5.074 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Logitech G25 vs. G27 Logitech G25 vs. G27

Står og vil investere i et sæt Rat og Pedaler...

Så vidt jeg kan se er G25 udgået?
Og det er nu G27 som er på markedet...
Nogle som har prøvet begge eller??

Kan se at g27 ikke har Sekventiuel gear men kun H gear også der noget med at pedalerne skulle være bedre på G25??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Logitech G25 vs. G27
  • #1   26. apr 2010 tror der er en herinde der har et sæt g25 til salg (: bar hvis du ikke kan finde dem andre steder (:

• #2   26. apr 2010 Kigger jeg lige på men ville nu helst bare købe et nyt i stedet for og risikere og sidde med et mega slidt... Men spørgsmålet var egentligt os i forhold til G27

• #3   26. apr 2010 pedalerne er fuldstænfig ens på begge.. motoren i G27 rattet larmer ikke nær så meget og er noget hurtigere til f.eks at rette op.

ud over det er de meget ens.. der er lidt knapper til forskel.

Jeg har haft et G25 sæt, og var mega glad for det. Vil sagtens kunne "nøjes" med G25 igen. men hvis der skal kræses lidt er G27 suveræn.

• #4   26. apr 2010 Mikkel ????
    Ved godt hvilket Rat det er...

Jonas P. Havde os lige forelsket mig i G25 og fandt en side og købe det på men de skrev så det var udsolgt....

Så nu kigger jeg MÅSKE på g27 men du siger de er helt ens på nær at g27 måske er en lille smule bedre med små ting... Også mangler der jo sekventiuel gear? Har du nogensinde brugt det?

• #5   26. apr 2010 motoren larmer som sagt ikke nær så meget på g27 rattet og det kn faktisk godt være lidt træls for nogle.. for mig gjorde det ikke noget.

hvis du savner sekventiul gear på g27, kan du stadig bruge de gearskifter der sidder på selverattet.

Der er alligeve lidt forskel, men tror det er op til en selv hvor kræsen man er og hvor meget det skal bruges.

Jeg kan lige finde en god video til dig hvor de samligner de 2 sæt..

• #6   26. apr 2010 her kan du se høre en masse om det "nye" G27 rat.. og der er også samligning med G25 rattet i videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=V5-BowDSEc0

• #7   26. apr 2010 men lige meget hvor gode anmeldelser G27 sættet får, så er G25 stadig et rigtig rigtig godt sæt!! ingen tvivl om det..

her er en lille video af mig og mit gamle g25 smiley
    http://bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=15129

• #8   26. apr 2010 g25 er og forbliver det bedste, har prøvet begge dele

• #9   26. apr 2010 Mange tak Jonas...
    Tror jeg vil surfe en lille bitte smule rundt også se på lidt pris.. Det klart at hvis de næsten koster det samme så tror jeg at jeg vælger g27 men hvis der er meget pris forskel tager jeg g25

• #10   26. apr 2010 Det var så lidt smiley

Og du har ret med at prisen deler de 2 ad..

• #11   26. apr 2010 Kan se Happii har et G27 til 2147kr inkl fragt... Tror jeg slår til...

Har godt nok os set man kan få G25 brugt til under 1500kr. men det stadig brugt....

• #12   26. apr 2010 du kan få et splinter nyt g25 til 1300kr:)

• #13   26. apr 2010 Link?

• #14   26. apr 2010 kan sgu ikk finde det link mere, har selv været ved at købe det men havde ikk råd og gemte linket, men da min copmuter fuckede op nogle dage siden har jeg formateret hele lortet, så skal have spurgt min kammerat igen, men skal nok lige give besked når jeg finder ud af noget nærmere:)

• #15   26. apr 2010 Det kunne være lækkert...

Kommentér på:
Logitech G25 vs. G27

Annonce