{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

Playstation 3 {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg ikke været meget for at købe sådan en ps3. Men tænkte lige hvad mon sådan en koster idag ?

Tjekkede lige de brugte først, 40 gb maskiner og op. De ligger i alt fra 1500 og op. Fandt så ud af at folk da er hjernedøde smiley

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=632470
Nu er det ikke sikkert den er med alt udstyr og det hele. Men man får konsolen med controler til under 2000, og går ud fra det er med 2 års garenti.

Det var bare lige noget jeg faldt over, nu hvor computere bliver billigere og billigere. Synes det er vildt hvad folk tror deres ting er værd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Playstation 3
  • Emil S
    Emil S Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 117 Svar: 154
    #1   15. maj 2011 Folk er bare nogle idioter nu til dags!

• #2   15. maj 2011 60gb er stemplet som en samler objekt og dermed blevet dyre, da disse ikke fabrikeres mere. Ligeledes er det den eneste model der kan afspille alle 3 generationer. Derfor ligger prisen i high-end. 40 og 80gb giver jeg ikke meget for.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #3   15. maj 2011 Folk tror deres lort er guld værd. Det samme vil du se med iPads. Den mindste gamle model koster 3k fra ny. og folk tager stadig 2500kr for deres brugte som er pisse gamle.

Så du kan fandme ligeså godt købe en ny og få en der ikke har været kastet rundt med smiley

• #5   15. maj 2011 Jeg har en stor 60gb son jeg købte lige da den udkom. Aldrig været problemer, og den køre 2-3 gange om ugen. + den har 4 usb indgange, kortlæser, også kan den spille alle playstation spil smiley

• #6   15. maj 2011 de har slogt dem til 1500kr med alt for et halvt år siden i elgigaten

• Mikkel  S
    Mikkel S Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 61 Svar: 148
    #7   15. maj 2011 Jeg har lige købt en 320 GB i Elgiganten for 2100 med controller....
    smid da heller lige 100 kr oveni også få 320 GB

• #8   15. maj 2011 60 GB modellen er ikke et samleobjekt,de kan købes som brugt ved Gamestop for 1700 kr... At de så ikke er pengene værd er en anden sag,for selvom det er den eneste model der kan afspille PS 2 spil er det sgu ikke noget man bruger særlig meget,og kortlæser er der heller ikke brug for... Mangler man USB indgange kan man købe en udvidelse så man får 4 indgange i stedet for 2... Så 60 GB maskinen er stærkt overvurderet...

• #9   16. maj 2011 Siger manden der ikke har en, men godt kunne tænke sig en..

• #10   16. maj 2011 60gb modelen er STÆRKT overvuderet.
    sad og så dvd hos en ven engang på en 60gb
    ligemeget hvor højt op han skruede volumen, så ku man høre blæser djævlen.
    fuck hvor sådan en larmer.

har en 40gb til salg. man kan næsten ikke høre den er tændt.. er fandme lækkert smiley

• #11   16. maj 2011 !SHARK! ,har selv en 80 GB som fungerer perfekt, så hvad skulle jeg bruge en gammel 60 GB til? Det er personer som dig der prøver at presse prisen op på en vare som slet ikke er pengene værd...

Kommentér på:
Playstation 3

Annonce