. og de spil jeg kan lide har begge konsoller!

• #16   5. mar 2010 skal nok passe smiley hans

• #17   5. mar 2010 Og kan man endelig få componnent kabel til ps3?

• #18   5. mar 2010 Du snakker vel om HD kabel.

Jeg snakker om de der ledninger med blå gul hvid grøn farve (tror jeg det var)

• #19   5. mar 2010 Okey lyder godt smiley SÅ må jeg se om ham jeg skal bytte med har den.
    For gider nemlig ikk at købe sådan et kabel
    og en controller
    og spil til ps3'en

• #20   5. mar 2010 manden bedte om råd/guide/ens mening,

jeg har skrevet min mening om disse to konsoller

og skrevet hvad jeg mener og synes selv, det betyder jo ikke alle skal synes det samme som jeg gør, manden spørger om hvad man synes om at bytte med en xbox 360 over til en ps3,

jeg benytter så lejligheden til at skrive fordele og ulemper ved begge maskiner, ud fra hvad jeg selv ved og har prøvet,

som beskrevet er der en bred debat om hvilken maskine som er bedst,

jeg skriver ud fra min mening og ikke hvad jeg har læst i et eller andet blad,

mange vil sige ps3 er den bedste på market

andre vil sige xbox 360 er den bedste på market

det er vel en smags sag,

folk klager over det koster penge at spille online, måske det koster penge at spille online, du kan stadig vælge 1 md 3 md 6 md og 12 md, alt efter behov,

til gengæld er selve konsollen en del billigere frem for ps3 og det er ikke fordi xbox 360 er noget kina lort som er blevet lavet af små børn som tjener 5 kroner i timen, og får tæsk af deres mor og far hvis de ikke står op hver morgen for at passe deres arbejde,

xbox 360 skabte en god og kraftfuld konsol, og satte den ned i pris med det samme da den udkom for at få væltet sony af pinden, de tabte faktisk penge på den fordi den blev solgt så billigt,

hele iden er jo at sælge markets billigeste konsol som mere eller mindre på mange måder er ligeså kraftfuld som ps3,

jeg kan udemærket godt huske hvad starts pris var på både ps2 og ps3 ih du guder mand,

tror aldrig man kan blive enige om hvilken konsol der er bedst, men stadig brænder mit hjerte for xbox 360, da jeg synes den har mange muligheder og billige samt kraftfuld

• #21   5. mar 2010 Karsten - som du siger kan det her blive ved med at diskuteres med hvilke af de to konsoller der er bedst..
    Men så os ligemeget.

Men er Playstations online del virkelig så dårlig?
    Forhold til X360

• #22   5. mar 2010 mine erfaringer...

xbox online: folk er mere seriøse, ik så mange små børn der løber rundt og laver TK - idet det koster whatever om året...

ps3: idet det er gratis er ALLE derinde, og som seriøs gamer, kan jeg ik holde det ud i længden, man ska os ku nyde noget ffa engang imellem

• #23   5. mar 2010 jacob..

okey men det ikk altid jeg har mødt seriøse folk på Xlive.

OG grunden til jeg ikk gider at betale er at jeg endelig køber det
    så kan spiller jeg bare ikk særlig meget.
    Så ser ingen grund til at betale for f.eks 1 måned når jeg maks kun spiller 1 uge.

• #24   5. mar 2010 hvad koster 1 år? 300 kr. eller sådan noget?

men det siger sig selv, at folk er mere seriøse når der skal betales...

• #25   5. mar 2010 Jeg må indrøme at jeg simpelthen ikke kan se hvad der gør en PS3 federe og bedre. dårlig joypad grimt design. (ligner samsung´s plastik anlæg) min makker har en og sys bestemt ikke den imponere på nogen måde. hvorfor gå meget op i at det koster og spille online.? ja det koster men som sagt så gør det også bare at der er mere seriøse folk online. jeg har haft PS2 og allerede der kunne jeg se at der er fyldt med useriøse spillere som bare ødeligger den fede oplevelse og spille online. plus man spiller mod folk der spiller på PC som bruger masser af koder. ikke fair for nogen. nej jeg har været til Xbox lige siden og har intet fortrudt. skal ikke ha PS igen. Bluray afspiller ja OG. sådan en har man ved siden af hvis man kan li og se film.
    Er helt enig med Jacob & Karsten
    Som spille maskine er Xbox bare det bedre.
    Men igen det er en evig kamp.

