608 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

World of Warcraft Private = GRATIS World of Warcraft Private = GRATIS

Hey BB

Er der ik nogen her inde der kunne tænkte sig at prøve med en wow server som hedder Acolytes? jeg spiller selv på den og syntes godt om den... men syntes lidt der mangler nogle danskere der inde... ville være nice hvis der var nogen der kom ind og gamede med... både drenge og piger... smiley

Lidt info om serveren:

Understøtter version 2.4.3 ( TBC) & 3.1.3 (WOLK)

255 TBC Funserver
Patch: 2.4.3
200x Rates
Custom 255 areas
Custom leveling Zones

255 WotLK Funserver
Patch: 3.1.3
250x Kill
200x Quest
150x Loot
Custom 255 areas
Custom leveling Zones

Alt efter hvad for en version man spiller om det er TBC eller WOLK man vælger er det hver sin server... jeg spiller selv på WOLK serveren... så ville være nice hvis der var nogen der startede, er med på at hjælpe nogle folk igang hvis det var noget...

i må meget gerne skrive her ind hvad jeres chars hedder hvis i laver nogle...

Mine chars:
Pruella (Nightelf, Rouge)
Ravenseeker (Gnome, Mage)
Taril (Gnome, Warlock)

i er mere end velkommen til at skrive til mig hvis i har spørgsmål eller bare vil small talke... er altid klar på at svare på spørgsmål... smiley

Håber at se nogle af jer der inde... smiley
og glædelig jul til alle! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  World of Warcraft Private = GRATIS
  • #1   24. dec 2010 Casper L: det har jeg gjort... syntes ik det er så sjovt igen... fordi hver kamp starter du faktisk om igen... og du kommer stort set ingen vegne... :S

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #2   24. dec 2010 private server er jo sjovt i ca. 2 timer. :s Så hellere bruge de 80kr og få en server hvor der rent faktisk spiller nogen på, hvor det hele ikke bare er faceroll og hvor folk (nogen imo) kan spille deres classes.

• #3   24. dec 2010 Casper L: der er ik ret meget forskel på hvad level du er af summoner... for din char bliver du ved med at starte om på... :s

AssViolater : syntes du skulle prøve for sjovs skyld at sætte dig ned og prøve den her server... for der er forskel på dem alle samme... har selv været på nogen hvor det var røv...

• #4   24. dec 2010 Casper L: hvad er der bedere i LoL end WoW? syntes det er som at starte for fra hele tiden... :s

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#5   24. dec 2010 lol, har spillet private server. Kunne vel gå hvis de var en ganske almindelig server med en masse folk.. Men FUN server. omagawd. - spiller desuden allerede..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#6   24. dec 2010 din mening er ikke meget værd hvis du stoppede i august. Desuden er det nok mere en "personlig" ting.

• #7   24. dec 2010 et link med alle oplysninger ?

• #8   25. dec 2010 Google er jo jeres ven? smiley
    http://lmgtfy.com/?q=Acolytes+wow

Ellers her:
    (link fjernet)

• #9   25. dec 2010 Dane M: hvad mener du med hvordan det fungere?

• #10   25. dec 2010 Fordi man skal betale for det? en ting er at man skal betale for spillet i sig selv, det er så fair nok... men at du skal betale hver måned? arh tror jeg vist ik lige jeg hopper på... prøv og tænk på hvomange milliarder de tjener... hver måned? også udgiver de et nyt expension engang i mellem? dem burde man sq få smidt i nakken gratis! prøv lige og regn ud hvormange penge du har brugt på det spil indtil videre... først at anskaffe dig spillet også bag efter for at spille det... 1 år = 990 kr... så kan du bare gange op... smiley

fed ide fra blizzard... det er kræft edma bedre end lotteri ideen... for her er chance for at få penge tilbage lig med 0... smiley
    ren penge maskine... smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#13   25. dec 2010 cata er jo ikke faceroll mere skal du huske. Så du kan få ligeså meget "spænding" ud af wow som du kan af LoL. ydermere hvis du også spiller pvp :=)

Kommentér på:
World of Warcraft Private = GRATIS

Annonce