{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Rat til PS3 {{forumTopicSubject}}

Jeg er ikke så fantastisk til det der playstation, men min kæreste ønsker sig et rat til hans PS3, så han kan spille hans bilspil rigtigt.. problemet er bare at han sidder i kørestol, og kan derfor ikk betjene pedalerne der følger med, MEN skal man bruge pedalerne, kan se på mange af sættene, at de funktioner har jo bruger i hans controler, også er indbygget i rattet, kan han så bare benytte rattet som en alm controler, og så lade pedalerne ligge urørt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rat til PS3
  • #1   9. okt 2011 Ja det er muligt , bla ved logitech g25 og g27

• #2   9. okt 2011 dvs, hvis jeg køber en af disse rat-sæt, følger der pedaler med, men man behøveri kk benytte dem, man kan godt nøjes med at bruge betjeningerne i rattet? tak for hjælpen..

• #3   9. okt 2011 Mange bilspil til ps3 kan du ikke sætte gas og bremsen op på rattet. Dem du så kan lave om så bliver det enten 100% on eller off da det bare er knapper. Kan godt være træls at køre med.

• #4   9. okt 2011 Alle de bil spil til ps3 jeg har prøvet har alle sammen kunne fungere uden pedalsæt, men skal da ikke kunne udelukke at der er nogle hvor der ikke er mulighed for det.

Som shn skriver kan det være lidt bøvlet når det enten er fuld gas eller ingen gas hvis du bruger de knapper , i modsætning til en controllere som man normalt bruger, men hvis man gerne vil bruge rat er det Vist ikke helt nået alternativ, men det er da muligt at bruge.

• #5   9. okt 2011 Logitech G27, ville jeg nok anbefale dig at købe, hvis man skulle anbefale smiley Du burde jo sagtens kunne ændre knapper så du slet iikke skal bruge pedaler.. men tror det om igen ville være lidt fesent at køre med :S men Coolshop er din ven, mht. køb af rat :D! Det er røvbilligt, og fragten er gratis smiley Du skal bare oprette en bruger (Røvnemt) og så er du kørende smiley eller.. din kæreste er.. inden for et par dage ihvertfald:)

• #6   10. okt 2011 Jamen lidt er bedre end ingen ting smiley for han kan jo pt kun køre med en controller, og der er jo heller ingen niveau i gas og bremse, er der? men hvis man kan finde et rat til små penge (5-600kr) der kan køre uden pedaler, så er det det værd for ham at prøve smiley

martin: er oprettet inde på coolshop, og har også fundet et rat derinde, som kan køre uden pedaler, men det er i restodre og de kan ikk sige hvornår det er hjemme, derfro jeg ville høre om et andet kunne bruges smiley og igen lidt er bedre end ingen ting, for tror ikk han som sådan føler det er fesent at køre med betjening i rattet, når han ikk har mulighed for at prøve med pedalerne smiley

• #7   10. okt 2011 tjaa smiley Der må jeg så sige pas smiley til 5-600 kroner er det sku lidt svært smiley for mit vedkommende ihvertfald smiley

Kommentér på:
Rat til PS3

Annonce