• #26   5. mar 2010 øhhh du kan da ikke spille mod pc bruger på en ps3 :S

• #27   5. mar 2010 måske ikke men kunne man på PS2.

• #28   5. mar 2010 Det eneste spil, hvor det kan lade sig gøre er Rockband... og muligvis også Guitar Hero, men ok, controlleren er også den samme, hehe.

• #30   5. mar 2010 Karsten

det er i orden du giver din mening til kende, men der er nogle ting der er direkte forkerte i det du siger.

spiludvalgt og online muligheder for at nævne 2 af dem jeg nåede at læse før jeg besluttede ikke at ville spilde min tid på din post..

• #31   5. mar 2010 Spiludvalget ER større til Xbox 360... Det er et faktum, der ikke kan diskuteres. PS3-spillene er dog efterhånden godt med, senest med ekslusiv-titlerne Heavy Rain og Uncharted 2.

At spillene skal koste minimum 50,- kr. mere ved udgivelse til PS3 kontra Xbox fatter jeg heller ikke, advantage = Xbox.

Onlinedelen er LANGT bedre til Xbox. Det koster, og det er et minus, men onlinedelen er decideret svag for PS3...

• #32   5. mar 2010 Tak for alle jeres svar.

Men tror sku jeg bytter
    for er heller ikk så meget til online kun nogle gang i mellem så det ligemeget om det er dårligt online del på ps3..

OG det med exlusive spil på xbox og ps3.
    det heller ikk vigtigt, fordi de spil jeg kan lide og spiller er på begge konsoller.

• #33   5. mar 2010 Kim Hp

online på ps3 er ikke svag. Jeg spiller online i 3 år nu og der har kun været 3 dage hvor jeg ikke har kunne spille.

Spiludvalget kan være større, ja, siger jeg ikke noget til, men fuck 1000 spil hvis 2 af dem er gode...

• #34   5. mar 2010 haha, hvordan kan du sige der ikke er nogen forskel på nye udgivelser? xbox, har stadig flest nye udgivelser og ekslusive der noget værd.

• #35   5. mar 2010 Jacob du er tydeligvis inkompetent.

• #36   6. mar 2010 nu har jeg haft xbox siden den udkom, har fulgt godt med i markedet på spil. De fleste af de ekslusive spil til ps har jo ik været det store værd.

windows tosse, det da vist dig der inkompetent, fuck 1000 spil hvis 2 af dem er gode...

N..... please

• #37   6. mar 2010 jeg holder nu lidt med jacob, men igen er det vel en smags sag, nogen er xbox fan andre er ps3 fan sådan vil det altid være, og alle har en mening hver for sig, men mit hjerte brænder stadig for xbox 360 =0)

• #38   6. mar 2010 karsten

det er fint. I kan holde hinanden i hånden hvis I har lyst, men gå hen på metacritic.com hvor de samler gennemsnittet af de scores spil får og sammenlign eksklusiver til ps3 og til xbox360.

PS3 vinder på det seneste.

Jacob

de fleste eksklusive til PS3 har ikke været noget værd... må jeg le ? Killzone 2, Little Big Planet, Uncharted 1 + 2 , Heavy Rain, god of war collection, Metal Gear Solid. Der er flere og der kommer flere.

Metal Gear Solid / Heavy Rain / Uncharted 2 / Gran Turismo 5 (som kommer) er alle spil som Xbox ikke ville kunne køre uden at bruge 4 DVD skiver...

Gå hjem og VUG!!!

• #39   6. mar 2010 Til gengæld er Forza Motorsport 2 alene et bedre spil end GT4 plus GT5 Prologue er...

3'eren er endnu bedre.

• #40   6. mar 2010 Kim HP

haha, det er ynkeligt at sammenligne et spil fra Xbox 360 med et spil fra PS2 hvor

Forza 2 udkom i 2007

GT4 udkom i 2004

Du sammenligner nok hvad de kan og grafik... FAIL min ven...

GT5 Prologue var en demo, haha, og du sammenligner med en demo...

GT5 kommer først i år, lad os snakke herefter hvad siger du til det?

• #41   6. mar 2010 Dit brugernavn er fail, end of freaking discussion.

