761 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Blackops Vs. Modern Warfare 2? Blackops Vs. Modern Warfare 2?

Normalt spiller jeg ikke computer.
Men jeg prøvede spillet Modern Warfare 2 ved en kammerat og blev bidt af det.

Nu skal jeg så finde ud af om det er MW2 eller Blackops jeg skal ønske mig til jul smiley

Det skal foreløbig køre på dette setup:
E8400 @ 3.8 ghz.
4 gb. Ddr2 800 mhz.
GeForce 9800 GT 1 gb.
Windows 7 Ultimate 64 bit.

Hvilket skal jeg vælge, og hvorfor? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blackops Vs. Modern Warfare 2?
  • #1   8. dec 2010 HAHA... Ja det kører da også VILDT elendigt på min bærbare - lige på nær det faktum at alt er på maksimum detaljer, lige på nær Anisotropic Filtering og Antialiasing....

og jeg vil da sige hans 9800GT er betydeligt kraftigere end mit 8700GT, og hans E8400 er nok en lille slat (hvis ikke to :D) hurtigere end min T9300 2.5Ghz.

Black Ops kører fint på dit setup, det lover jeg dig.

Af personlige årsager synes jeg der er mere spil i Black Ops.. Du får jo også zombie-coop-multiplayer og Dead Ops Arcade co-op med i købet.. Det er fantastisk underholdende.. og egentligt også en ganske udemærket historie.

Black Ops foregår jo så bare i 60'erne, hvor Modern Warfare er mere nutidigt.. så det er jo alt efter hvad man er til. smiley

• #2   8. dec 2010 Hvorfor MW1?

Og er du sikker på det kører elendigt?
    - MW2 kører flydende på høj. smiley

• #3   8. dec 2010 René: Du kører nok også i en dubiøs opløsning ift. hvad man ville vælge på en stationær smiley

Men ellers er jeg enig, CoD-serien er ikke den mest krævende. Men ok, det er så heller ikke den flotteste, sammenlignet med Farcry/Crysis og BC2 smiley

• #4   8. dec 2010 Ville egentlig bare have det før at spille multiplayer på nettet smiley
    Singleplayer er ikke lige mig smiley

Farcry og crysis kører helt fint på min maskine. smiley

• #5   8. dec 2010 Black ops kører fint på det setup. Grunden til deres hakker er nok mangel på opdatering osv. Da black ops har haft en del problemer, men det skal ku køre på det setup uden tvivl.

• #6   8. dec 2010 1440*900 er da ikke helt vildt meget mindre end 1680*1050 som mange skærme kører med - men det må den ekstra kraft i hans hardware jo så gøre op får.

Haj: Hvis det hakker hver 15. min, så er det nok ikke computeren der ikke kan trække det, men noget helt andet..
    Min T9300 2.5Ghz kører spillet ganske udemærket, så jeg kan ikke se hvorfor en 3+Ghz high-end dual-core CPU ikke skulle kunne det.. og mit 8700GT kan da lige følge med, så et 9800GT skulle da gerne have det udemærket i det spil.

Historien i MW2 er noget værre Hollywoodpis, lol..

• #7   8. dec 2010 Hvilket er fedest online?

• #8   8. dec 2010 Jeg siger Black Ops, online delen er meget mere gennemført.

• #9   8. dec 2010 Kan du forklare? smiley

• #10   8. dec 2010 Der er endelig kommet dedicated servere, du kan customize dine våben fuldstændig efter eget ønske, der er færre cheaters og noobtubers, du skal kun levele til 50 for at komme i prestige, bevægelse o.lign. er blevet mere natur tro, våbene er blevet mere realistiske og der er ingen af dem som er totalt overkill.

• #11   8. dec 2010 René: Det er 3600 pixel, det er immervæk en del.

Og den gængse standard er vel efterhånden 1080P smiley

• #12   8. dec 2010 36.000*

• #13   8. dec 2010 Kan nogen forresten så anbefale et super godt headsæt? smiley

• #14   8. dec 2010 hvordan satan i det kradbørstige helvede har du overclocket den cpu så meget o.o

• #15   8. dec 2010 haha hvor siger i det kører elendigt på det setup? jeg har præcis de samme ting i min pc og jeg har ikke ramt det spil jeg ikke han kører på fuld grafik endnu..... og ja jeg spiller Black ops, så lad være med at kommentere ting i ikke aner en skid om.

• #16   8. dec 2010 Joakim L -> Faktisk kører den 2x4 Ghz. (10x400 Mhz). Her til vinter.
    - Køleren er en Coolermaster, uden blæsere på..

• #17   8. dec 2010 Peter N* jeg har aldrig haft nogle problemer med det??

Ralf L hvordan det? jeg kan kun hive min op på 3.50 ghz før den crasher?

• #18   8. dec 2010 Brug coretemp til at tjekke din temperatur, cpu-z til at følge med i dine indstillinger, prime95 til at teste stabilitet.

I BIOS hæver du FSB til den crasher, så giver du den lidt mere vcore, og prøver igen. Så længe din temperatur ikke bliver for høj ved prime95, så kan du bare hæve vcore til du opnår det resultat du vil smiley

• #19   8. dec 2010 gider du hjælpe mig med det over msn eller sådan noget? smiley

• #20   9. dec 2010 Baboom's Haj ! -> Måske de skulle prøve at formatere, eller sætte deres maskine rigtigt op, for det skal ikke lagge på den cpu.
    - Men kører man med et GF 6600GT @128 mb. til den cpu, skal det nok kunne lagge jo smiley

peter N -> Hvad skal jeg bruge det du skriver til? smiley

• #21   9. dec 2010 ingen af dem.

• #22   9. dec 2010 :C -> ?

• #23   9. dec 2010 dine venner har sikker en masse lort på deres pc. og har et lorte grafik kort.

• #24   9. dec 2010 Baboom's Haj !* kan du så ikke forklare mig hvorfor jeg ikke og har aldrig haft problemer med det?

• #25   9. dec 2010 Fordi de begge er for ubalanceret. og hitboxen i BO er det værste jeg nogensinde har set...

Kommentér på:
Blackops Vs. Modern Warfare 2?

Annonce