Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forza3 PC
  • #1   5. dec 2010 Suk.

• #2   5. dec 2010 hvad

• #3   5. dec 2010 Læs §2.8 i reglerne.

• #5   5. dec 2010 Forza er kun for xbox og GT er kun for playstation.. smiley

• #6   5. dec 2010 LØVEN
    seriøst?

• #7   5. dec 2010 ja seriøst... du skal ud og have dig en xbox... plat - måske, smart - ja.. samme koncept som GT og playstation... de ved jo at folk som virkelig gerne vil spille det, også køber en konsol... nok derfor de har de aftaler med henholdvis playstation og xbox..

• #8   5. dec 2010 1: Du vil downloade - imod alle regler sådan cirka.
    2: Enhver klaphat ved FM1-2-3 er kun til Xbox. Ja selv de fleste piger herinde tror jeg ved det.

Ellers forsat god dag smiley

• #9   5. dec 2010 Kan anbefale GT5 og PS3. Du får mere ud af det end FM3 og Xboxen.

EN masse herinde har fordomme om Xbox bare er så skide amazing iforhold til PS3 - nej.. Samme gælder GT5 vs FM3.

• #10   5. dec 2010 Benzo.. det er vel forskelligt fra person til person..?

• #11   5. dec 2010 Self. Men hvis vi nu tager rent statisk.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #12   5. dec 2010 Du kan godt hente forza på din pc........

• #13   5. dec 2010 ja, men kan du bruge det til PC?... smiley

• #14   5. dec 2010 Det er der så noget om benzo.. er iværfald glad for min 3-4 år gamle xbox 360!

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#15   5. dec 2010 _ Benzo _ Næææææææ :=)((((

• #16   6. dec 2010 benzo - jeg kan undre mig over at alle anmeldere giver forza bedre bedømmelser end gt5 når nu du siger gt5 er bedre smiley

Og hvor har gt5 da ramt dårlig hvad angår realisme.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#17   6. dec 2010 Attitude LOL... smiley

• #19   6. dec 2010 hvad mener du med lol ?

• #20   6. dec 2010 Man kan måske også sige forza er lidt foran. 4eren kommer i 2011. Hvornår mon gt6 udkommer? Det tør jeg slet ikke at tænke på

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#21   6. dec 2010 Attitude, lol til at Forza har fået bedre reviews og endnu mere lol at det ligefrem skulle være ALLE anmeldere der mener at Forza skulle være bedre.. og MEGA lol til at gt5 har fejlet hårdt hvad angår realisme.

For vi ved jo alle at vejene altid er fuldstændigt glatte, ligesom i Forza. At solen aldrig går ned uanset hvor man er i verden og uanset om klokken er 2 om natten, ligesom i Forza. At det kun er film effekter og ikke virkeligt når spoileren på Bugatti Veyron'en slår op, ligesom i Forza.

Hvis man mener Forza er merer realistisk så er det kun fordi man er en fanboy! - Så hellere PGR. :=)

• #22   6. dec 2010 Du har ret i forza mangler nogle ting som regnvejr, nat og lys.

Nogle ting ser bedre ud i gt5, men alt i alt synes jeg forza holder.

Realismen synes jeg også meget bedre i forza, og nej jeg vil ikke sige jeg er fanboy, har begge konsoller og begge spil. Hvis jeg synes gt5 var bedre underholdning, sad jeg i hvert fald ikke og spillede forza smiley

Desuden kører online delen 100% hele tiden i forza, hvor jeg synes det halter på ps3

I øvrigt er vi en flok kammerater som spiller sammen en del, stort set alle har gt5 til at stå, men vi kører kun forza. De anmeldelser jeg har set, har alle vurderet forza højere

Btw nogen der kan fortælle mig hvor jeg slår de der arkade køreegenskaber fra i Gran Turismo? tak

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#23   6. dec 2010 Der er nu også ret lang vej fra hvilket spil man personligt finder mest underholdende og til hvilket spil der statistisk set er mest realistisk.
    Og hvis du ikke engang har slået realistiske køreegenskaber til, så er det da helt tosset at kommenterer på hvor urealistisk gt5 er. :P?

Men ja, hvis alle mine kammerater havde xbox med Forza så ville jeg nok også have spillet online med dem. Hvilket er et lidt dårligt eksempel da de fleste af mine kammerater har xbox med Forza. Tilgengæld vil næsten alle sammen gerne have gt5 Og nok også fordi jeg endnu ikke har gidet spille online mod randoms, da det (i prologen) altid endte i bilboksning :=)

• #24   6. dec 2010 den med at så arkade køreegenskaberne fra var måske ment som en joke smiley

Men ja der er ting i gt5 der ser bedre ud, synes bare som helhed at forza er bedst. Og lyden er i en klasse for sig selv også

Men skal da ikke ligge skjul på jeg går og ser frem til fm4 kommer smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#25   6. dec 2010 Okay, joke eller ej. Så er det stadig rigtigt mange, specielt herinde der har brokket sig hvor de ikke har slået det fra - og fejlagtigt troet at det er TC, ABS osv de skal slå fra :>

Kommentér på:
Forza3 PC

Annonce