• #42   6. mar 2010 Kim HP

end of discussion. ja nemlig smiley

• #43   7. mar 2010 I mine øjne har de ødelagt metal gear solid...

har altid spillet ps, og det var SPILLET dengang, har du spillet det nye?

Ace Combat 6: Fires of Liberation
    America's Army: True Soldiers
    Hele command and conguer serien
    crackdown 1+2
    Dead Rising
    Hele Fable serien!!!!!
    forza motorsports 3
    GEARS OF WAR 2!!
    project gotham racing serien
    Ridge racer 6!
    Saints row 1+2!!
    warhammer battlemarch
    HALO!?

bare for at nævne nogle af dem jeg ved der ekslusive som jeg har gamerpoints i...

Så drop det pis

• #44   7. mar 2010 Hørt =0)

• #45   7. mar 2010 Jacob

det er jo din liste, men tjek nu hvad reviews siger...

endvidere, saints row 2 er ikke xbox eksklusive. fail

america's army / warhammer battle march / ridge racer (ikk eksklusiv) = decideret dårlige spil, så fail again...

Derudover er halvdelen af de spil udgivet til PC og dermed ikke xbox eksklusives... = fail again...

HØRT!!

• #46   7. mar 2010 øøhh flot at trække computer med ind hahaha.

ej har i os fået lov til at få saints row 2?

American Army er jo USAs militærs version af et realistisk fps. Men du har nok kun siddet og leget med skydevåben foran computeren, så det ved du nok ik noget om (:

og det der var bare dem jeg vidste med sikkerhed i ik havde på ps'en AF DE SPIL JEG HAR SPILLET.

men det var hvad, 3 ud af 20 spil jeg nævnte du havde noget imod...

Jeg vil sige vi fører (:

• #47   7. mar 2010 ja mindst 2-0 til os

• #48   7. mar 2010 minimum...

Men de kan jo så blue-ray buuuhuhuuhuhuhuhu

haha, som om det en vigtig feature når vi snakker spille konsol smiley

• #49   8. mar 2010 Jacob

jeg ved godt hvad america's army er.... det er for mig et dårligt spil...

Det er da en ovrflødig feature det der bluray. Hvad skal vi dog med det. Udover at Final Fantasy nu kommer på flere skiver og i en dårligere vrsion til xbox360 fordi ikke alt kunne være med.

er der ikke også noget med at dit beelskede Forza Motorsports 3 er på 2 skiver? smiley

Vi snakker om xbox vs ps eksklusives og du drager spil ind der også er til PC... Derfor nævner jeg det.

karsten K

du er ynkelig. Du ved intet og lader bare Jacob snakke for dig. lol...

• #50   8. mar 2010 I'm a Shepard..

jeg nævnte bare nogle af de spil i der findes på xbox som i ik kan få lov at spille...

flere cd'er? du har vist ik hørt om en harddisk, en smart lille feature de har lavet, hvorpå man kan lægge sine spil ned.

Hvorfor vil du ik bare indrømme xbox vinder? Det jo os naivt at tro, at Microsoft ikke har et par esser mere oppe i ærmet end Sony har. Det trods alt et af verdens rigeste firmaer

• #51   8. mar 2010 Vel fordi den ikke gør måske smiley hehe

• #52   8. mar 2010 han startede med at kalde min inkompetent, så jeg stopper ik før jeg har begravet ham...

Jeg har NPC

• #53   8. mar 2010 hehe smiley

• #54   8. mar 2010 Jacob

jamen søde ven du er jo inkompetent og stædig. Du bliver ved med at grave i ting der er decideret forkerte.

Jeg kan da sagtens få lov til at spille de spil uden at købe en xbox.

Du kan ikke installere hele spil på din harddisk. Selvom jeg ikke har en xbox så betyder det ikke du kan fortælle mig alt muligt og tro jeg bliver overbevist.

En Xbox har intet som en PS3 ikke har, men derimod har PS3 en masse som Xbox ikke har. For guds skyld de kom ud med en "NEXT GEN" maskine til at starte med HVOR DER IKKE VAR HDMI. Det fortæller lidt om kompetencen af dem der laver den og dem der forsvarer den maskine.

