{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Amnesia the dark descent ! {{forumTopicSubject}}

Hej baboom så fandt jeg sku et spil der skræmmer ''the shit'' out of me :s mildest sagt!

Nogen andre her inde der spiller det og har samme mening som mig ? smiley til folk der søger det mest skræmmende pc spil længe så tag da og invester i Amnesia , smiley

Peace out:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amnesia the dark descent !
  • #2   10. dec 2010 Jeps, det er helt i kategori med AvP (det rigtige fra 1999) og Metro 2033, det er pænt uhyggeligt du smiley

• #3   10. dec 2010 En af mine venner sagde os det var så sindsygt og jeg ved ik hvad nu har jeg spille det et godt stykke tid og sys sku ik det er så skræmmede som alle går og siger

• Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #4   10. dec 2010 er kommet igennem det heheh
    sys det var syg scary mann fik total dårlig nerver af det så måtte slukke lyden tilsidst

• #5   10. dec 2010 Havde godt set det på steam, men vidste ikke hvad det var...

Nu er det på vej ned smiley blir jeg nød til og se hvad er... Syntes Doom 3 var ret scary de første timer dengang det kom ud, så tror det blir et spændende resultat hvis i sir det er så spookey smiley
    (Doom 3 ligner vel et børne spil kontra Amnesia? hehe)

• #6   10. dec 2010 B O P P E L O P . - du blir bestemt ikke skuffet , og ja doom 3 var sku os scary men altså jeg kan ikke ha lyden ret højt her i så er jeg bange for at jeg falder bag over stolen og slår mit hovede i radiatoren smiley det er så MEGA scary , fordi det ene tidspunkt løber man rundt inde i et rum med masser af lys så pludselig kommer der et ordenltig vindpust og pling så der mørkt og så får man nøjeren på fordi du kan høre brøl komme tættere og tættere på , så er det bare med at gemme sig i et skab eller bag et bord eller lignende smiley det er så EPIC , jeg gamer det lige nu , og jeg har aldrig i mit liv været så skræmt over et spil smiley GLÆD DIG ! smiley

• #7   10. dec 2010 Fuuuck smiley
    Lyder meget lovende smiley

Blev også meget positivt overrasket over prisen. Kenneth L var jo så venlig og oplyse tilbudet, og 7,5 Euro er jo ingenting smiley kunne bruge det dobbelte bare på is smiley haha

Nu må vi se om det hitter smiley

• #8   10. dec 2010 haha smiley ja smid da en kommentar efter du har spillet det lidt smiley

• #9   10. dec 2010 Nice tak for heads up, det må jeg lige prøve!

• Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #11   10. dec 2010 du må ikke linke til sådan noget kennet HAHAHAHA jeg dør sku af grin forhelved mann

• #12   10. dec 2010 Sygt nok spil smiley bare skod jeg ikke engang kan komme videre fra første "mission"

• #13   11. dec 2010 efter jeg så du lavede det her emne blev jeg nød til at købe det.. Bar for at prøve det.. FUCK DET ER SKRÆMMENDE!!!! Får herre nøjer på xD

Nu det din skyld at jeg ikke kan sove !!! smiley .. ej okay.. Men det meget fedt smiley

• #15   11. dec 2010 Amalie min gud! S - he he ja det er bestemt et spil der kan få nerverne helt op og ringe smiley det er så fedt! smiley

• #16   11. dec 2010 Kunne slet ikke tage det der hvor man skulle løbe igennem vandet smiley

Kommentér på:
Amnesia the dark descent !

Annonce