944 visninger
|
Oprettet:
Rat til PS3 {{forumTopicSubject}}
Jeg er ikke så fantastisk til det der playstation, men min kæreste ønsker sig et rat til hans PS3, så han kan spille hans bilspil rigtigt.. problemet er bare at han sidder i kørestol, og kan derfor ikk betjene pedalerne der følger med, MEN skal man bruge pedalerne, kan se på mange af sættene, at de funktioner har jo bruger i hans controler, også er indbygget i rattet, kan han så bare benytte rattet som en alm controler, og så lade pedalerne ligge urørt?
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 8 Svar: 228
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 138
feb 2007
Følger: 37 Følgere: 37 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.190
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 8 Svar: 228
Som shn skriver kan det være lidt bøvlet når det enten er fuld gas eller ingen gas hvis du bruger de knapper , i modsætning til en controllere som man normalt bruger, men hvis man gerne vil bruge rat er det Vist ikke helt nået alternativ, men det er da muligt at bruge.
okt 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 27 Svar: 236
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 138
martin: er oprettet inde på coolshop, og har også fundet et rat derinde, som kan køre uden pedaler, men det er i restodre og de kan ikk sige hvornår det er hjemme, derfro jeg ville høre om et andet kunne bruges og igen lidt er bedre end ingen ting, for tror ikk han som sådan føler det er fesent at køre med betjening i rattet, når han ikk har mulighed for at prøve med pedalerne
okt 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 27 Svar: 236
Rat til PS3