• #55   8. mar 2010 haha, nej det var for at fange spilproducenterne!!!! hvis du er så lowlife en lille nørd, at du mener at et hdmi kabel er en nødvendighed, så få dig et liv. De producerede en fantastisk maskine, fuld af fejl - gav gratis rep eller ombytning hvis den gik i stykker. Der kom massere af spil, den blev solgt hundredetusindevis inden ps3'en overhovedet kom. Du fatter jo intet af buisness man... har du ik lavet andet end at sidde og game hele dit liv eller hvad?

Nu tvinger du mig fandme til at finde spil der kun er udkommet på xbox.

• #56   8. mar 2010 Det ik at være stædig at stå op for det man ved er rigtigt..

"Blot herinde for at handle lidt og være uenig med folk i forskellige debatter. "

Det flot, hvordan sys du egentlig selv det går for dig...

• #57   8. mar 2010 Det går rigtig godt.

De blev nødt til at implementere ombytning da halvdelen af deres maskiner gik i stykker.

HDMI er nødvendigt for at man kan kalde sig selv en next gen maskine, derfor er en Wii ikke en next gen efter min mening.

Du havde ikke noget til det med harddisken alligevel?

Jeg ved godt hvad business er OG DET ER NETOP DET SOM MICROSOFT ER, hvorimod Sony OGSÅ tænker på gameren og giver et færdigt produkt med ALT det en gamer skal bruge =) Harddisk ved start, gratis online spil, bluray ved start, en konsol der ikke går i stykker, ved start. smiley

Microsofts business træk havde været smart hvis de havde leveret et ordentligt produkt, for naturligvis er det da en fordel at sælge så mange produkter før konkurrenten kommer på markedet, men tjek de seneste salgdstal smiley PS3 OWNS XBOX ...

• #58   9. mar 2010 ynkelig det er da ikke mig og jacob som skifter bruger navn hele tiden =0)

• #59   9. mar 2010 Jebise..

Tænk os over ps3 kom 2 år efter xbox var udkommet.

Så selv har de lavet mere end en xbox.

men hvis det nu var omvendt at ps3 kom frem 2005 og xbox kom frem 2007 så havde xbox os nok lavet noget ps3 ikk havde!

• #60   9. mar 2010 Stavefejl er gratis

• #61   9. mar 2010 Sivasli ™

Ja, men det du siger er jeg ikke uenig i. Microsoft ville absolut på markedet FØRST koste hvad det koste vil. Det kostede et UFÆRDIGT og direkte dårligt produkt. Så vi er da enige...

• #62   9. mar 2010 karsten K

den skød Jacob lidt til jorden i og med at han skiftede navn...

• #63   9. mar 2010 Jebrise, de sendte så HDMI kabel på gaden, inden ps3'en kom!

hvad er det du snakker om med harddisken? det genialt, nedsætter støj, idet loading tider + mange andre ting, bliver loadet fra harddisken i stedet for cd'en. Gør spillene hurtigere, og mere flydende.

med hensyn til fejl i maskinen, havde xbox i starten 23,7% indenfor 2 år - jeg havde min i 2 år, så kom der rod, fik den byttet gratis, og har derved den nye model. Så hvad vil du med det? MS har brugt over 1 billion på at bytte dem, og fixe problemet. Xbox solgt efter 2008 har 1% rod..

ps3 fejlrate på 10%
    Xbox ligger på 1%

Så vidt jeg har læst mig frem til, Fik Sony sig en ordenlig overraskelse over hvor god 360'eren var, og da de samtidig var i gang med blueray afspillere, sku denne gimmick smides ind i, for at gøre den nogenlunde konkurrencedygtig. Så Sony havde 2 år, til at studere xbox, og ps3'eren var det bedste de kunne komme op med... jah

OG 360'EREN HAR ALDRIG VÆRET ET DÅRLIGT PRODUKT! DET VIRKER PERFEKT TIL DEN FÅR ROD, SÅ FÅR DU DEN BYTTET! DEN VIRKER PERFEKT IGEN!

jeg fatter stadig ik den ku være så billig.

• #64   9. mar 2010 Og det kan da være bedøvende lige meget om man skifter navn Karsten smiley

• #65   9. mar 2010 Hvornår dør denne her tråd?

