{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Christian P
Christian P
Tilmeldt:
23. maj 2009
Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158

Har også PROBLEM med PS3 jb --HJÆLP-- {{forumTopicSubject}}

Hej Bb..

Nogen som har problemer eller kan hjælpe mig..???

Jeg har en PS3 som er jb og fireware er 3,41 men har købt en usb v1,2 den nyeste og som går ind og fortæller ps3´en at den nu er med 3,5 fireware..
Men når jeg så vil spille eller back-up mit nye spil N4S-Hot pursuit eller GT5 så vil spillet ikke starte op, skærmen bliver bare sort...

Og software info skriver at den er 3.50 og tager jeg usb´en ud så er den igen 3.41.. så alt burde jo virke...

Nogen som har de problemer eller kan hjælpe...? Tak...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har også PROBLEM med PS3 jb --HJÆLP--
  • Kristoffer P
    Kristoffer P Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #1   22. dec 2010 Du kan ikke spille en backup af need for speed og GT5

    Pt skal man købe den originalt og køre dem med version 3.50 og evt downgrade til 3.41


  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158
    #2   22. dec 2010 Jamen jeg har originalerne.. Men kan stadig ikke få dem til at køre..
    den går bare i sort.. kan god tag back-up af dem..
    Men uanset om jeg starter original eller back-up op går den i sort..
    Og min ps3 viser at den er 3.50 med usb (den nye V. 1.2) som de siger at så skulle man også kunne spille de spil som kræver 3.50
    Derfor jeg ikke lige kan forstå det...


  • #3   22. dec 2010 Kan man hente spil på piratebay og spille dem? Tænker bare om de har fået det hele til at køre som det skal.

  • Kristoffer P
    Kristoffer P Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #4   22. dec 2010 Din chip går ind og spoofer din firmware, hvilket vil sige den skriver du har 3.50 uden at have det.
    Du skal opdatere din ps3 til 3.50, kan ikke anbefale det, men hvis du vil spille dem kan du sådan der


  • #5   22. dec 2010 Øhh spørgsmål ligende.. Jeg har selv en PS3, 60gb modellen med de 4 usb i front og kortlæser og alt det halløj noget... Jeg ville gerne smække en større harddisk i den og så jailbreake den så jeg kunne spille mine spil fra harddisken i stedet.. MEN! hvis jeg installere en anden harddisk, vil det gøre noget ved de funktioner som min PS3 normalt kan? kører PS1 + PS2 spil??

    Hvor stor harddisk kan jeg sætte i den? og hvilken skal det være? smiley

    Glædelig Jul.


  • rune r
    rune r Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 57
    #6   22. dec 2010 min mund er lukket, pga rygterne flyver afsted og sådan fanger sony alt, men nettet er din ven det tar tid og finde:-) har den nyeste firmware + UDSTYR og har ingen problemer med at køre GT5. men kan sige så meget at det ik hjælper at spoofer din firmware til at tro den har den nyeste da det ik bare er et nummer men info som spil skal bruge for at køre. men har dog et godt råd til alle drop det, det er ik det vær, køb dem org.. jeg ved hva jeg laver og prøvede kun for sjov og for at se om jeg ku:-) min ven var ik så heldig og lavede en lille fejl og blev banded for plastation network for altid.. så venner køb dem org eller her på siden de koster jo ingenting, og PIRATEBAY er en stor VIRUS, er det et must for jer så få angang til de lukket torrents sider (vip)

  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158
    #7   22. dec 2010 Jamen rune R..
    Nu har Spanien fået medhold i at JB af sin PS3 ikke er ulovligt og at sælge usb og alt det ikke er ulovligt.. så det er jo en god start..
    Og jeg har dem original og givet en halv bondegård for dem..
    Men jeg har 2 drenge som spiller meget og det kan jo ske at man taber en skive og så er det jo nemt at der kommer en fed rids og det vil jo være nitten..
    Så derfor jeg gerne vil kunne tag back-up af dem og spille dem fra HHD...

    men synes ikke jeg kan se/finde løsningen nogen steder..
    Har fået den ned graderet fra 3.50 til 3.41 og det gik fint..
    Og ja da den var 3.50 kunne den godt spille dem..
    Men nu da den er nedgraderet til 3.41 og fået usb nøgle V1,2 og (1,7 hex) som siger den nu er 3.50 så går spillene bare i sort både origanal og back-up... smiley

    Findes der en løsning må I gerne sende et link eller løsning i PB.. Tak...


  • rune r
    rune r Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 57
    #8   22. dec 2010 du skal bruge noget vigtigt info fra de nyeste firmware de forsvinder jo også hvis man får den ned graderet, det er et must med nyeste firmware til alle nye spil, det er gjort bevist, så lige nu er det, no go, ellers skal man kende de rigtige grupper som ligger spil på nettet;-)

  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158
    #9   22. dec 2010 PB modtages gerne... smiley

Kommentér på:
Har også PROBLEM med PS3 jb --HJÆLP--

Annonce