{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

COD4 - Hvilket grafikkort ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har en 3.2ghz P4 med 2gb ram.. Kører Win7 som jeg godt kunne tænke mig at spille COD4 - Modern Warfare på.. Hvilket grafikkort skal jeg min. have for at det køre i multiplayer med mange ?..

PS jeg har en anden bedre computer som jeg normalt bruger til spil.. Men ville gerne have den her til det også..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  COD4 - Hvilket grafikkort ?
  • #1   10. aug 2010 Min . 256 mb.. smiley har jeg ihvertfald fået en til at køre det med.. smiley

• #2   10. aug 2010 Der skal vist ikke det vilde til.

“Recommended Specs”
    # CPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended
    # RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is recommended
    # Harddrive: 8GB of free hard drive space
    # Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better

“Required (min) Specs”
    # CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM)
    # 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
    # RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
    # Harddrive: 8GB of free hard drive space
    # Video card (generic): NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800Pro or better

• #3   10. aug 2010 Lige nu kører jeg med et Geforce 6600 GT og det kører forfærdeligt selv i laveste opløsning.. i singleplayerdelen går det lidt bedre.. men stinker stadig..

• #4   10. aug 2010 hey jeg har også installeret cod4 mw i dag. Jeg var sikker på jeg ville klare spillet i høj opløsning men den køre ad helvedes til, hakker for meget..
    har en geforce 8400gt . fatter ikke den ikke kan klare cod ?

jeg har 8 gb ram, men køre med win 7 32 bit, har lige fundet ud af at jeg skal finde et 64 bit for at køre alle 8gb ram !

• #5   10. aug 2010 "du skal også have noget mere ram, til win7 min 4gb og helst 6-8 stykker"

Suk. 4 gb er RIIIIIIIIIIIGELIGT til ALLE spil på markedet.

"især hvis du har en flere kærnet cpu, så er 64 bit det eneste rigtige"

Suk. Allerførst, kærnet? WTF? Men nej, 32 bit fungere ganske udmærket sammen med en dualcore. Størstedelen af alle computere i verden med dualcores eller mere kører rent faktisk 32 bit XP og Vista. Det vil naturligvis hurtigt ændre sig, men det er ikke noget problem.

"Geforce GTX 480 er et voldsomt grafikkort som også er fremtidsikret mht nye spil ".

Ja, han skal da købe et 2010-grafikkort til en 2005-CPU, det er jo soleklart! Flaskehalse? Nej da!

Anyway OP, hvad har du af hardware? Jeg tænker på bundkort og PSU?

• #6   10. aug 2010 Mit bundkort er et P5LD2-VM
    PSU: ATX 420W P4
    Jeg vil ikke bruge en formue.. og hvis der er et her på markedet brugt eller i har et liggende er jeg interesseret.. Skal ikke overstige 500kr og gerne mindre hvis muligt.. som sagt har jeg en dualcore jeg ellers bruger..

• #7   10. aug 2010 Lars S, drop det nu. Indse at du har "tabt". Også pænt skidt du bruger alderdomskortet når du hverken kan stave, skrive eller har viden om det, du udtaler dig om.

Som lille sidenote er der TO spil på markedet, der kan udnytte 64 bit, et spil fra 2004, Halflife 2 (well, alle spil på Source-koden) og Crysis. Wow.

Anyway, det var ikke min mening at fucke dit indlæg op René, men snarere at fortælle dig, at dét, der tidligere var blevet skrevet, var nonsens og ubrugeligt smiley

Hvis det udelukkende er for at spille COD4, så nøjes med at købe et brugt 8800 GT. Det kan lige præcis få strøm nok fra din 420w PSU (nok til at være på den sikre side) og kan findes for mellem 300 og 600,- brugt.

• #8   10. aug 2010 Som Kim siger så anskaf dig et 8800GT.. Det ville være det bedste du kan gøre.

Og btw så følger jeg ham også i hans øvrige udtalelser! GTX480 ville være direkte spild af penge og invistere i. Og nej 4 GB ram til win7 er rigeligt, specielt til den maskine, men så bliver du godt nok nødt til at skifte til 64 bit for at kunne bruge alle ramene.

• #9   10. aug 2010 Lars S. Okay så du mener seriøst han skal smide 8 gb i hans Pentium 4 maskine?

• #10   10. aug 2010 hmm... jeg køre altså windows 7 på min stationær pc. der sidder 2,8 dualcore processor i, 2 GB. DDR2 ram. og den køre ganske fint. ingen problemer, og det er 32 it system.

• #11   10. aug 2010 min er quad core med 8 gb ram,,, køre pt 32bit win7 og det stinker smiley
    skifter til 64 bit snart da jeg har fået vide at min maskine vil køre 4 gang mere stærkere smiley

sorry OT, men er der nogen der kan fortælle mig hvilke grafikkort jeg skal satse på at købe, min nuværende gt hakker meget i cod smiley

• #12   10. aug 2010 At 2 gb er for lidt kan vi hurtigt blive enige om.. Men 4 havde kunne gøre det på en P4 maskine.. 8 Gb ville han aligevel ikke kunne mærke for CPU'en kan aligevel ikke følge med.

Jeg tror ærlig talt også at det er minimalt hvad han ville få ud af at skifte til et 64 bit os når det igen er sådan en gammel p4 maskine.. havde det været en core2 duo, quad eller endda måske en core i7 havde det været dumt ikke at bruge et 64 bit os

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 108
    #13   10. aug 2010 Grunden til spillet kører dårligt er pga. din cpu stinker og er meget forældet..

Min gamle P4 2,4 GHz kunne ikke engang køre 100 fps i cs 1,6 så ringe er de gamle cpu'er desværre, så skift den ud og et andet grafikkort så burde det kunne lade sig gøre.

• #14   10. aug 2010 Hold kæft hvor er der mange tosser herinde der gerne vil være kloge...
    Tak til de få det havde noget fornuftigt at sige..

Kommentér på:
COD4 - Hvilket grafikkort ?

Annonce