377 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Nintendo DS Nintendo DS

hej baboom... nu fik jeg lige lånt min lillebros Nintendo ds, da jeg er gået i gemmerne og fundet det gamle pokemon spil frem... nu hader jeg sådan set at skulle sidde og lede efter lys for at kunne spille, men så tænkte jeg at det kunne den nyere DS lite jo klare for mig, samt at man kan bruge gamle gameboy spil til den... troede jeg... det viser sig at det kun er gameboy advance spil man kan bruge til det... men er der nogen der ved noget om en omformer eller anden måde man kan få den er lille kassette inde i konsollen? eller på anden måde kunne spille spiller over DS'en?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nintendo DS
  • John H
    John H Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 31
    #1   15. dec 2010 Hej Patrick

Ja nu har jeg jo selv lavet meget af denne slags smiley
    Så jeg kan godt hjælpe dig.
    Ehm det du skal gøre er at købe dig et boot kort til den.
    Personligt bruger jeg selv R4i.
    Når du så har købt det skal du ligge noget "styresystem" på kortet.
    Her vil jeg nok anbefale det der hedder Kernel (google det)
    Efter det skal du finde en Gameboy emulator jeg bruger selv den der hedder: lameboy.
    Når du så har fundet og lagt den på også skal du bare finde de Gameboy spil du ønsker at spille på nettet (Bare google gameboy roms.)
    Så henter du dem og smider dem på din ds også.
    Også er du faktisk klar til at spille smiley

Så åbner køre du bare programmet lameboy og loader de roms du vil spille smiley
    Håber dette var til hjælp.

Mvh John

Kommentér på:
Nintendo DS

Annonce