{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Xbox 360 spil {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Overvejer at købe mig en Xbox. Mangler noget tidsfordriv og hygge engang imellem.
Jeg har ikke spillet i mange år, og er derfor helt blank på hvad jeg skal vælge af spil osv.

For at give jer en ide om hvilken ting jeg godt kan lide at spille (ved godt flere af spillene ikke findes til Xbox) så kommer der lige en liste:

Crash Bandicoot (i know :P)
Mario
Diablo
Tekken
Counter Strike
GTA

Er der nogen der har nogle forslag?

Overvejer om det skal være en PS2 eller en Xbox (jeg får nemlig en wii af min kæreste), og PS3 er alt for avanceret og får ikke brugt halvdelen af dens indhold.

Hjælp smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xbox 360 spil
  • LillePer
    LillePer Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Svar: 7
    #1   20. jul 2010 xbox 360 er helt klart til at foretrække, for den kører spil i samme flotte kvalitet som playstation men er meget billigere og mindre besværlig. Deksuden ka du flashe din xbox så du ka spille kopi/backup spil, det kan du ikke med ps3.

    Red Dead Redemption: det er det nye western GTA, det er helt klart et hygge spil du vil elske...


  • #2   20. jul 2010 I G - Det havde jeg nemlig også set på, til PS3, men vidste ikke det kunne fåes til Xbox, før jeg lige kigget på Fonas hjemmeside. Men super.
    Altså den der Xbox jeg har set på er på tilbud i Kvickly, og er med 60GB, og 4 spil for 1195,- Det er vel ok, men ved ik om de spil der medfølger er noget for mig smiley Men tak for dit svar! Det vil jeg prøve at se på. Er det noget med at man kan hente nogle små demo versioner med spil, til xboxen? Tænker børnespil da jeg har en pige på 5 år som sikkert også vil prøve smiley


  • #3   20. jul 2010 Victor - Det er ikke selve PS3'eren jeg syntes er avanceret. Kan sagtens finde ud af at bruge den på nettet, spil osv osv. Men alt det indhold der er i den får jeg aldrig brug for da jeg har andre konsoller hvor jeg har min musik etc. Så det er lidt spild af penge. Dét GTA du snakker om, er det det nyeste?

  • #4   20. jul 2010 Så på et tidspunkt et spil, hvor man går rundt gennem byer, bygninger osv, og der kommer alle mulige klamme skabninger (sikker zombies), som man skal slå ihjel. Man starter vistnok med et eller andet dårligt våben, og skal arbejde sig op igennem spillet, og finde nye våben osv. Er der nogen der ved hva det hedder og om det ka fåes til xbox?

  • LillePer
    LillePer Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Svar: 7
    #6   20. jul 2010 Red Dead Redemption er udviklet af rockstar games og ER sådan set det nyeste GTA, bare med anden titel og i en anden æra. men det findes til xbox360 selvf.

    Der er mulighed for at downloade demoer osv ja smiley

    jeg har personligt flashed den, og har en kæmpe samling af nyeste spil smiley

    Og ja det lyder som en fin pris, vil anbefale dig du køber en ny da du så nok får en jasper model og slipper for at få RROD fejl på den i fremtiden(som de gamle xboxere fik men ik de nye)


  • #7   20. jul 2010 I G - Hvad betyder det at "flashe" den? smiley Hehe ..
    Og hvad mener du med dette:
    " vil anbefale dig du køber en ny da du så nok får en >> jasper<< model og slipper for at få >>RROD fejl<< på den i fremtiden(som de gamle xboxere fik men ik de nye)"

    Ved ik om den her er ny eller gammel? Den hedder Xbox 360 pro 60GB?! smiley


  • #8   20. jul 2010 gas* - Super. Dem henter man på selve xbox'en via nettet eller? Sorry, er ikke den hurtigste knallert på havnen smiley

  • #10   20. jul 2010 gas * - Super du er en skat smiley

  • #12   20. jul 2010 Gas * - Hold da op! smiley Cool.. Det ser vi frem til! smiley

  • #14   20. jul 2010 gas * - Haha ja helt sikkert =D Jeg er nok bare lidt for genert. Men det ku være fedt at se sig selv danse! Det har jeg aldrig oplevet smiley

  • #15   20. jul 2010 Isaa *Prinsessernes mutter* .
    Den xbox du omtaler er en af de nye smiley Dog skal du ikke være bange for at få RROD - jeg fik det på min, kontaktede microsoft og fik en forsendelses seddel fra UPS hvor jeg så afleverede maskinen, et par uger senere kom den tilbage og siden har den bare kørt smiley (2 år siden)

    Jeg ville også klart vælge xbox frem for ps3, da xboxen kan falshes og spille backup spil smiley - (Er også gjort på min)

    Forza MotorSports (Som kun er udgivet til xbox) virkelig klasse bilspil med en lækker styring:)


Kommentér på:
Xbox 360 spil

Annonce