{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Nicolai B
Nicolai B
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42

Hjælp til computer {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med min Bærbare computer.. Den kan ikke køre GRID (rá efsoni) uden at hakke i det en gang imellem samtidigt med at den bliver forholdsvis varm.. Det hjælper en smule når jeg sætter min eksterne køler på men hakker stadig en del.. Kan det virkelig passe at en Asus bærbar med i5 processer, 1 gb grafik, 4 gb ram og 1 tb harddisk ikke kan køre et simpelt racerspil som GRID?? Den køre spil som Call of duty MW 2, Css og fsx på fuld grafik uden problemer.. Nogen gode råd til hvordan man får den til at køre grid "glidende":)?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til computer
  • #1   5. nov 2011 "1 gb grafik" det siger intet om, om det er godt nok eller ej.. hvilket grafikkort er det?

• Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    sep 2010

#3   7. nov 2011 AA?
    Grafikkortet er Nvidea GT325M "Cuda"
    Jeg har opdaget et andet rimeligt stort problem.. Når jeg bare har den tændt generelt køre processeren på 100% konstant uden at jeg laver noget på den.. Jeg har kørt Malwarebytes Malware scan uden resultat. Den kan knapt nok gå på chrome ohg hopper ofte af netværket hvilket jeg ikke har prøvet før... har i nogen idë om hvad det kan være, og hvorfor Cpu'en køre på 100% konstant :(?

• Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    sep 2010

#6   7. nov 2011 Har kørt malwarebytes uden den fandt noget..

• Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    sep 2010

#8   7. nov 2011 Den finder da også virus:)?

• Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    sep 2010

#10   7. nov 2011 Er du ikke en guttermand at linke til et godt ét så^^?

• Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    sep 2010

#12   8. nov 2011 UPDATE:
    Da jeg ville genstarte min computer idag for at gennemføre installationen kunne den ikke, da windows var beskadiget.. Jeg lod så computeren gen-danne windows systemet fra en tidligere gemt windows-log.. Det hjalp gevaldigt og jeg fik endelig startet computeren og kopieret anti-virus programmet over fra en cd-rom(den kunne ikke downloade det).. lige så snart jeg havde kørt den sagde den at den havde fundet en beskadiget fil på min computer.. Jeg valgte selvfølgelig at starte en scanning og indtil videre har den fundet 30 filer inficeret med "Trojansk hest Agent_r.ARN" og en enkelt med Trojansk hest PSW.generic9.ALQG..
    Grunden til at jeg ikke fandt dem på processerlisten var fordi de var under navnet: Teamviewer.exe, skype.exe og java.exe smiley takker for hjælpen ^^

• Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    sep 2010

#14   8. nov 2011 Jeg kom til at lege lidt for meget med det i troen om malwarebytes ville tage det overskydende :i

Kommentér på:
Hjælp til computer

Annonce