{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Gran Turismo 5 {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!

Nu har jeg for en gangs skyld købt Gran Turismo.
Men er spillet virkelig lavet sådan at man er nødt til at købe en ny bil hver gang man skal køre et nyt løb, altså der er Japanese Cup og Italian Cup, så skal man købe henholdsvis en Italiensk og Japansk bil som ikke må være en senere årgang end 19**?

Det irreterer mig grænseløst jeg ikke bare kan bruge min Subaru Impreza til mere end højest 3 løb i hver kotegori (A-Spec og så -> Beginner/Amateur Class)

Tigermissen!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gran Turismo 5
  • #1   4. nov 2011 Yup det bliver du nødtil, nogle kan dog bruges i flere.

• #3   4. nov 2011 Jeg købte det for lidt over en uge siden. Og har allerede omkring 100 biler. Hvis du kører sesional events så kan du hurtigt tjene nogle penge. Eventuelt få B-spec køreren til at tage en masse løb igen og igen. Det tjener du også penge på. Og samtidig træner din B-spec kører smiley

• #4   4. nov 2011 Forza siger jeg bare smiley

• #5   4. nov 2011 Okay, det er såmen heller ikke noget jeg sidder og går amok over! Det er ikke ligefrem fordi jeg sidder og kaster rundt med ting... smiley
    Men kan enlig godt se det fede i det, er allerede blevet bidt af det! (Fik det for 2 dage siden..)

Men tusind tak gutter!!!

Mvh.

• Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 152
    #6   5. nov 2011 Velkommen i klubben Tigermis :).

• #7   5. nov 2011 Jaaaa, lad mig købe et spil med over 1000 biler så jeg kan brokke mig over at jeg ikke kan køre i den ene bil forever... Muaaaaa... smiley get the point?

Gran Turismo 5 er om køreglæden og om at udforske den store bilverden der nu ligger derude. Hvis man bare vil spille med den samme bil kan Shift 2 anbefales, hvor man ved at tune forskellige biler frem og tilbage stort set kan køre i en og samme bil i størstedelen af racene.

• #8   5. nov 2011 forresten, subaru sux smiley

• #9   10. nov 2011 Alter Ego M:
    Det var lige i starten jeg ikke helt forstod meningen, har jo været vandt til Need For Speed... smiley
    Men nu hvor jeg er kommet godt i gang er det vildt fedt! Og kan bedre forstå meningen i det nu..
    Gider slet ikke spille Need For Speed mere, hellere Gran Turismo! smiley

• Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 152
    #10   10. nov 2011 Fornuftigt Tigermis tilføj da lige kleinsmeden smiley

Kommentér på:
Gran Turismo 5

Annonce