{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

COD - Black Ops {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg hørt en del om det, men ved stadig ikke om det er noget værd?
- og eftersom det ikke er udkommet er der nok ingen som ved det med sikkerhed.

MEN, passer det at det er de gamle COD gutter som har lavet Black?
- eller er det de samme som lavede MW1-2??

Har nemlig hørt det er de gamle "producere" af COD (eller hvad de hedder dem der laver det), som laver det nye, fordi dem som lavede MW1-2 var for dyre.

Passer det?
Syntes nemlig ikke så godt om de gamle COD, så ved ikke om det er pengene værd kontra MW som var det hele værd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  COD - Black Ops
  • #1   2. nov 2010 Det er dem som har lavet "world at war", der også har lavet black-ops.. dvs. der også er "zombie-mode" med smiley

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
    #2   2. nov 2010 ved det ikke.. men tror næppe de går "tilbage" til det gamle COD.. nu da de kan en hel del mere end de kunne for et par år siden... så lige meget hvad, kan det jo næsten kun blive beder... tror du skal regne med noget i stil med det nye Medal Of Honor..

Jeg har i hvert fald bestilt mit smiley

• #3   2. nov 2010 Præcis det er ikke de faggots fra Infinity Ward der har lavet det, men Activision som altid levere varen.

Tror det bliver episk! Hvis du er til Multiplayer delen så tjek denne video.
    http://www.youtube.com/watch?v=G94SolEtpnc

• #4   2. nov 2010 Toby.. Det oss sådan lidt jeg har det.. Hvorfor gå tilbage, når de har revolutioneret deres navn med MW... Tror nu også det blir okay, men valget står lidt mellem MOH og COD, og ved ikke helt hvad jeg skal vælge smiley

Hvordan med våben osv? - det er da forhåbentlig med våben ala MW?? smiley

• Just Me ?

#5   2. nov 2010 Jeg spiller CoD MW2 vær dag.. er vild med det, Lige så snart man ikke kommer ind med alle de Faggets Snyder.. Fuck der er mange.. Håvber SERIØST at i det nye Black Ops, at de har lavet det om!!!

Var også vild med MOH, men det tog mig kun 4 timer at gennemføre på Hard. og jeg gik ikke amok smiley Skuffende.. men jeg har ikke spillet MP endnu

• #6   2. nov 2010 You're yet to know .

Oss lidt det jeg frygter... Syntes kvaliteten på MW var rigtig god (hvis man ser bort fra alle de cheater naabs, og IWnet som STINKER) men ellers super fedt spil..
    - Godt det i det mindste blir med Dedicated servers smiley

Toby

Sidste MOH jeg spillede var det der med faldskærms halløjet, og det kæmpe fort man skulle indtage, og det var jeg også igennem på en håndfuld timer :S

• #7   2. nov 2010 Spillet er ihvertfald lavet af Treyarch som også lavede World at war...

• Just Me ?

#8   2. nov 2010 You're yet to know .
    NICE med Dedicated server!! Super!!

Boppelop
    var det så den nye Tier 1? den sidste nye? for det har jeg ikke spillet?

• #9   2. nov 2010 Tak til alle smiley

Konklusionen må blive at jeg ser tiden an... men tak for info

• #10   2. nov 2010 Toby

Det var Airborne kommer jeg i tanke om... Skuffende grafik, og spillet overstået før det kom igang...

• Just Me ?

#11   2. nov 2010 hvis du bestiller det ved Coolshop.dk så sender de dagen før, så du har det på Udgivelse dagen... og det koster kun 299 til pc... i forhold til steam skal ha 470,- ( 60€)

• #12   2. nov 2010 Tror det bliver alt alt for fedt med tror os at multiplayer delen bliver en del sværer end Mw2. f.eks tæller din killstreak ikke til den næste... Som den har gjort tidliger.. Det vil sige at du skal have alle dine kills selv.

• #13   2. nov 2010 300,- er ikke engang så slemt igen, hvis det skulle ske man blev skuffet.
    Vil jeg lige kigge på smiley

Har også lige brugt de 350,- på Fallout NV - og FUCK det er nice smiley

• #14   2. nov 2010 Toby:
    Tak mate, det var sku billigt!

• Just Me ?

#15   2. nov 2010 CoolShop.dk har altid billigst priser, og hvis ikke, så laver de det til den pris du har fundet det til... og så er det fri fragt smiley

Det er nemlig supernice

• #16   2. nov 2010 Idet der kommer dedicatede server kan i godt regne med at der næsten ingen cheatere er. For når der er dedicatede servere betyder det at VAC faktisk virker og derved bliver de banned. Det vil virke ligeså godt som det gør det i Counter-Strike, og der synes jeg aldrig man ser cheatere

Kan desuden fortælle at den engine de bruger er den samme som er brugt i MW2. Så styremåden osv kommer til at ligne den i kender fra MW2. Og den virkede imo sindsygt godt!

Hvorimod jeg kun prøvede MOH multiplayer betaen i en times tid og fandt ud af at det aldrig blev et spil for mig.. Magen til elendig styring skal man lede længe efter!

• #17   2. nov 2010 Altså activision har altid været udgiverne af cod. Så har de så skiftet mellem Treyarch og Infinity award som udviklerne af spillene. Og da IF stod for Mw2 blev det Treyarch der skal stå for Black ops.
    Det er allerede hypet super meget op, så det bliver spændene at se om det lever op til forventningerne.
    Personlig syntes jeg stadig at Mw og Mw2 var geniale spil, dog med nogle fejl.

• #19   2. nov 2010 JEg har også bestilt det smiley godt nok til ps3 smiley

• #20   2. nov 2010 "BC2 er også lidt gay "

Slap af, du slører ikke engang, at du er en troll.

Der er endda en hjælpeadmin i tråden her, men alligevel bli'r der ikke gjort noget. Besynderligt.

• #21   2. nov 2010 Har JEG indirekte kaldt nogen gay?

Anyway, on topic, nej, ikke umiddelbart, men da det er Treyarch (der lavede det fantatiske WaW), så kan det da godt være, at jeg vil prøve det.. smiley

Kommentér på:
COD - Black Ops

Annonce