{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Kenneth R
Kenneth R
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 135

Kan ikke spille GT5 {{forumTopicSubject}}

Hey

Ville spille Gran Turismo 5 i går, da jeg så smed det i skrev det der hva en update (self. er der fandme hele tiden synes jeg) Kunne jo ikke andet end at trykke ok hvis jeg ville spille.
Den fik downloadet færdig, og installeret, og nu gider GT5 ikke starte..
Spillet starter men når kun til første gang man ser GT5 logo'et, (der med noget tekst omkring terms of use i bunden) lige efter der der Polypgony digital logo.
Og så står den bare der og hænger.

Har haft spillet afsluttet, ps3'eren genstartet, haft et andet spil i, og nu her har den fået lov at stå næsten 45 min uden den kom videre...
Hvad fanden er dens problem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke spille GT5
  • #1   24. dec 2010 Er den jailbreaket? Og har du du godkendt Terms of use?

• Kenneth R
    Kenneth R Tilmeldt:
    jan 2007

#2   24. dec 2010 Den er overhovedet ikke pillet ved.
    Og spillet er købt originalt.
    Har vel godkendt terms of use, når jeg er blevet spurgt, men den skriver at hvis man vil se dem er de "in-game" så kan ikke engang komme ind og godkende dem selv hvis jeg ikke havde smiley

Men nu har jeg prøvet at slette de ca 7Gb GT5 data der lå, og startet spillet op igen, og får så opdaterings muligheden til 1.05 igen, så nu håber jeg det virker når den er færdig (:

• Kenneth R
    Kenneth R Tilmeldt:
    jan 2007

#3   24. dec 2010 Nå det virkede åbenbart...
    Så skal jeg bare til at vente en time mere på at den lige får smidt de 8 gb ned på harddisken igen smiley

• #4   24. dec 2010 Jeg har også lidt problemer nu og da med den går i stå.. og tænker meget meget længe.. Men jeg slukkede ps3 bag på og tændte den igen og så har den virker lige siden.. heldigvis.

Kommentér på:
Kan ikke spille GT5

Annonce