{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.256 visninger | Oprettet:

Westergaard .
Westergaard .
Tilmeldt:
23. maj 2011
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 50

Søger "Indretnings" spil {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen smiley

Håber der er en eller flere der kan hjælpe mig her smiley

Min kæreste er heeelt vild med the sims eller det vil sige hun er helt vild med den del hvor man skal bygge og indrette. Nu har hun spillet det til hudløshed og kunne godt tænke sig spil ala. Byg/indret. Er der nogle der kender nogle spil hvor det handler om sådan noget? hun er flintrende ligeglad med hvor godt grafikken er og om det er små gratis spil bare hun har det sjovt smiley

Har i nogle bud smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger "Indretnings" spil
  • #1   3. jun 2011 Der er jo mange små indretnings spil på facebook..

  • #2   3. jun 2011 Dem har hun spillet smiley

  • #3   3. jun 2011 Giv hende nogle udfordringer.. Jeg så f.eks. at der var en her inde der havde bygget et hus fra spillet Hitman i sims 3..

  • #4   4. jun 2011 Køb alle udvidelserne.
    Der er intet menneske i verden der kan nå at spille det hele igennem, jeeses hvor er der mange udvidelser til sims >.<


  • #5   4. jun 2011 Ellers prøv Black and White, både 1 og 2. Det er ikke så meget om indrettelse, mere om opdrættelse af et kæmpe dyr og vedligeholdelse af en by. Meget svært at forklare, men du er en gud med et kæledyr som skal passe på sine værdsættere.

    Meget svært at 'sælge' da det lyder utroligt underligt, men jeg er sten sikker på at hvis hun kan lide Sims så kan hun også lide Black and White. Man skal bare give det en chance smiley Det kan godt være besværligt i starten at finde rundt i. Men det kan Sims jo også.


  • #6   4. jun 2011 har du overvejet at give hende en sav og hammer i hånden, så kunne du sætte dig godt til rette i sofaen mens hun byggede hus smiley

Kommentér på:
Søger "Indretnings" spil

Annonce