649 visninger
|
Oprettet:
Modern Warfare 2 vs. Bad Company 2 {{forumTopicSubject}}
Hvilket af disse to spil er bedst på PS3:
Call of Duty Modern Warfare 2 eller Battlefield Bad Company 2
Begge spil har fået superanmeldelser, så valget er svært
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 46 Svar: 1.323
mar 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 48
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 35
kan ligesom forstå, at begge spil er et "must-have"
Hvilket af spillene har den bedste on-line del - og er mest egnet til nybegyndere i shooter genren på ps3
nov 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 8 Svar: 60
Fek.s:
-SCAR, XM8 og nogle AK'er har patronhylster udkastet på den forkerte side.
-Bolten bliver ikke tilbage på SCAR, XM8 og G36 når de er løbet tør for skud.
-Ved tomt magasin bliver de ikke taget ladegreb på AK'erne og andre rifler der er bygget op på samme system som AK'erne.
-Bygningerne kan ikke falde sammen på samme måde som det skete i BF1943.
-Dvs kikkert og rødpunkt sigter bliver monteret helt forkert på AK'erne.
-Ladegrebet køre ikke frem og tilbage på G36 og XM8 som det burde.
-Der er for få baner i online delen.
-Der mangler stadig fly.
-Man mangler detaljen med at kunne skifte fra Semi til Full auto som man også gjorde i 1'eren.
Konklusion er at man skal købe Bf2.
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 591
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 371
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 35
Preferencerne er åbenbart meget blandede, resultatet må vel være at købe dem begge og prøve sig frem
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 371
nov 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 8 Svar: 60
Syndes stadig der er for lidt baner.
Self er det pænt overdrevet at man lige kan snuppe et fly men det har man jo kunne i alle Battlefield spil udover Bad company 1 og 2.
Men glæder mig også til BF3 har til det formål tænkt mig at købe en super spille PC.
Lidt mere øv fra min side:
-Der er for mange små børn der spiller BF hvilket er trist men det kan man jo aldrig komme til at undgå.
-Der er for få helikopter modeler.
-Forstår ikke helt pointen i at man kan få WWII våben.
-Det burde være muligt at komme ud i live fra en M1A1 Abrams tank selvom den er total ødelagt.
jan 2007
Følger: 92 Følgere: 90 Emner: 18 Svar: 774
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Svar: 1.568
Nu har jeg kun spillet begge spil på PC (jeg spiller stadig BC2, MW2 ER afinstalleret), da FPS-spil på konsol er til grin. Men anyway, .BC2 er et langt bedre spil på alle punkter ud over måske SP (BC2 har en overraskende god SP, dog lidt kort, men fin nok til resten af spillet). Det var det ikke i starten (specielt den første uge, da man stort set ikke kunne spille online, men da alt er fikset (også M1 Garand), så er der klasser til forskel på de to spil.
MW2 er et børnespil online med en god SP mens BC2 er et meget seriøst spil, særligt hvis man spiller hardcore.
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 974
jan 2007
aug 2008
Urealistisk? Du mener bfbc2 er realistisk? At man kan tømme 2 magasiner i en fjende og så får han da bare lige lidt medic. Kan du huske da man legede soldater som små?
Ingen shotguns virker som snipers i mw2. Tværtimod. Våben ændrer sig heller ikke jo højere level du bliver. Du får bare nye(ikke ensbetydende med bedre). Sæt dig ind i spillet inden du begynder din fanboi´isme.
jan 2007
Jeg har begge spil, jeg har spillet begge spil og jeg sværger bestemt ikke til noget mærke eller nogen spiludvikler.
Det lyder i øvrigt ikke til, at du har spillet BC2 på hardcore (læs i øvrigt min post hvor jeg netop fremhævede hardcore-mode).
plz stfu n00b kthxbye
jan 2007
aug 2008
Angående fanboy. Du har begge, mw2 ER afinstalleret, klasser til forskel, langt bedre på alle punkter osv osv. Det er ikke på grænsen til at være fanboy? Ikke på grænsen når man absolut skal svine det andet til?
Bfbc2 er et meget seriøst spil, SÆRLIGT i hc.
Om ikke andet så lader det til 1 af ungerne har forladt mw2, dig!
Flot sammensat sætning i slutningen af din post ellers.
aug 2008
Pro´s N Con´s. Lige derfor man har ret til at vælge selv.
aug 2008
jan 2007
Anyway, som jeg ser det, så skinner det tydeligt igennem, at du er den eneste fanboy her. Du kæmper en forgæves kamp, indse at ikke alle bryder sig om børnespillet MW2 og foretrækker et mere seriøst spil (jeg mente ikke meget, men mere i min tidligere posterede tekst, beklager).
Ovenstående var i øvrigt min oplevelse og naturligvis er alle ikke enige, igen, who cares, det er et debatforum og ikke en kaffeklub. Sådan skal det være.
Og unge? Tak. Du slår i øvrigt heller ikke som værende 30 år gammel.
aug 2008
Har heller ikke skrevet noget negativt om dig før du begynder med dit "kiddo" plz stfu n00b kthxbye.
Mig fanboy? Jeg må le, er ejer af begge. Mw2 er dog vinder når det kommer til Time Played..
Tak for komplimentet, rart at vide man hverken ser ud, eller opfører sig som en på 30+. Er 31 men Baboom kan vidst bare ikke regne.
Ses Online kid
aug 2008
Modern Warfare 2 vs. Bad Company 2