• #66   9. mar 2010 når han forstår

• #67   9. mar 2010 harddisk: du siger at man installerer på harddisk. Det siger jeg ikke at jeg er uenig i, MEN der var tale om at nogle spil til xbox kommer til at være på flere skiver og disse SKAL stadigvæk skiftes for du kan ikke installere hele spillet på maskinen og så undgå at sætte skiven i maskinen for at spille.

Failrate: gennemsnitligt ligger Xbox på 23+% og ikke kun i den første tid. Ja, de har bragt dette tal ned, men du siger ikke noget om at PS3 også har gjort det samme med deres nye modeller. Du skriver kun gennemsnittet ned som er på 10% og sammenligner det med nye tal for xbox. Du kan narre andre her i forummet, men ikke mig.

- Grunden til at du kunne få en ny maskine da den gamle var i stykker var udelukkende fordi Microsoft var slæbt i retten (i USA) grundet den store fejlrate og de stod overfor et ultimatum: Enten tilbagekaldes alle konsoller eller også skiftes de failede konsoller ud med nye uden omkostninger for kunderne. MS valgte det sidste. Ja det kostede dem, men de havde ikke gjort det hvis ikke de var tvunget til det.

Det du påstår er mht. bluray er valgt på baggrund af hvad Xbox 360 præsterede.

lad os tage 2 datoer

den ene er November 2005: http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360 og står for release af xbox360

den anden dato er Maj 2005: http://www.gamespot.com/news/2005/05/16/news_6124681.html hvor PS3 blev annonceret og det blev kendt at den ville have BluRay...

Som du kan se, så kom PS3 med udtalelsen om BluRay FØR xbox kom på markedet.

Jeg griner lidt af hvor ynkeligt du forsøger, men failer og atter failer...

• #68   10. mar 2010 Jeg siger bare hvad jeg har hørt, omkring sony os deres maskine...

Det da mere sørgeligt for dig at de et halvt år før ms fortæller om deres, og så er 2 år mere om at lave den!

du må da gerne se om du kan finde tal hvor ps3 er under 10% fejlrate...

sygt du tror at det du siger overbeviser nogen som helst.

Jah der tale om at der kommer nogen, ik at der komme nogen.. der os tale om at du er for snæversynet til at indse at ms vandt den her runde...

Du ved godt hvad der sker når du begynder at kalde folk ynkelige i en diskussion, jeg kan ikke tage dig seriøst, fordi min hjerne pludselig ser alt hvad du siger som et personligt angreb på selve min eksistens. Så nu vi på et helt andet plan...

Så fuck dig din lille horeunge, fuck dig og din playstation - Jeg griner af det ynkelige liv du må ha, at du som 27 årig sidder her, og har en profil med en masse computer shit på!! TABER MAN!

• #69   10. mar 2010 lol...

du siger det du har hørt... og du har nok også hørt et sted at Xbox er bedre og sådan er det så bare i din lille verden smiley

hehe... Det er da ikke snævertsynet når jeg har vist dig en masse referencer som er rigtige og ikke blot noget jeg har hørt nogen andre sige smiley

Jeg er så gammel som jeg nu er bag skærmen, og ikke nødvendigvis hvad den siger på min profil.

årh ja... tilbage til det med at du er så snot dum du ikke har dine ting i orden... xbox 360 release 2005. Ps3 release 2006.

2006-2005 = 1 år og ikke 2 ...

• #70   10. mar 2010 og du taler om personlig angreb hmmm

• #71   10. mar 2010 og hvor er det at xbox vinder?

• #72   10. mar 2010 http://gamer.blorge.com/2009/08/18/xbox-360-failure-rate-over-50-percent-ps3-wii-more-reliable/

lidt nyere tal fra 2009 og ikke de gamle vi brugte

fail utterly pathetic fool

• #73   10. mar 2010 haha, hvad snakker du om mr. überfail...

Mine tal kommer fra en rigtig undersøgelse med 16.000 spillemaskiner, ikke en online survey på, den trejdeparts hjemmeside du har fået det fra siger OMKRING 6000 svar. haha meget seriøs undersøgelse

og min er fra 2009 ja, så drop dit bullshit

http://www.gamespot.com/news/6216691.html

mhs til hvornår de kom ud, var det sivasli der sagde 2 år, og der sagde du ik noget til det. Men det da godt du har fået læst lidt op på din viden.

hva det for nogle referencer du har henvist til? kan godt høre du meget afhængig af internettet, men alt på nettet er ikke virkelighed.

