{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Nu skal der handles GAMER dele ! {{forumTopicSubject}}

Nu vil jeg sq til at spille lidt igen.
- Så derfor skal der købes lidt ind.

Spillene der skal spilles er primært:
Modern Warfare 2, Black Ops, og lidt CS.

Systemet:
ASUS Maximus 2 Formula P45.
E8400 D0 @ 4 Ghz.
4 Gb DDR2 @ 800 Mhz.
GeForce 9800GT 512 Mb.
Logitech MX 5500 Tastatur & MX Revolution Laser Mus.
Icemat Black 2gen Musemåtte.
Windows 7 Ultimate 64 Bit.

1. Skal bruge en ny musemåtte, da jeg hader lyden af min icemat. - Hvilken?

2. Skal bruge et headset. Helst med sourround, og til max. 650,-

3. Skal bruge nogle glides til min MX Revolution mus, som passer til den nye musemåtte.

Hvilke dele ville i købe, og hvorfor?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu skal der handles GAMER dele !
  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
  • #2   9. dec 2010 Dane M -> Hvilken? - Og hvorfor? smiley

Phreak ^ -> Emnet er slettet.

• #3   9. dec 2010 Steelseries Qck Heavy .. Den er stor og alle bruger den, fordi det er den bedste på market.

Headsæt : kan jeg klart anbefale SteelSeries H5v2 med USP det giver meget bedre lyd (har den selv)

PS. har forstand på det så det er ikke noget jeg bare siger..

• #4   9. dec 2010 Musemåtte - Steelseries (Kan ikke lige huske hvad min hedder)

Hørebøffer - Sennheiser (her kan absolut ikke herske tvivl)

Glides - Razor har vist lavet nogle super nice nogle i Teflon

Btw så ville jeg overveje snart at skift dit 9800 hvis du osse tænker grafisk smiley

• #5   9. dec 2010 Christian L -> Har ikke så meget plads til musemåtten desværre smiley
    - Hvad med 7H headsettet, det er ikke meget dyere? smiley
    - Hvordan kan det være USB versionen giver bedre lyd?
    (Har X-FI lydkort i jo).

• #6   9. dec 2010 Zhangar -> Ved godt det 9800GT ikke er verdens fedeste grafikkort mere smiley
    Hvor finder jeg glides som passer på min MX Revolution mus?

• #7   9. dec 2010 tag et sennheiser headset, helt klart bedst lyd

• #8   9. dec 2010 Ralf L* det grafik kort er sku da med 1gb? o.O

• kasper m
    kasper m Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 48
    #9   9. dec 2010 jeg syntes ikke du skal tage et sennheiser eller steelseries headset.
    Jeg syntes du skal tage et logitech g35 eller et roccat kave headset, jeg har selv roccat kave og de spiller sku ganske udemærket der er ihvertfald ikke noget der også er de med real 5.1 smiley

• #10   9. dec 2010 Joakim L

Det kan da være fuldstændigt ligegyldigt om det er med 1 gb ?! Derfor er det jo stadig et gammelt og derved dårligt grafikkort til dagens spil..

• #11   9. dec 2010 Det her vil være mit valg af hørebøffer.. har ikke prøvet så mange andre, så derfor kan jeg ikke sammenligne-.-
    (link fjernet)

• #12   9. dec 2010 Plantronics er også ganske udemærkede !

Jeg har selv hifi høretelefoner, men hvis jeg skulle have nogle til computeren ville jeg gå efter senheisser! De koster godt nok også en del mere end andre, men du får heller ikke bedre lyd hvis det ikke skal være hifi !

• #13   9. dec 2010 Dalle J* sjovt jeg kan da køre alle nye spil med fuld smadder på graffiken.

• #14   9. dec 2010 Joakim L

Nej det kan du ikke..

• #15   9. dec 2010 Joakim L

Jeg har selv haft det kort for længe siden .. Det var godt engang.. Og der er jo ligesom også en grund til at der er kommet nye grafikkort efter det kort.. Det er faktisk 2 generationer gammelt..

Du vil godt kunne køre de nyeste spil, men sure as hell ikke med alt på max..

• #16   9. dec 2010 Dane M* 1680x1080

Dalle J* Jo jeg kan sku nævn et spil jeg ikke kan trække?

• kasper m
    kasper m Tilmeldt:
    mar 2007

#17   9. dec 2010 Joakim L
    jeg tror ikke på at den kan trække crysis i 1680*1080 med fuld aa og alt på very high.

men et spil som din overhoved ikke kan trække på max er metro 2033.

• #18   9. dec 2010 Joakim L

Så tror jeg vist de andre fik sat dig på plads Joakim og du lærte lidt nyt smiley

Hvis du kunne køre alt på det højeste hvorfor skulle nvidia og amd så overhovedet lavet nye grafikkort ? Og de ville jo heller ikke kunne sælge dem !

Desuden er det ikke ram mængden der afgør om den kan køre et spil eller ej.. Det er jo GPU'en og antallet af shaders.. Men når nu du vurdere om et grafikkort er godt eller ej ud fra dets ram mængde ved du sikkert ikke engang hvad shaders og gpu betyder..

Antallet er ram er mere til fordel for hvilken opløsning du kører spillet i ..

• #19   9. dec 2010 Joakim L

Og hvis du virkelig mener du kan trække et spil som metro eller crysis på fuld aa, den opløsning og alt på max, med det grafikkort og (resten af din opsætning for den sags skyld) så vil jeg egentlig gerne se en film med det..

Ellers kan vi hurtigt konkludere at du er fuld af løgn..

• kasper m
    kasper m Tilmeldt:
    mar 2007

#20   10. dec 2010 peter N
    Hvis det er smag og behag hvorfor skriver du så til mig på den her måde?
    "kasper M, steelseries siberia er langt bedre en både g35 og roccat kave.. det er helt sikkert"

• #21   27. dec 2010 nej køb et logitech g35 headset det sidder godt og tæt på ørne og du kan vælge om det er være stereo eller 7,1 så kan man støvsuge og spille og man kan næsten ikke høre støvsugeren og så sidder der noget gummi noget på toppen af det headset så det ikke kommer til at gøre ondt over længere tid og hvis du går ind under mit fotoalbum så ser du den steelseries måtte du skal have og der behøver du ikke at have nogen glides for på den ene side er den glat som en blondines inderlåg -.- håber at det svar svaret på hva du skulle have hvis du ikke har købt det

• #22   27. dec 2010 og der kan måske godt være en stave fejl eller 2

Kommentér på:
Nu skal der handles GAMER dele !

Annonce