{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

jule gave :) bf3 eller skyrim {{forumTopicSubject}}

ved godt at det er forskelligt hvad folk kan li havde tænkt mig at gi ham rage til pc men har læst om alle dets problemmer så nu står valget mellem de to smiley bf3 eller skyrim han syns de ligefede for har prøvet at lokke det ud af ham smiley vil gerne høre hvad i kan li ved bf3 og skryim og så det dårlige om dem osse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jule gave :) bf3 eller skyrim
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #1   2. dec 2011 Den er svær. Det er jo 2 vidt forskellige spil, fede på hver deres måde.

Så, er han til online eller offline spil? Eller med andre ord, har han nogle han kan spille bf3 med?

• #2   2. dec 2011 nej han spiller alene og han er til begge ting han elsker at koble af til pc spil smiley men ja som sagt han har ingen at spille bf3 med

• #4   2. dec 2011 100 wow så er det jo næsten det det skal være og hvis man stadigt gerne vil spille det 100 timer så kan det jo kun være et kanon og super sjovt spil

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #8   2. dec 2011 Jeg har taget de første 60 timer i bf3, mangler stadig MEGET før jeg har unlocket bare de mest basale ting. Har nogle mates der har rundet de 100 timer smiley Men igen, der er kæmpe forskel på de 2 spil.. Jeg har spillet skyrim, det er da fedt nok.. Meen.. smiley

Kommentér på:
jule gave :) bf3 eller skyrim

Annonce