Xbox er en bedre konsol:

bedre kontrollere
    billigere
    flere spil
    bedre spil
    9% mindre mindre chance for hardware fail i dag

• #74   10. mar 2010 hehe-

jeg så ikke han havde skrevet det. Jeg læser ikke alle indlæg igennem. Og du læste det bare som om det var rigtigt uden at vide noget som helst. typisk.

Jeg citerer lige din kilde min ven: "Looking at 500 units purchased in 2009, SquareTrade found that less than 1 percent had suffered the Red Ring of Death."

der er ikke tale om 16.000 konsoller med 500 enheder. Fejlen de testede er Red Ring of Death og det er altså ikke den eneste fejl den konsol kan komme ud for. På samme måde er YLoD ikke den eneste fejl som PS3 kan komme ud for.

- En bedre controller, måske. har aldrig vænnet mig til den til at jeg kan tage en stilling.
    - billigere er den ikke. Du skal betale for online / betale for trådløs adapter / og den med en ordentlig harddisk koster alligevel nogle penge.
    - flere spil. Ja. og ? Vil da hellere have PS3's spil som er bedre end 500 flere spil der er dårlige.
    - bedre spil? må jeg le. Jeg har henvist til metacritic.com
    - 9% mindre chance for fail? Den har jeg slået ned.

PS3 er en bedre maskine.
    - Den har indbygget bluetooth som gør parring af headset og alt andet nemmere.
    - Den har Bluray, som jeg allerede har sagt er bedre end blot DVD, se bare her http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=229135 . ikke nok med at man skal have flere skiver men spillet bliver også komprimeret i lyd og billede.
    - Den har indbygget WiFi og det en gamer skal bruge fra start. Du behøver ikke købe en dyrere model for at få noget med.
    - Online er den gratis med adgang til så mange fede PSN titler som Xbox aldrig ser dagens lys af. Nu siger du sikkert at online er bedre på xbox fordi man betaler for det, men tjek Battlefield 2, Xbox har MANGE problemer, PS3 har få problemer.
    - Jeg kunne altså lave denne liste lang, men keder mig lidt for du kommer med 0 brugbare argumenter.

• #75   10. mar 2010 Sivasli ™
    Skrevet: 09-03-2010 14:33:22

Jebise..

Tænk os over ps3 kom 2 år efter xbox var udkommet.

Så selv har de lavet mere end en xbox.

men hvis det nu var omvendt at ps3 kom frem 2005 og xbox kom frem 2007 så havde xbox os nok lavet noget ps3 ikk havde!

Skrevet: 09-03-2010 15:28:59

Jebrise
    Sivasli ™

Ja, men det du siger er jeg ikke uenig i. Microsoft ville absolut på markedet FØRST koste hvad det koste vil. Det kostede et UFÆRDIGT og direkte dårligt produkt. Så vi er da enige...

øh okay, du har ikke læst alle indlæg igennem :S

Hvordan kan du på nogen antyde xbox har dårlige spil, fordi de så mange der vælger at udgive deres spil på xbox????!

Så pga at bf2 har problemer online, claimer du at ps online er bedre? haha jeg må le. Xbox live er af ufattelig høj klasse, på højde med hvis ik bedre end ps.

Den sidste test med de 500 er jo bare for at vise at de har fået rettet fejlen. Den Xbox du går ud og køber nu, er mere eller mindre fejlfri. Tror du ikke de ville ha skrevet det med ind, hvis den led af andre.

Sad du virkelig og spillede ps2 i alt den tid vi andre sad og spillede next generation? Som om HDMI funktionen er et must for at være next gen. haha, så har du sku for lidt ting i dit liv at gå op i!

men du må da hygge dig med din bluetooth og blueray når jeg sidder med Project Natal smiley

• #76   10. mar 2010 Og så har jeg+en fandens masse mates testet Fifa 10 på de 2 konsoller, og Xbox har langt det bedste gameplay!!!

Og du kan aldrig nogensinde forklare dig udenom, det fuldstændig latterlige design ps3 joypads har. aldrig har jeg oplevet så tøsede knapper som jeres bagflapper. Og det føles så skrøbelige at jeg ik tør spille en seriøs tunering i fifa med dem.

• #77   10. mar 2010 Beklageligvis må jeg have overset hans forkerte statement på daværende tidspunkt, men jeg rettede da en anden idiotisk xbox fanboy senere smiley

Nej. Jeg siger ikke at grundet problemer med BC2 så er PSN bedre end xbox live, men det er da et godt eksempel på at det kan fejle og i betaler stadigvæk for jeres.

Project Natal? HA! vi ser det an når det kommer vel. Du kan ikke diskutere noget der endnu ikke er udkommet, ligesom jeg ikke kan drage Arc'en ind i diskussionen.

Jeg siger igen, controllere er en vanesag, dog er Xbox'ens en smule bedre og mere ergonomiske. Sony forsøgte at lave nogle nye, se prototyperne, men PS fans var vant til den gamle og ville ikke af med dens design. Jeg har ekstra pads til mine R2 og L2 og synes nu at den er Xboxens overlegen da analog sticks er ved siden af hinanden og ikke forskudt..

du og en masse andre xbox fanboys har testet ÉT spil. Hurra for det...

Jeg siger ikke at Xbox kun har dårlige spil, men jeg foretrækker kvalitet fremfor kvantitet til enhver tid...

• #78   11. mar 2010 Har nævnt en masse spil længere oppe der geniale! så drop nu det pis med at xbox spil ikke er kvali!

1 spil? hvis du en rigtig mand er fifa10 det vigtigste spil i dit arsenal... Med mindre du kun sidder alene derhjemme og spiller.

dig der begyndte at snakke om fremtiden med multi cd spil, så fej nu for egen dør først ik. Du sku ik for smart.

De har failet grumt på et joypad... ET JOYPAD, det vigtigste ved hele maskinen!

Hvis du spillede xbox en måned ville du gi mig ret. det ikke bare en vanesag.
    Har altid spillet ps. 1 og 2, og fik først xbox da 360eren kom. Men dens design er langt overlegent, og du har mere kontrol over analog sticksne tro mig.

Så vidt jeg har hørt fra diverse forummer, har de fleste haft fejl med bf2 online lige meget om det var på konsol eller pc.

Jeg blev hurtig træt af at spille bf hos min body online på hans ps, da nogle små børn blev ved med at sku lave TK, det har jeg endnu ik oplevet endnu på xbox, da lavalderen er klart højere.

• #79   11. mar 2010 Den liste har vi jo diskuteret, og hvis du bliver ved med at referere tilbage til den så er løbet desværre kørt efter min mening.

Lad mig høre hvorfor jeg ikke er for smart? Du skriver det, men argumenterer ikke herfor.

Når du siger sådan noget som fifa10 er det vigtigste spil i dit arsenal så bekræfter du for mig at du blot er en fordomsfuld knægt der hører hvad andre siger og gør for derefter at konkludere at dette er det rigtige. Du må da være en meget tom person indeni.

Du bliver ved med at fluekneppe den skide controller, selv efter jeg har sagt den er bedre på xbox, men at jeg har vænnet mig til min ps3 controller. Den er dog ikke det vigtigste på en konsol og de har ikke fejlet. Nogle ting er bundet til at være bedre end andre. To forskellige ting kan ikke være af samme kvalitet. Ligesom PS3 er bedre end Xbox360.

De fleste har haft fejl med BF2, men Xbox brugere er hårdest ramt. Og igen. Spillet var blot et eksempel på at selvom I betaler for jeres online så lønner det sig ikke i sidste ende. Ja, I får noget DLC før os, men hva så? haha...

nåååååårh, er du virkelig så ynkelig at du tuder over nogle små børn der skyder dig i et skydespil.... buuuuhuuuuu! grow up og find en anden server... lol

• #80   12. mar 2010 denne her tråd skulle man vist heller kalde Xbox 360 Vs Ps3

i stedet for bytte en xbox 360 til en ps3 lol

man kan have mange meninger om disse her konsoller, jeg synes grafikken er den samme mere eller mindre plus jeg har beskrevet hvad jeg synes om disse to konsoller, hvad de negative ting kan indholde og de gode,

men stadig du får en kraftfuld konsol for mega billige penge i forhold ps3 som er pisse dyr i forhold til xbox 360, man kan få den følse af at man mere eller mindre betaler for et mærke når man køber ps3, hvor xbox 360 får man meget for pengene, godt med tilbehør og lækker grafik, og stadig et meget stort udvalg af spil i forhold til ps3 stadig, ps3 er ved at komme efter med spil, med der findes stadig flere spil titler,

der er kommet et nyt program du kan hente ned fra nettet så du kan spille alle gammel xbox spil og ikke bare nogen udvalgte titler som før, det kunne ps3 godt bruge hvis man stadig spiller de gammel ps2 spil, den første model kunne godt afspille ps2 spil, men det blev med det samme lavet om igen, og jeg tror det var for at ikke skade salget på ps2 da den faktisk stadig solgte konsoller i et lille stykke tid efter ps3 var udkommet, en af grundene var at den var pisse dyr, hvor imod man næsten fik sin xbox 360 gratis i forhold til ps3

man any way, det er vel en smags sag hvilken konsol man brænder for

mit hjerte er stadig hos xbox 360 =0)

• #81   12. mar 2010 du får hvad du betaler for smiley

• #82   12. mar 2010 sådan kan man vel også sige det,

• Per Bjerre T
    Per Bjerre T Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 3
    #83   12. mar 2010 Rent grafikmæssigt er forskellen vel egentlig forsvindende lille. Så det er vel igrunden ligemeget hvilken konsol man vælger, Blu-ray på PS3 er meget fedt, da Blu-ray efter min bedste overbevisning bliver vejen frem. Nu kender jeg ikke så meget til PS3, men kan da sige at Microsoft yder en fantastisk service i forhold til hvis man får problemer med 360`eren. Online delen til Xboxen er også ret god.

• Per Bjerre T
    Per Bjerre T Tilmeldt:
    jan 2009

#84   12. mar 2010 ...Og byt du bare til en PS3, og lad os høre hvad du syntes.

• #85   12. mar 2010 Er X-Box nu også billig når man skal købe at tilbehør ved siden af? Hvor PS3 har det hele med det samme, Jeg synes at begge maskiner er gode og at skal vælge efter hvilken spil man kan lide.

• #86   12. mar 2010 Havde byttet til en ps3

men byttede tilbage igen

For synes fandme controlleren var dårlig
    og jeg ville ind på psn men det kunne ikk lade sig gøre pga en fejl

og jeg søgte efter fejl koden men fandt intet uden held fordi folk ikk vidste hva det kunne være!

så derfor beholder jeg sku x360'en

• #87   12. mar 2010 hehe, så sivasli dropper en bedre konsol fordi han ikke kunne sætte sin ps3 op. trist

• #88   12. mar 2010 Hold da op det var hurtigt du gav op hva

• #89   12. mar 2010 altså nu har jeg set tilbud på den store xbox pakke med 120 gb hd en trådløs joypad et headsæt, et enkelt spil en md xbox live for 1500

billigere får man den vist ikke til,

• Per Bjerre T
    Per Bjerre T Tilmeldt:
    jan 2009

#90   12. mar 2010 Så rolig nu, fanboys smiley

• #91   13. mar 2010 http://www.ps3arc.com/ hahahahahahahahahahaha, det det mest gay jeg længe har set!
    (link fjernet) hahahaha
    http://www.overoll.com/Content/Rumor-PS3-Motion-Controller-Is-Actually-Called-Arc-/2010/1/20/158705.news HAHAHAHAHAHAHA!!!!

(link fjernet) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg skriver et svar til dig senere, imens folkens kan i se med her!!

The game! http://www.youtube.com/watch?v=73OBjO1HYOc
    Suger ray + NFL players! http://www.youtube.com/watch?v=i-443dE5-gk

Hvis det ik er nok for jer!!! I will slay you where you stand.

• #92   13. mar 2010 lol..

Bare fordi der kommer en motion controller der er pænere er det ikke ensbetydende med at xbox bliver en bedre konsol.

Du diskuterer to teknologier der endnu ikke er på markedet, så ved du vel egentlig hellere ikke hvilken en der virker bedre.

Lad os tage den diskussion når de er udkommet, men indtil da må jeg vel antage at du har indset Playstation er bedre end Xbox siden du inddrager noget til sammenligningen der endnu ikke er udkommet smiley hehe.

Kommentér på:
Bytte en Xbox 360 til en ps 3?

Annonce